Софтуерно спиране на ЕГР

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Софтуерно спиране на ЕГР

Мнение от streetracing12 » 08 Яну 2018, 17:28

Здравейте,искам да попитам нещо.

Относно ЕГР запушен е,но не е спрян софтуерно и има грешка и свети Check engine.Обърква ли колата и отнема ли от мощността.С две думи задължително ли е спиране софтуерно?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Софтуерно спиране на ЕГР

Мнение от VladiE » 08 Яну 2018, 17:47

Да, препоръчително е. Има разлика в сместа.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Софтуерно спиране на ЕГР

Мнение от vld » 08 Яну 2018, 19:16

streetracing12 написа:Здравейте,искам да попитам нещо.

Относно ЕГР запушен е,но не е спрян софтуерно и има грешка и свети Check engine.Обърква ли колата и отнема ли от мощността.С две думи задължително ли е спиране софтуерно?
Разбира се че е задължително.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: Софтуерно спиране на ЕГР

Мнение от Simbazz » 08 Яну 2018, 21:07

Т.е. ако не се спре софтуерно се нарушава горивната смес, а като се спре се коригира и започва да работи все едно няма такъв компонент?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Софтуерно спиране на ЕГР

Мнение от Dextuar » 08 Яну 2018, 21:53

Simbazz написа:Т.е. ако не се спре софтуерно се нарушава горивната смес, а като се спре се коригира и започва да работи все едно няма такъв компонент?
Точно така. Аз ти препоръчвам обаче да не го махаш физически, а да си сложиш тапа на колектора, така съм го махал вече на няколко души включително и моя. След това се настройва ЕГР да стои винаги затворен, както е заводски след 2000обр.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 6.05.2017
Местоположение: Хасково/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330i M Sport
Мечтае да кара: със софийска регистрация

Re: Софтуерно спиране на ЕГР

Мнение от AvoyzeN » 09 Яну 2018, 21:56

Дали е удачно като си функционира EGR да се изолира, защото предпочитам да не го барам.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Софтуерно спиране на ЕГР

Мнение от VladiE » 10 Яну 2018, 10:04

Ако работи правилно, по-добре е да го има.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Софтуерно спиране на ЕГР

Мнение от Dextuar » 10 Яну 2018, 10:27

VladiE написа:Ако работи правилно, по-добре е да го има.

По-добре е за околната среда, но не и за автомобила ;) Аз имам перфектно работещ, защото купих чисто нов барабан с вакуум управлението, но въпреки това го спрях - много гняс вкарва в колектора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Софтуерно спиране на ЕГР

Мнение от VladiE » 10 Яну 2018, 13:06

Всъщност е по-добре за джоба, тъй като ти пада разхода на гориво, това за екологичност е отделно. Идеята е да има по-ниско количество кислород в сместа, което понижава температурата в горивната камера. При "тропане" на място клапана е отворен, но при нормално каране е частично или напълно затворен поради което и легендите за печелене на мощност (при изолиран ЕГР) са малко пресилени. Единствено при ниски обороти кола без ЕГР ще е една идея по-адекватна, но ако искате адекватност сменете дизела с бензин. Относно смрадта си прав, но това до голяма степен зависи от ползваното гориво и поддръжката (или мурдарщината) на собственика. Моя колектор го свалях есента, защото сменях подгревни свещи и беше доста чист. ЕГР-а също беше чист, а предното сваляне беше преди 2 години. Идеята на дизеловите ни коли са най-вече икономия, така че съм на мнение - ако ЕГР работи правилно, по-добре е да го има и по този начин имаме плавна и икономична работа на двигателя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Софтуерно спиране на ЕГР

Мнение от bobreti » 12 Яну 2018, 22:20

VladiE написа:Всъщност е по-добре за джоба, тъй като ти пада разхода на гориво, това за екологичност е отделно. Идеята е да има по-ниско количество кислород в сместа, което понижава температурата в горивната камера. При "тропане" на място клапана е отворен, но при нормално каране е частично или напълно затворен поради което и легендите за печелене на мощност (при изолиран ЕГР) са малко пресилени. Единствено при ниски обороти кола без ЕГР ще е една идея по-адекватна, но ако искате адекватност сменете дизела с бензин. Относно смрадта си прав, но това до голяма степен зависи от ползваното гориво и поддръжката (или мурдарщината) на собственика. Моя колектор го свалях есента, защото сменях подгревни свещи и беше доста чист. ЕГР-а също беше чист, а предното сваляне беше преди 2 години. Идеята на дизеловите ни коли са най-вече икономия, така че съм на мнение - ако ЕГР работи правилно, по-добре е да го има и по този начин имаме плавна и икономична работа на двигателя.

:yes:


Последно избутване streetracing12 от 12 Яну 2018, 22:20

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook