Софтуерно спиране на ЕГР
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Софтуерно спиране на ЕГР
Здравейте,искам да попитам нещо.
Относно ЕГР запушен е,но не е спрян софтуерно и има грешка и свети Check engine.Обърква ли колата и отнема ли от мощността.С две думи задължително ли е спиране софтуерно?
Относно ЕГР запушен е,но не е спрян софтуерно и има грешка и свети Check engine.Обърква ли колата и отнема ли от мощността.С две думи задължително ли е спиране софтуерно?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Софтуерно спиране на ЕГР
Да, препоръчително е. Има разлика в сместа.
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Софтуерно спиране на ЕГР
Разбира се че е задължително.streetracing12 написа:Здравейте,искам да попитам нещо.
Относно ЕГР запушен е,но не е спрян софтуерно и има грешка и свети Check engine.Обърква ли колата и отнема ли от мощността.С две думи задължително ли е спиране софтуерно?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Софтуерно спиране на ЕГР
Т.е. ако не се спре софтуерно се нарушава горивната смес, а като се спре се коригира и започва да работи все едно няма такъв компонент?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Софтуерно спиране на ЕГР
Точно така. Аз ти препоръчвам обаче да не го махаш физически, а да си сложиш тапа на колектора, така съм го махал вече на няколко души включително и моя. След това се настройва ЕГР да стои винаги затворен, както е заводски след 2000обр.Simbazz написа:Т.е. ако не се спре софтуерно се нарушава горивната смес, а като се спре се коригира и започва да работи все едно няма такъв компонент?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Софтуерно спиране на ЕГР
Дали е удачно като си функционира EGR да се изолира, защото предпочитам да не го барам.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Софтуерно спиране на ЕГР
Ако работи правилно, по-добре е да го има.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Софтуерно спиране на ЕГР
VladiE написа:Ако работи правилно, по-добре е да го има.
По-добре е за околната среда, но не и за автомобила Аз имам перфектно работещ, защото купих чисто нов барабан с вакуум управлението, но въпреки това го спрях - много гняс вкарва в колектора.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Софтуерно спиране на ЕГР
Всъщност е по-добре за джоба, тъй като ти пада разхода на гориво, това за екологичност е отделно. Идеята е да има по-ниско количество кислород в сместа, което понижава температурата в горивната камера. При "тропане" на място клапана е отворен, но при нормално каране е частично или напълно затворен поради което и легендите за печелене на мощност (при изолиран ЕГР) са малко пресилени. Единствено при ниски обороти кола без ЕГР ще е една идея по-адекватна, но ако искате адекватност сменете дизела с бензин. Относно смрадта си прав, но това до голяма степен зависи от ползваното гориво и поддръжката (или мурдарщината) на собственика. Моя колектор го свалях есента, защото сменях подгревни свещи и беше доста чист. ЕГР-а също беше чист, а предното сваляне беше преди 2 години. Идеята на дизеловите ни коли са най-вече икономия, така че съм на мнение - ако ЕГР работи правилно, по-добре е да го има и по този начин имаме плавна и икономична работа на двигателя.
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Софтуерно спиране на ЕГР
VladiE написа:Всъщност е по-добре за джоба, тъй като ти пада разхода на гориво, това за екологичност е отделно. Идеята е да има по-ниско количество кислород в сместа, което понижава температурата в горивната камера. При "тропане" на място клапана е отворен, но при нормално каране е частично или напълно затворен поради което и легендите за печелене на мощност (при изолиран ЕГР) са малко пресилени. Единствено при ниски обороти кола без ЕГР ще е една идея по-адекватна, но ако искате адекватност сменете дизела с бензин. Относно смрадта си прав, но това до голяма степен зависи от ползваното гориво и поддръжката (или мурдарщината) на собственика. Моя колектор го свалях есента, защото сменях подгревни свещи и беше доста чист. ЕГР-а също беше чист, а предното сваляне беше преди 2 години. Идеята на дизеловите ни коли са най-вече икономия, така че съм на мнение - ако ЕГР работи правилно, по-добре е да го има и по този начин имаме плавна и икономична работа на двигателя.
Последно избутване streetracing12 от 12 Яну 2018, 22:20
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани