Загуба на мощ 320д 150к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Загуба на мощ 320д 150к.с.
Здравейте, на скоро си взех 320д 150к.с. Когато я вземах правих диагностика и излезе че трябва да сменям 3 подгревни свещи. Забелязах че понякога колата губи мощ и не успява да набере скорост.
В повечето случаи натискам до долу газта и чак след около 4500 оборота почва да набира. Преди това се усеща сякаш не стига достатчно гориво. Друг път не прави проблем и си върви както трябва.
Скоро трябва да се сменят масла и филтри. Възможно ли да е от това или нещо друго?
Благодаря предварително!
В повечето случаи натискам до долу газта и чак след около 4500 оборота почва да набира. Преди това се усеща сякаш не стига достатчно гориво. Друг път не прави проблем и си върви както трябва.
Скоро трябва да се сменят масла и филтри. Възможно ли да е от това или нещо друго?
Благодаря предварително!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Загуба на мощ 320д 150к.с.
laky_98 написа:Здравейте, на скоро си взех 320д 150к.с. Когато я вземах правих диагностика и излезе че трябва да сменям 3 подгревни свещи. Забелязах че понякога колата губи мощ и не успява да набере скорост.
В повечето случаи натискам до долу газта и чак след около 4500 оборота почва да набира. Преди това се усеща сякаш не стига достатчно гориво. Друг път не прави проблем и си върви както трябва.
Скоро трябва да се сменят масла и филтри. Възможно ли да е от това или нещо друго?
Благодаря предварително!
Със сигурност няма да решиш проблема със смяна на масло и филтри. Започва се с проверка на вакумните маркучи.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Загуба на мощ 320д 150к.с.
Или някой си е играл с турбината, или соленоида който управлява геометрията е за смяна, а може и двете. Колегата също е прав - започни с проверка на вакум маркучите.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Загуба на мощ 320д 150к.с.
Ако е толкова зле положението - гаранция е записала някаква грешка. Мини на диагностика да видиш какво е записано.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Загуба на мощ 320д 150к.с.
Сега правих диагностика. Излезе грешка в ЕГР клапана. Може ли да ми кажете цена да се оправи? Майстора каза че се прави hardware-но и software-но и излиза около 200-300 лева.
Чух че понякога хваща загар, и не работи правилно, и че има спрей който го изчиства. Възможно ли е от това?
Чух че понякога хваща загар, и не работи правилно, и че има спрей който го изчиства. Възможно ли е от това?
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Загуба на мощ 320д 150к.с.
Има няколко варианта:
1. Ако има много нагар, да се почисти примерно с бензин и четка.
2. Вакум пътя да е спукан и да не го отваря.
3. Да се е спукала мембраната вътре и да не отваря, тогава търсиш друг егр или го изолирай и след това го спри софтуерно.
1. Ако има много нагар, да се почисти примерно с бензин и четка.
2. Вакум пътя да е спукан и да не го отваря.
3. Да се е спукала мембраната вътре и да не отваря, тогава търсиш друг егр или го изолирай и след това го спри софтуерно.
- anastasov38
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.08.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 Touring 2005 2.0d
Re: Загуба на мощ 320д 150к.с.
Може да дава проблеми при датчиците за гориво
Re: Загуба на мощ 320д 150к.с.
Днес свалих тръбата на интеркулера към клапана за да видя движението на ЕГР-а, но когато исках да запаля колата не палеше. Като сложих тръбата на място, колата палеше без проблем. Това нормално ли е?
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани