Втора турбина на 330xd

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 18.12.2010
Пол: Мъж
Кара: e61 530d facelift m-pack

Втора турбина на 330xd

Мнение от car_bmw » 16 Яну 2018, 15:45

Здравейте, колеги! Имам 330хд 204к.с. и случайно попаднах на клип в ютуб на същия двигател, но с втора турбина и дюзи от е60 535д. Произведението беше 344к.с. без да е ремап-вано и ми хареса как "дърпа". Та да попитам:
Възможно ли е това?
Ако е, как става?
Колко мислите, че ще ми струва да го направя?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Каварна
Пол: Мъж
Кара: E46 330dА '02
Мечтае да кара: 330d G20

Re: Втора турбина на 330xd

Мнение от Stanimir330 » 16 Яну 2018, 21:55

По добре и по евтино е да си направиш твоята турбина хибридна stage 2, по голям челен кулер поне 550х230х65 и генерация на 76мм от турбото до задницата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Втора турбина на 330xd

Мнение от hitar_potar » 17 Яну 2018, 1:29

И с тоя стейдж 2, челен кулер и генерация отиваш и на други дюзи, друг,вече усилен, съединител с маховик (щото тоя хибрид ще дигне мощността доста и нормалните ще хвръкнат), един див къстъм ремап, щото толкоз пари като се налеят в тая кола, ще е цяло кощунство да й се налее някакъв незнаен “чипосващ” файл, и май туй то откъм двигател... или по е по-сериозните неща. Оттук насетне мислиш за спирачки и окачване, щото тая висока мощност е нищо без добър контрол. И няма такова нещо като добавяне на още една турбина, ама колата е без ремап - то няма как да я подкара, без някой мапър да му зададе софтуерно, че му е боцнато такова нещо. :) Тва клипче май и аз съм го гледал с ускорението - нещо ми е съмнително.
ЕДИТ: отделно, че си и хд - там раздатки-мраздатки, предни задвижвания, скоростна кутия... той зора е сравнително голям и при стоково положение, само при един чип вече си става баш голям, представи си при един стейдж 2 с ремап кво кукуриго ще стане тая кола и раздатката как ще плаче... :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E46 330D 184hp
Детайли за колата: E46 330D stock 184hp, 1.6 bar boost, gt2260v, straight pipe exhaust, intercooler 550x230x65, reinforced clutch - 265hp, 570nm at low boost, Powered by VRPerformance.

Re: Втора турбина на 330xd

Мнение от BMW-E46-320D » 17 Яну 2018, 14:32

Stock дюзи на 204 коня версията държат някъде към 350+коня, за съединитела няма спор трябва нещо подсилено, ако не е керамичен то поне един обикновен комплект трябва и също има варианти за подсилване на притискател като от два един стар и един нов с (двоини пластини на слънцето), или др вариант е sachs performance за да си 100% сигурен в съединителя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Каварна
Пол: Мъж
Кара: E46 330dА '02
Мечтае да кара: 330d G20

Re: Втора турбина на 330xd

Мнение от Stanimir330 » 17 Яну 2018, 16:12

Ами то дали ще е хибрид на неговото си 2260 или насаждане би-турбо, резултата пак ще е същия. Пак ще трябват, дюзи и подсилен съединител. Не знам колата на колегата дали е ръчка или автомат, но аз ако бях щях само чип да и сложа, 250-260 коня след чип пак не са малко, а за другото се искат доста средства и нерви за да стане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 629
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI

Re: Втора турбина на 330xd

Мнение от Драгослав » 17 Яну 2018, 16:22

Колега относно засилването на иначе не слабия ти двигател ок, но какво ще се случи с кашкавалените преди полуоски , раздатката, съединителя и скоростите е въпроса. Което го казва по горе и hitar_potar . Според мен задвижването няма да издържи и радостта от повечето нютони и коне ще е за малко.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 18.12.2010
Пол: Мъж
Кара: e61 530d facelift m-pack

Re: Втора турбина на 330xd

Мнение от car_bmw » 17 Яну 2018, 16:41

Благодаря за бързите отговори! А да попитам, понеже и бях сложил един "Пауър бокс" и когато работеше на място, колата се тресеше (отначало си мислех, че е от пулса ми, понеже разклащането наподобяваше нещо такова), а не си менеше оборотите. Вървеше уникално, превърташе като и дам газ на сух път, а сега без него не си и помисля да превърти. Мислите ли, че ако я закарам да я чипосат софтуерно ще започне пак да претриса? Защото така и не разбрах причината за разклащането...

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E46 330D 184hp
Детайли за колата: E46 330D stock 184hp, 1.6 bar boost, gt2260v, straight pipe exhaust, intercooler 550x230x65, reinforced clutch - 265hp, 570nm at low boost, Powered by VRPerformance.

Re: Втора турбина на 330xd

Мнение от BMW-E46-320D » 17 Яну 2018, 21:19

Не няма да претриса, пак зависи кои ще е мапера... Аз препоръчвам в русе при Велимир (VRPerformance).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Втора турбина на 330xd

Мнение от hitar_potar » 18 Яну 2018, 10:40

Тия пауър-боксове са някви простотийки - подава повече гориво и колата вади още 20 коня. Ама ко става с тва повече гориво и как влияе на мотора.... Докато 1 мапер ще ти изкара 45-55 коня с небрутален мап. Както за всички мапери, така и за Велимир съм чувал добри и лоши неща. Но аз не съм толкова лековерен, че да си създам впечатление за човека от слухове разни. А и специално за БМВ-тата съм слушал само добри отзиви за него. А и факта, че вкарва пари за техника, за да може да рови вече и по F-ките през тая OBD-букса (май е 1 от първите в БГ), говори достатъчно положително според мен. И аз бих го препоръчал, макар че не съм му клиент - чудих се дали да му ставам такъв, но излезе нужда от сериозен ремонт по колата в момент, в който купихме и втора количка за жената, и ми се размина запознанството с него. Ама 204-те коня са ми все така достатъчни... засега. ;)
Към колегата по-горе - сигурен ли си, че стоковите дюзи на 330д държат до засилване над 300 коня?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E46 330D 184hp
Детайли за колата: E46 330D stock 184hp, 1.6 bar boost, gt2260v, straight pipe exhaust, intercooler 550x230x65, reinforced clutch - 265hp, 570nm at low boost, Powered by VRPerformance.

Re: Втора турбина на 330xd

Мнение от BMW-E46-320D » 18 Яну 2018, 21:56

Колега дюзите на 330д 204коня държат около 350+коня, това е доказано от мапери.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook