Проблем обезвъздушаване 316ti
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- makavel4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 320
- Мечтае да кара: 650
Проблем обезвъздушаване 316ti
Смених маркуча който влиза от блока в термостата.Колата загрява до работна температура, а парното духа марно. Маркуча от термостата към радиатора стои мек и студен. Въздух не излиза от пробката, но и парно няма. Термостата ли е заминал?
Не признавам системата Големи-Малки..Има два вида хора Достойни и Жалки!
- petiopetrow87
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 B18
- Детайли за колата: Преди да я закупя беше по хубава........
Re: Проблем обезвъздушаване 316ti
Най вероятно още не е обезвъздушена.Имах същия проблем.Взимаш един маркуч голям колкото дупката на казанчето в което наливаш антифриза и отваряш пробката, започваш да надуваш с уста в маркуча докато от пробката не започне да излиза само вода. Затваряш всичко и пали и чакаш първия път може и да е повечко от нормалното. Вечерта като изстине отваряш капачката на казанчето и го оставяш така до сутринта доливаш и си готов.
Това се прави на истината и заградена кола.
Това се прави на истината и заградена кола.
- makavel4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 320
- Мечтае да кара: 650
Re: Проблем обезвъздушаване 316ti
Аз имам две пробки. Едната е до казана другата на маркуча преди охладителя.
Не признавам системата Големи-Малки..Има два вида хора Достойни и Жалки!
- petiopetrow87
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 B18
- Детайли за колата: Преди да я закупя беше по хубава........
Re: Проблем обезвъздушаване 316ti
Тази от дясно на казанчето.
- da_ne
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
- Мечтае да кара: 325ti
Re: Проблем обезвъздушаване 316ti
Аз на моята махам двете пробки за обезвъздушаване и наливам антифриз докато спре да поема до макс и затварям казанчето. После паля, температурата на парното на макс, вентилатора на парното на най-бавната степен. Като почне да загрява почва да излиза антифриз от пробката на радиатора и я затварям. Слагам горната пробка без да я стягам. После почва да излиза антифриз и въздух от горната пробка. Като почне да излиза само антифриз и загрее напълно по стрелка стягам и горната пробка. Като истине доливам в казанчето и готово. Като я покарам един ден на работещ или току що изгасен напълно загрял двигател отхлабвам горната пробка ако е останал някакъв въздух да излезе и на другия ден пак така и това е.
Два пъти ми се е налагало да я правя тая процедура и не е имало проблеми. Ако има останал въздух в системата като се пусне парното се чува да бълбука и къркори в таблото през парното.
Два пъти ми се е налагало да я правя тая процедура и не е имало проблеми. Ако има останал въздух в системата като се пусне парното се чува да бълбука и къркори в таблото през парното.
- makavel4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 320
- Мечтае да кара: 650
Re: Проблем обезвъздушаване 316ti
В дясно почна да обажда парното от лявата страна е значително по-хладно. Още маркуча от термостата към радиатора не е стоплил..
Не признавам системата Големи-Малки..Има два вида хора Достойни и Жалки!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани