БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
Здравейте, при ускоряване в баир, колата загуби мощност и започна да работи на 3 цилиндъра и двигателя да тресе. Мерих управлението на дюзите на 1 и втори цилиндър. По съпротивление са почти еднакви. Проблемът е във втори цилиндър при изваждане кабела на дюзата нищо не се променя. От ауспуха излиза и неизгоряла нафта. Не се чуват странни шумове при работата на двигателя. Предполагам, че цилиндъра няма компресия. Какво може да се е случило и скъп ли е ремонта? Предварително благодаря!
- Galo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.07.2015
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring
Re: БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
Паднала вихрова клапа? Това е само предположение, но евентуално да те насоча на някъде. Извинявай ако информацията ми е подвеждаща, но това тресене на двигателя на тази мисъл ме навежда и ако съм прав ремонта няма да е евтин...
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
Може електрониката на дюзата да прави проблеми. Или кабела. Как си го мерил това управление на дюзите на 1 и 2 цилиндър? Какво управление си мерил? Аз не разбрах, след като изгуби мощност колата, оправя ли се на моменти или е така постоянно? Не виждам какъв е проблема да провериш с диагностика корекциите на дюзите. Тя ще ти каже почти всичко. Мериш и налягането в рейла и т.н.
Re: БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
Мерих омическото съпротивление на бобинката на дюзите 1 и 2. Колата работи само на 3 цилиндъра и не се оправя. Нямам ИНПА, а и не ми свети чека на борд компютъра.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
ТОгава отиди при някой, който има! Почти всички диагностици могат да прочетат дюзите и рейла. Обикновено не вземат над 10-на лв, ама стой плътно и гледай какво показва, ако трябва щракай с телефона, после да ги имаш, ако ти потрябват.
Re: БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
В северозападнала България - не всички имат. Аз имам делфи, но не мога да чета дюзи. Свален е капака на клапаните и е констатирано, че валовете са наред, но няма никаква компресия. Следва демонтаж на главата....
Re: БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
Причината е установена. Спукано бутало, почти през средата. Търси се бутало със сегменти, биела и черупка на биелата.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
Има сума ти теми как сам можеш да диагностицираш САМ. 50лв кабел и лаптоп с някаква нормална батерия. Почти всеки има такъв вкъщи. Другото е четене и интересуване от нещата.
Както и да е. Дано да намериш от къде бяга компресията!
Както и да е. Дано да намериш от къде бяга компресията!
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
pifivo написа:Причината е установена. Спукано бутало, почти през средата. Търси се бутало със сегменти, биела и черупка на биелата.
Като търсиш нещо , пусни си тема в Купува!
Като ще сменяш бутало , защо не провериш каква е причината да се спука?!Пикеща дюза?!Провери корекциите на дюзите като съберете мотора!
Re: БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
dr.peshev написа:pifivo написа:Причината е установена. Спукано бутало, почти през средата. Търси се бутало със сегменти, биела и черупка на биелата.
Като търсиш нещо , пусни си тема в Купува!
Като ще сменяш бутало , защо не провериш каква е причината да се спука?!Пикеща дюза?!Провери корекциите на дюзите като съберете мотора!
Буталото е спукано, не е стопено, а и при пикаеща дюза няма ли да се менят оборотите? До момента на оставане на 3 цилиндъра двигателя е имал стабилни обороти и не е работил неравномерно. Обяснението за нас е, че някога е имало интервенция с чуждо тяло - било то част от подгревна свещ или вихрова клапа и след като повредата е отстранена, двигателя е бил затворен без да се смени буталото и сега просто му е дошло времето /умора на материала или нещо подобно/.
п.с.
Бутало със сегменти е поръчано. След събиране на мотора, ще намеря някой с ИМПА и ще проверим корекциите на дюзите.
Благодаря на всички за мненията!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
Е, то бая бой е изяло , преди да се спука!
Клапаните как са?!
Клапаните как са?!
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: БМВ Е 46 320Д 150 к.с. работи на 3 цилиндъра
Ама ти само едно бутало ли ще сменяш [DIZZY FACE]
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани