м54б22 Давене в ниски
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- alpina27
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: Blagoevgrad
- Пол: Мъж
- Кара: 87 m10
- Мечтае да кара: е30 м10 Stroker
- Детайли за колата: DSD Blagoevgrad
м54б22 Давене в ниски
Добра вечер. Та проблема е следния, обслужвах си водната система и исках всичко да е ново, оставих колата в сервиз че нямах времето да я правя сам, и те така под всмукателния колектор в задния край на блока има маркуч който влиза в блока и той бе сменен, след това всичко ново готово.... до тук, незнам какво са правили като са сваляли всмукателя щот сега колата (има газ) сякаш се дави в ниските като подам по рязко газ - това е на бензин, като превключа на газ е ад! там е по зле направо гасне като тръгвам с повече газ или като изключа от скорост, и колата се усеща по бавна в ниските като цяло. Та въпроса ми е дали има вариант марлячите да са оставили някой вакум или колата да дърпа въздух от някаде, искам да чуя мнение преди да разглобявам каквото и да било.
Re: м54б22 Давене в ниски
Този маркуч отзад ако е както при М52 , няма шанс да се смени без да се сваля колектора, та ако са го сваляли провери да няма захапан маркуч или кабел .
- LuboO
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '2002 e46 M54B22
Re: м54б22 Давене в ниски
При мен почти същите симптоми..
Има един Г - образен маркуч, на който едната му страна тръгва от колектора под/зад дросела (на снимките) и по спомен стигаше чрез тръбичка в бензиновия регулатор. Като си монтирах колектора преди време забравих да го свържа и на монтиран колектор (с големи мъки, псувни и надрани ръце) успях да го вкарам, но прегънат на другата страна. Резултата се вижда от снимката, където е маркуча. Но при мен записваше и грешки, като не винаги светваше "чек енджин".
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
Има един Г - образен маркуч, на който едната му страна тръгва от колектора под/зад дросела (на снимките) и по спомен стигаше чрез тръбичка в бензиновия регулатор. Като си монтирах колектора преди време забравих да го свържа и на монтиран колектор (с големи мъки, псувни и надрани ръце) успях да го вкарам, но прегънат на другата страна. Резултата се вижда от снимката, където е маркуча. Но при мен записваше и грешки, като не винаги светваше "чек енджин".
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
- alpina27
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: Blagoevgrad
- Пол: Мъж
- Кара: 87 m10
- Мечтае да кара: е30 м10 Stroker
- Детайли за колата: DSD Blagoevgrad
Re: м54б22 Давене в ниски
Да колега свалян е колектора затова се зачудих кво ли са объркали, че няма да стъпя там пак е сигурно и ще имам време уикенда да я прегледам сам. просто исках някой да потвърди теорията ми дали е възможна.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани