Тракане след загряване Е46 M47D20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Ivch0Pivcho
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.02.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: M57D30
Тракане след загряване Е46 M47D20
Здравейте момчета, имам следния проблем:след като запаля колата всичко е ок(чува се нормален шум от мотора) и колкото по топъл става мотора толкова повече започва да трака(работи по остро).
Сменен е съединителя а маховика си е стария, който беше в добро състояние(с нормални луфтове за годините си).
Та въпросът ми е:възможно ли е да е от маховика или да погледна помпата(в какво положение и е плочката).
Благодаря.
Сменен е съединителя а маховика си е стария, който беше в добро състояние(с нормални луфтове за годините си).
Та въпросът ми е:възможно ли е да е от маховика или да погледна помпата(в какво положение и е плочката).
Благодаря.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Тракане след загряване Е46 M47D20
Двумасов маховик трака на студен мотор и сега в студеното време , когато колата е студена се чува най-добре. Със загряването на двигателя , тракането от маховика намалява и даже изчезва . Така , че маховик колега не се чува на топъл мотор , освен ако не е адски разбит.
- Ivch0Pivcho
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.02.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: M57D30
Re: Тракане след загряване Е46 M47D20
///Mechov написа:Двумасов маховик трака на студен мотор и сега в студеното време , когато колата е студена се чува най-добре. Със загряването на двигателя , тракането от маховика намалява и даже изчезва . Така , че маховик колега не се чува на топъл мотор , освен ако не е адски разбит.
Благодаря колега, ще и погледна плочката на помпата.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани