Разход на гориво M57B30TU
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Разход на гориво M57B30TU
Има ли вариант, това термостатче малкото да се махне и да стане както е при коли с ръчни скорости ?
- ангелски
- младши ентусиаст
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Разход на гориво M57B30TU
Здравейте, както обещах, ще кажа резултата след смяна на трите термостата (главен, на ЕГР и на охладителя на автоматичната скоростна кутия) . Времето за цялата интервенция е 2ч. спокойна работа и 2 за кратка почивка. Цена за части и антифриз 150€. Условия при провеждане на теста: Външна температура +3°C, от запалването до спирането на двигателя 6 мин., пробег 1,8 км., парно на auto 20°C, достигната температура по скрито меню 60°C. Колата е стояла 12ч. (цяла нощ) без да се пали.
Успех на всички.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Разход на гориво M57B30TU
ангелски написа:Здравейте, както обещах, ще кажа резултата след смяна на трите термостата (главен, на ЕГР и на охладителя на автоматичната скоростна кутия) . Времето за цялата интервенция е 2ч. спокойна работа и 2 за кратка почивка. Цена за части и антифриз 150€. Условия при провеждане на теста: Външна температура +3°C, от запалването до спирането на двигателя 6 мин., пробег 1,8 км., парно на auto 20°C, достигната температура по скрито меню 60°C. Колата е стояла 12ч. (цяла нощ) без да се пали.
Успех на всички.
Днес и аз засякох времето, за което вдига темп при вкл климатроник на 20 градуса и сходни условия- двигател M47N, автомат, външна темп. 3,5 градуса. 2 км за 6 мин и достигнати 60 градуса. При изманите общо 6 км за 18 мин, колата достигна едва 80 градуса.
- ангелски
- младши ентусиаст
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Разход на гориво M57B30TU
Здравейте, днес направих същия пробег. Външна температура -7°C, от запалването до спирането на двигателя 5 мин., пробег 1,8 км., парно на auto 20°C, достигната температура по скрито меню 50°C. Колата е стояла 10ч. (цяла нощ) на открито без да се пали, температура на двигателя -5°C . Колега kkrumov според мен колата ти загрява пефектно.
Успех на всички.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Разход на гориво M57B30TU
ангелски написа:Здравейте, днес направих същия пробег. Външна температура -7°C, от запалването до спирането на двигателя 5 мин., пробег 1,8 км., парно на auto 20°C, достигната температура по скрито меню 50°C. Колата е стояла 10ч. (цяла нощ) на открито без да се пали, температура на двигателя -5°C . Колега kkrumov според мен колата ти загрява пефектно.
Успех на всички.
Здравей, колега ангелски. Съмнявам се, защото в неделя вечер, когато наваля първия сняг, а аз се прибирах по магистрала Струма, която не беше изчистена и се наложи от разклона за Перник до София да карам с 40-50 км/ч. Парното беше пуснато на 22 градуса и забелязах, че от 85 градуса температурата падна на 69 градуса. Имах доста дълго спускане. Мисля отново да сменя малкия термостат, въпреки че е сменен ноември'2017.
- ангелски
- младши ентусиаст
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Разход на гориво M57B30TU
Здравейте, колега kkrumov направи следният тест - студен двигател, палиш и с пипане гледаш кога радиатора ще започне да се загрява, през скритото меню наблюдаваш температурата на мотора. Ако се затопли много педи 88°C си за голям термостат. Това е стар номер, сигурно го знаеш. При положение, че малкия термостат е сменяван скоро, не би трябва да е той причината. ( Мисля, че на 67-68°C ще започне да топли, мое мнение, може и да греша).
Успех на всички.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани