Премахване на дебитомер и ЕГР
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- l.dimitrov
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.04.2016
Премахване на дебитомер и ЕГР
Здравейте, колата е e46 330cd с ремап. От известно време обмислям премахването на дебитомера и ЕГР-а софтуерно. Някои казват, че е по-добре, други казват да не ги махам, щял да се завиши разхода и т.н. Най вече искам да го направя заради деботимера, когато колата загрее, започва да мени обороти и да тресе леко, а когато изключа дебитомера се оправя. Та въпросът ми е, някой правил ли го е, след това каква разлика има. Също къде във Варна може да ми препоръчате да отида?
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
И при двата случая ще има по-висок разход на гориво, но най-вече ако караш без дебитомер, за егр няма да усетиш голяма разлика. Дебитомера не ти препоръчвам да го изолираш, признака за проблемен дебитомер си го описал мени обороти, като за начало може да го свалиш и почистиш със спрей за дебитомери или обесмаслител, след това ако няма разлика взимаш друг, за егр има комплект за изолиране, след това го спираш софтуерно, според мен това е най-удачния вариант, но нека изчакаме и другите колеги да си кажат мнението.
- l.dimitrov
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.04.2016
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
Дебитомера го чистих, никаква разлика, точно на 88 градуса започва да работи нестабилно, доколкото разбрах има някакъв температурен датчик, но не знам дали е в дебитомера или отделно. С ЕГР-а нямам проблеми, дори съм го отварял и е чист, но просто мислех и двете да ги махна.
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
Дюзите ти как са, проверявал ли си ги? Това треперене при загрял двигател не може ли да идва и от тях?
- l.dimitrov
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.04.2016
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
Не са проверявани, но доколкото разбрах ако е от дюзите ще има и други симптоми, а също така, когато изключа дебитомера от буксата, колата започва да работи перфектно.
- l.dimitrov
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.04.2016
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
Да знам, че е от него. Въпросът ми е дали да сложа нов или да се премахне софтуерно?
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
Чел съм от колеги, че съм им настройвали колата да работи без дебитомер при ремапа и са доволни. Най-добре е да пише някой от тях как стоят нещата. Иначе според мен си купи един нов или си вземи втора употреба от някой колега и газ.
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
И аз се интересувам за m57d30 в е46, какъв е ефекта от премахването на дебитомера софтуерно.
Няма ли някой колега, който да я е правил тази процедура да сподели ?
Ето тук предлагат премахване и казват, че нямало странични ефекти, но колко е вярно - https://adler-auto.bg/bg/service/maf-off-debitomer
Няма ли някой колега, който да я е правил тази процедура да сподели ?
Ето тук предлагат премахване и казват, че нямало странични ефекти, но колко е вярно - https://adler-auto.bg/bg/service/maf-off-debitomer
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
Колегата choio караше доста силен м57 с премахнат дебитомер, ако не бъркам.
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
Според мен, ако мапера де позанимава малко повече няма да има голяма разлика в разхода, защото ще я настерой да взима данни от мап-а. Но си е доста занимавка. Обикновено по-сериозните силови проекти ги правят по мап с изолиран дебитомер.
- Martin216
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: Хановер/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330d 204hp
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
Колега имам същата кола и по същия начин загрее ли започва леко да тресе. Смених дебитомер тъѝ като мислех че е от него (при изключен дебитомер се оправяше) но продължи да тресе. Проблема не е в дебитомера а е някъде по кабелите или самото еку! Вече няколко човека от форума
имат този проблем с M57N 204 Hp но решение за сега няма. Изолира ли го този дебитомер или реши ли проблема по някакъв начин? Ще съм благодарен
за някаква информация вече от 3 години я карам така и какво ли не смених и никоѝ не може да реши проблема.
имат този проблем с M57N 204 Hp но решение за сега няма. Изолира ли го този дебитомер или реши ли проблема по някакъв начин? Ще съм благодарен
за някаква информация вече от 3 години я карам така и какво ли не смених и никоѝ не може да реши проблема.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
Здравейте. Виждам,че темата е за дизелови мотори , но да не пускам нова тема ще пиша тук. Колата е Е46 с двигател М54 б25.
От известно време имам следният проблем. Когато колата се кара по-дълго време градско и мотора добре загрее при гасене и след това запалване за около минута две свети чека на двигателя. След това чека гасне сам. Когато двигателя е студен или колата не е палена около 2 часа чека не свети. Двигателят работи перфектно, не мени обороти , разхода на гориво си е съвсем нормален. На диагностика излезе грешка ,че няма добра връзка с дебитомера.
Дали да търся нов дебитомер или да търся проблема в буксата? Също някой знае ли кой е този соленоид на резервоара или някакъв клапан ли е? Грешката която е за 4 ти цилиндър явно е стара и на живи данни сега е ок.
От известно време имам следният проблем. Когато колата се кара по-дълго време градско и мотора добре загрее при гасене и след това запалване за около минута две свети чека на двигателя. След това чека гасне сам. Когато двигателя е студен или колата не е палена около 2 часа чека не свети. Двигателят работи перфектно, не мени обороти , разхода на гориво си е съвсем нормален. На диагностика излезе грешка ,че няма добра връзка с дебитомера.
Дали да търся нов дебитомер или да търся проблема в буксата? Също някой знае ли кой е този соленоид на резервоара или някакъв клапан ли е? Грешката която е за 4 ти цилиндър явно е стара и на живи данни сега е ок.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Премахване на дебитомер и ЕГР
Martin216 написа:Колега имам същата кола и по същия начин загрее ли започва леко да тресе. Смених дебитомер тъѝ като мислех че е от него (при изключен дебитомер се оправяше) но продължи да тресе. Проблема не е в дебитомера а е някъде по кабелите или самото еку! Вече няколко човека от форума
имат този проблем с M57N 204 Hp но решение за сега няма. Изолира ли го този дебитомер или реши ли проблема по някакъв начин? Ще съм благодарен
за някаква информация вече от 3 години я карам така и какво ли не смених и никоѝ не може да реши проблема.
+1 със същия проблем. Записана грешка в дебитомера и там по наляганията, свързани с турбото. Само че бяха записани, щото имаше прецакан вакуум. След оправянето му грешки никакви. Скоро ще се позанимая по-сериозно с това и ще споделям решението, ако, дай боже, го намерим.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани