Губи мощност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- kmet
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Губи мощност
Здравейте колеги
След смяна на маркуч за обратна нафта започна да губи мощност от време на време. Отворих отново беше скъсан вакумен маркуч към АГР
Смених го Една седмица беше добре - после пак Смених всички маркучи за вакум - пак губи мощност.
Като загрее върви в нагорнище и в един момент загубва тяга. Връщам газта и след 2-3 секунди подавам пак и върви. След време пак се повтаря
Много гадно Колата е 318д е46 2002г М47 двигател Всичко стана след ремонта Помагайте моля
След смяна на маркуч за обратна нафта започна да губи мощност от време на време. Отворих отново беше скъсан вакумен маркуч към АГР
Смених го Една седмица беше добре - после пак Смених всички маркучи за вакум - пак губи мощност.
Като загрее върви в нагорнище и в един момент загубва тяга. Връщам газта и след 2-3 секунди подавам пак и върви. След време пак се повтаря
Много гадно Колата е 318д е46 2002г М47 двигател Всичко стана след ремонта Помагайте моля
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Губи мощност
Колега направи хубава диагностика, най-вероятно нещо по контрола на геометрията на турбото.
Tires are evil - destroy them all ...
- kmet
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Re: Губи мощност
Благодаря колега А може ли да е от самите маркучи за вакум, защото са обикновени маслоустойчиви Не са специално за вакум
- kmet
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Re: Губи мощност
Моля за помощ Какво означава втората грешка Първата е ясна
BE CAN съхране ние на данни разлика с LZV
BE CAN съхране ние на данни разлика с LZV
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Губи мощност
С какво си я чел, прочети я с нещо истинско, може да е връщан километража.
Tires are evil - destroy them all ...
- kmet
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Re: Губи мощност
Четох ми я с Делфи устройство. Прав си колега километража беше връщан 30 000 км по данни от собственика
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Губи мощност
С 30к никой не връща, ама както е и да е. Грешката която си постнал е от това, гледайте други, ако не ти дава, пробвай със специализирана диагностика.
Tires are evil - destroy them all ...
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Губи мощност
Провери МАП сензора той командва турбината. По някога работи, по някога не
- kmet
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Re: Губи мощност
Здравейте
Ходих днес на диагностика на колата Излезе нещо от рода недостатъчно или беше ниско налягане на турбото Може ли някой да каже модела на турбината 318д 2002г е46 Може ли да губи налягане от клапана за вакум
Ходих днес на диагностика на колата Излезе нещо от рода недостатъчно или беше ниско налягане на турбото Може ли някой да каже модела на турбината 318д 2002г е46 Може ли да губи налягане от клапана за вакум
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: Губи мощност
kmet написа:Здравейте
Ходих днес на диагностика на колата Излезе нещо от рода недостатъчно или беше ниско налягане на турбото Може ли някой да каже модела на турбината 318д 2002г е46 Може ли да губи налягане от клапана за вакум
Турбинката е краен вариянт. Почисти ЕГР-а,замери егр-контролера,тест на мап сензора,провери маркучите за вакум дали са плътни на всякъде и тогава се оглеждай за турбо.
- kmet
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Re: Губи мощност
Благодаря на всички Ви за отговорите. Ходих при майстора Неговото мнение е катализатор или мерил турбото дава малко по малко налягане.
- Dudeto
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 27.09.2012
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3er Touring (E46)
- Мечтае да кара: BMW 135i
- Детайли за колата: TITANSILBER
Re: Губи мощност
Здравейте, искам да споделя и моят опит от "загуба на мощност".
Колата ми е е46 150Hp, 2003-та ноември (фейслифт). След като започна отвреме, навреме да губи мощност започнах и филмите.
Първо закачих автомобила на компютърна диагностика с BMWscanner 1.4.0 версия - естествено видях нормални грешки по оборудването, системите за сигурност и нищо повече. По двигателя не показа нищо.
Направих водородно почистване. Понеже ми е за втори път, от първия път (февруари2017г) ефектът беше поразяващ - Плавно ускорение, придружено с невероятен кик в гърба. Въобще бях супер доволен. Но вторият път, уви не се оправиха нещата. - (декември2017).
Започнах проверки на вакуум маркучите на актуатора и ЕГР-клапанът. Всичко беше ОК. И към мембраните на крайните устройства - също вс. беше наред.(ЕГР и Атуатор) Проверка с уста съответно дали държат и не издишат.
... След дълго четене в наши и чужди (бимър)форуми на свет мегабайти информация и видео, стигнах до проверка на т. нар. соленоид или Pressure converter, които са еднакви (както знаете при е46) и на турбината за управление на ЕГР-клапана. Компютърната диагностика ги прочиташе като изправни. Но единият се държеше странно (на ЕГР-а). Тъй като откачайки вакум маркуча на ЕГР всичко се оправяше и колата вървеше нормално, но след студено стартиране светкаше "чек енджин-а" (или жълт двигател на таблото). Съответно колата не влизаше в авариен режим, но мен ме дразнеше. Сама гаснеше, ако си закача вакума на ЕГР-а.
Ето и малко снимки от ремонтът. Оказа се механичен проблем в соленоида на ЕГР-клапанът. Номенклатурен номер: 11747796634
Нов струва около 190лв. при БМВ дилърите, около 35-40лв. втора употреба от морга. Предлагам да разгледате снимки от моят ремонт и клипове които ще са ви от полза и ще ви спестят пари:
Ремонт на Соленоид: https://www.youtube.com/watch?v=0HPo8gHp4YA
И снимки на моят:
След като го отворих внимателно с отвертка капнах WD40 на сърцевината на електромагнита и над мембраната, както е на клипа на руснака.
Ето и ефекта от почистването. иначе ми беше запушена месинговата тръбичка (на схемата с №3) на студено колата ускоряваше нормално, на топло или след като позагрее двигателя - вървеше като чист дизел без турбо!
След което затворих соленоида с клещи внимателно. Ето и от диагностиката записът при свалянето:
Това се оказа при мен. Надявам се да бях полезен. Ето как работи и изправният клапан:https://www.youtube.com/watch?v=62hvs5YOnVg
Ако липсва напрежение на електромагнита - червената мембрана затваря въздуха от вакум-помпата.
Колата ми е е46 150Hp, 2003-та ноември (фейслифт). След като започна отвреме, навреме да губи мощност започнах и филмите.
Първо закачих автомобила на компютърна диагностика с BMWscanner 1.4.0 версия - естествено видях нормални грешки по оборудването, системите за сигурност и нищо повече. По двигателя не показа нищо.
Направих водородно почистване. Понеже ми е за втори път, от първия път (февруари2017г) ефектът беше поразяващ - Плавно ускорение, придружено с невероятен кик в гърба. Въобще бях супер доволен. Но вторият път, уви не се оправиха нещата. - (декември2017).
Започнах проверки на вакуум маркучите на актуатора и ЕГР-клапанът. Всичко беше ОК. И към мембраните на крайните устройства - също вс. беше наред.(ЕГР и Атуатор) Проверка с уста съответно дали държат и не издишат.
... След дълго четене в наши и чужди (бимър)форуми на свет мегабайти информация и видео, стигнах до проверка на т. нар. соленоид или Pressure converter, които са еднакви (както знаете при е46) и на турбината за управление на ЕГР-клапана. Компютърната диагностика ги прочиташе като изправни. Но единият се държеше странно (на ЕГР-а). Тъй като откачайки вакум маркуча на ЕГР всичко се оправяше и колата вървеше нормално, но след студено стартиране светкаше "чек енджин-а" (или жълт двигател на таблото). Съответно колата не влизаше в авариен режим, но мен ме дразнеше. Сама гаснеше, ако си закача вакума на ЕГР-а.
Ето и малко снимки от ремонтът. Оказа се механичен проблем в соленоида на ЕГР-клапанът. Номенклатурен номер: 11747796634
Нов струва около 190лв. при БМВ дилърите, около 35-40лв. втора употреба от морга. Предлагам да разгледате снимки от моят ремонт и клипове които ще са ви от полза и ще ви спестят пари:
Ремонт на Соленоид: https://www.youtube.com/watch?v=0HPo8gHp4YA
И снимки на моят:
След като го отворих внимателно с отвертка капнах WD40 на сърцевината на електромагнита и над мембраната, както е на клипа на руснака.
Ето и ефекта от почистването. иначе ми беше запушена месинговата тръбичка (на схемата с №3) на студено колата ускоряваше нормално, на топло или след като позагрее двигателя - вървеше като чист дизел без турбо!
След което затворих соленоида с клещи внимателно. Ето и от диагностиката записът при свалянето:
Това се оказа при мен. Надявам се да бях полезен. Ето как работи и изправният клапан:https://www.youtube.com/watch?v=62hvs5YOnVg
Ако липсва напрежение на електромагнита - червената мембрана затваря въздуха от вакум-помпата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dudeto
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 27.09.2012
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3er Touring (E46)
- Мечтае да кара: BMW 135i
- Детайли за колата: TITANSILBER
Re: Губи мощност
Не бързай с катализатора при все, че има водородно почистване - за около 60лв. Което върши работа.
Не се знае какви изисквания за еко-норми е възможно да въведат.
Не се знае какви изисквания за еко-норми е възможно да въведат.
Последно избутване Dudeto от 05 Мар 2018, 23:34
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани