Тракане след загряване Е46 M47D20

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.02.2015
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: M57D30

Тракане след загряване Е46 M47D20

Мнение от Ivch0Pivcho » 17 Дек 2017, 10:03

Здравейте момчета, имам следния проблем:след като запаля колата всичко е ок(чува се нормален шум от мотора) и колкото по топъл става мотора толкова повече започва да трака(работи по остро).
Сменен е съединителя а маховика си е стария, който беше в добро състояние(с нормални луфтове за годините си).
Та въпросът ми е:възможно ли е да е от маховика или да погледна помпата(в какво положение и е плочката).
Благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Тракане след загряване Е46 M47D20

Мнение от ///Mechov » 18 Дек 2017, 19:23

Двумасов маховик трака на студен мотор и сега в студеното време , когато колата е студена се чува най-добре. Със загряването на двигателя , тракането от маховика намалява и даже изчезва . Така , че маховик колега не се чува на топъл мотор , освен ако не е адски разбит.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.02.2015
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: M57D30

Re: Тракане след загряване Е46 M47D20

Мнение от Ivch0Pivcho » 20 Дек 2017, 6:45

///Mechov написа:Двумасов маховик трака на студен мотор и сега в студеното време , когато колата е студена се чува най-добре. Със загряването на двигателя , тракането от маховика намалява и даже изчезва . Така , че маховик колега не се чува на топъл мотор , освен ако не е адски разбит.


Благодаря колега, ще и погледна плочката на помпата.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook