Помощ с живи данни от INPA | 320d M47N
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Помощ с живи данни от INPA | 320d M47N
Здравейте колеги, някой по-компетентен може ли да изкаже мнение за работата на мотора и най-вече на дюзи и дебитомер, според живи данни от INPA - https://drive.google.com/file/d/1w05XeZ ... sp=sharing
Проблемът който имам е в придърпването при задържане на газта при обороти около 2000 при температура на охладителната течност в синия сектор. Тук съм споделил повече за проблема - viewtopic.php?f=34&t=425363
На няколко места в клипа давам малко газ. Това е първо палене на колата при външна температура 3 градуса. Колата е с ремап и софтуерно премахнат ЕГР.
Благодаря предварително на отзовалите се, защото от няколко дни ходя на майстори и повечето или нямат нужното оборудване за живи данни или не разбират нищо от показателите.
BTW, мисля че се получават някакви смущения с програмата и ЕКУ-то на колата, защото при преминаване на SELECTIVE MASS ADJUSTMENT, колата се разклаща леко и излизат някакви огромни корекции (вижда се на 1:47 от клипа), които се оправят почти веднага. При изключена INPA никога не се е получавало такова нещо!
Проблемът който имам е в придърпването при задържане на газта при обороти около 2000 при температура на охладителната течност в синия сектор. Тук съм споделил повече за проблема - viewtopic.php?f=34&t=425363
На няколко места в клипа давам малко газ. Това е първо палене на колата при външна температура 3 градуса. Колата е с ремап и софтуерно премахнат ЕГР.
Благодаря предварително на отзовалите се, защото от няколко дни ходя на майстори и повечето или нямат нужното оборудване за живи данни или не разбират нищо от показателите.
BTW, мисля че се получават някакви смущения с програмата и ЕКУ-то на колата, защото при преминаване на SELECTIVE MASS ADJUSTMENT, колата се разклаща леко и излизат някакви огромни корекции (вижда се на 1:47 от клипа), които се оправят почти веднага. При изключена INPA никога не се е получавало такова нещо!
The Ultimate Driving Machine
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Помощ с живи данни от INPA | 320d M47N
Колега, направи клип на тези данни в движение. На място дюзите ти изглеждат ок, но ми се струва, че реалното налягане в рейла е малко по-ниско от исканото. Затова направи клип в движение на плавно ускорение до към 4000 оборота на трета предавка примерно, за да видим как е налягането на рейла, турбината надува ли, дебитомерът мери ли добре под товар без да има пропадания...
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Помощ с живи данни от INPA | 320d M47N
Z3Ro* написа:Колега, направи клип на тези данни в движение. На място дюзите ти изглеждат ок, но ми се струва, че реалното налягане в рейла е малко по-ниско от исканото. Затова направи клип в движение на плавно ускорение до към 4000 оборота на трета предавка примерно, за да видим как е налягането на рейла, турбината надува ли, дебитомерът мери ли добре под товар без да има пропадания...
Ще гледам да се освободя тези дни и ще направя друго видео.
The Ultimate Driving Machine
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Помощ с живи данни от INPA | 320d M47N
Така след доста забавяне, намерих свободно време и направих няколко доста дълги видео клипа на работата на двигателя.
1. Видеото съдържа : Първо палене от 2 дни застой, изваждане от гаража, тръгване като през първите 5 мин. е минимално подаването на газ. След това изкачване на нагорнище, спускане, около 7-мата минута намирам прав участък и там има ускорение на 3-та, намаляне, връщане на 2-ра скорост (около 8:50) при задържане на газта се случва придърпването (стойностите на корекциите забиват и desired air pressure също). - https://drive.google.com/file/d/1jLWgcI ... sp=sharing
2. Видеото съдържа : Предимно бавно каране из града на позагрял двигател (около 70 градуса). -
https://drive.google.com/file/d/1eQ90MM ... sp=sharing
3. Видеото съдържа : Друг вид стойности които май не са много важни, но в последствие рекох да ги включа към архива. -
https://drive.google.com/file/d/1YbShLe ... sp=sharing
4. Видеото съдържа : Работа на място при нормална работна температура на двигателя (около 90 градуса). -
https://drive.google.com/file/d/1mTfOGl ... sp=sharing
Не знам колко добре съм се справил със заснемането, но се надявам да се разбира поне малко.
Според мен 2-ра дюза не работи както трябва, но не съм механик и не мога да кажа със сигурност.
1. Видеото съдържа : Първо палене от 2 дни застой, изваждане от гаража, тръгване като през първите 5 мин. е минимално подаването на газ. След това изкачване на нагорнище, спускане, около 7-мата минута намирам прав участък и там има ускорение на 3-та, намаляне, връщане на 2-ра скорост (около 8:50) при задържане на газта се случва придърпването (стойностите на корекциите забиват и desired air pressure също). - https://drive.google.com/file/d/1jLWgcI ... sp=sharing
2. Видеото съдържа : Предимно бавно каране из града на позагрял двигател (около 70 градуса). -
https://drive.google.com/file/d/1eQ90MM ... sp=sharing
3. Видеото съдържа : Друг вид стойности които май не са много важни, но в последствие рекох да ги включа към архива. -
https://drive.google.com/file/d/1YbShLe ... sp=sharing
4. Видеото съдържа : Работа на място при нормална работна температура на двигателя (около 90 градуса). -
https://drive.google.com/file/d/1mTfOGl ... sp=sharing
Не знам колко добре съм се справил със заснемането, но се надявам да се разбира поне малко.
Според мен 2-ра дюза не работи както трябва, но не съм механик и не мога да кажа със сигурност.
The Ultimate Driving Machine
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Помощ с живи данни от INPA | 320d M47N
Според мен данните са ти ок. Ремапът ти ли го прави или така купи колата? Ако е правен при теб, имаше ли го това придърпване преди него? Питам, защото на 7:20 от първия клип исканото налягане от турбото е 2450, а реалното е минало с малко 2500 - доколкото помня, този МАП сензор, ако си е оригинално вгражданият, мери до 2500, така че не се знае до колко надува турбината ти. Според мен проблемът е софтуерен - не знам и дали за този мотор налягането в рейла е нормално да минава 1500 бара, но при теб го прави точно в същия момент. Ако и тогава забива за момент, значи опитай да върнеш оригиналния софт...
Последна промяна Z3Ro* на 12 Яну 2018, 16:10, променена общо 2 пъти
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Помощ с живи данни от INPA | 320d M47N
Z3Ro* написа:Според мен данните са ти ок. Ремапът ти ли го прави или така купи колата? Ако е правен при теб, имаше ли го това придърпване преди него? Питам, понеже в един момент от първия клип исканото налягане в рейла е над 1500 бара, реалното също - тези стойности, доколкото знам, са високи за този мотор...
Колата я закупих пълен сток. Но и преди да направим ремапа въпросното придърпване го имаше.
Последно избутване n1k1to96 от 15 Яну 2018, 21:28
The Ultimate Driving Machine
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани