Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
host написа:има колеги правили го, но както се вижда няма желание тук да се споделя каквато и да е технически насочена полезна информация (колегата с м62 в е46 произвежда полиуретанови тампони, имаше платена тема ... може би на лично би отговорил на колегата или ако някакъв телефон има оставен ?! )
Колегата който казваш има тема в тунинг проекти. Същия махна м62то и мина на м50 турбо.
Но трак и евридей кола нищо общо няма.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Колега как върви избора? Започна ли проекта?
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- stick_it
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328CI, Honda Hornet 600, Е46 М3
- Мечтае да кара: fighter jet
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Та на база мненията ви и мненията на няколко човека които са си правили подобна конверсия на Е30 и Е36, тотално се разубедих за турбо. Като цяло това бяха основните фактори:
- понеже определено каквото и да правя, няма да го правя аз, ами ще дам (платя) на някой да ми го направи, a пък аз лично нямам познати/близки/приятели които разбират и се занимават с това - най-вероятно или няма да стане въобще, или няма да стане хубаво. Колега по-нагоре беше обяснил, че не познаваш ли правилните хора... няма да се получат нещата. Това от години го забелязвам като правя прости ремонти по колата, пък не искам и да си представям какво би било с такива сложнотии.
- колата да е евридейка - до колкото разбрах, шанса това да стане е почни нулев, а пък това е едно от най-големите ми изисквания, така че...
Хубавото което разбрах е че понеже колата е бивш десняк, мотора е с ризи, което би било плюс при евентуална конверсия, а пък и четох че въпреки слуховете, двигателя реално не е лош и издържа на тормоз. Все пак... отпада май турбо варианта.
Както писах по-горе, в момента съм на вълна 335i или E46 M3.
Ходих да гледам една 335ца, но... Нямам логично обяснение но хем ми харесва, хем не ми харесва. Отвън е супер, от вътре нещо просто не ми харесва. От друга страна, преди съм гледал М3ки и тествал, те си ме кефят overall. Може би е защото съм свикнал с интериора на Е46.
В момента имам друг въпрос - Чудя се дали като купувам М3 (ако) да е от България, или не? Не знам защо, но в БГ има някои доста евтини екземпляри - 20-25-30К лева, докато в чужбина сякаш са почти двойно. Това защо е така?
- понеже определено каквото и да правя, няма да го правя аз, ами ще дам (платя) на някой да ми го направи, a пък аз лично нямам познати/близки/приятели които разбират и се занимават с това - най-вероятно или няма да стане въобще, или няма да стане хубаво. Колега по-нагоре беше обяснил, че не познаваш ли правилните хора... няма да се получат нещата. Това от години го забелязвам като правя прости ремонти по колата, пък не искам и да си представям какво би било с такива сложнотии.
- колата да е евридейка - до колкото разбрах, шанса това да стане е почни нулев, а пък това е едно от най-големите ми изисквания, така че...
Хубавото което разбрах е че понеже колата е бивш десняк, мотора е с ризи, което би било плюс при евентуална конверсия, а пък и четох че въпреки слуховете, двигателя реално не е лош и издържа на тормоз. Все пак... отпада май турбо варианта.
Както писах по-горе, в момента съм на вълна 335i или E46 M3.
Ходих да гледам една 335ца, но... Нямам логично обяснение но хем ми харесва, хем не ми харесва. Отвън е супер, от вътре нещо просто не ми харесва. От друга страна, преди съм гледал М3ки и тествал, те си ме кефят overall. Може би е защото съм свикнал с интериора на Е46.
В момента имам друг въпрос - Чудя се дали като купувам М3 (ако) да е от България, или не? Не знам защо, но в БГ има някои доста евтини екземпляри - 20-25-30К лева, докато в чужбина сякаш са почти двойно. Това защо е така?
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
K_Ilkov написа:Колега как върви избора? Започна ли проекта?
Явно да мине зимния сезон и тогава
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Сипват гориво в момента
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
stick_it написа:в БГ има някои доста евтини екземпляри - 20-25-30К лева, докато в чужбина сякаш са почти двойно. Това защо е така?
Щото нито един цилиндър няма да си изкара заводската компресия, лагерите са пред запичане и още 1001 неща за правене. Затва са толкова евтини. Преди седмица гледах Е46 М3 - от 20к евра почваш и то е пак някакъв компромисен вариант. Читаво тип качваш се и караш - поне 25к евра.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
за разликата между 25к лв и 25к евро ... колегата не можели да я остави в Overdrive примерно за цялостна ревизия на мотора , шпера и скоростите (примерно) или няма да му стигнат 20хил лв ?
не се заяждам или правя на интересен , знам , че при S-моторите цените на резервните части са "други" и може доста грозна картинка да се получи , за това питам
не се заяждам или правя на интересен , знам , че при S-моторите цените на резервните части са "други" и може доста грозна картинка да се получи , за това питам
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Аз бих поел подобен риск ... най-малкото разликите в цените не са само от качествата на колата
Пазара също има значение, а у нас генерално колите са по-евтини от немско И заради стандарта.
Не отричам, че са често в по-лошо здраве, но ...
Малко риба ама цаца е тая работа
Пазара също има значение, а у нас генерално колите са по-евтини от немско И заради стандарта.
Не отричам, че са често в по-лошо здраве, но ...
Малко риба ама цаца е тая работа
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- stick_it
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328CI, Honda Hornet 600, Е46 М3
- Мечтае да кара: fighter jet
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
K_Ilkov написа:Аз бих поел подобен риск
Като се има предвид разликата в цените - наистина мисля че си заслужава човек да поеме риска. Все пак, трябва да е в отвратително лошо състояние че да не можеш да я оправиш за примерно още 10к отгоре Освен ако не е за нов мотор де, но все си мисля че това може да се провери предварително до някаква степен
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Както казах - риба ама цаца, цаца ама риба ...
Всяка йеМка в пребито състояние може да лапне 5 цифрена сума много бързо и да е пак пребита.
Проверявал ли си само едни дискове и накладки какви пари са?
За да играеш в еймковата лотария трябва да се образоваш доста и да имаш кой да ти я прави.
Ама някой дето е светнат за тия коли и няма да те мята по джанките, което изключва:
- гаражните майстори
- фирмените сервизи
- оторизирани дилъри.
Остава някое БМВ гуру запознат с модела - там по мое виждане нещата вече са по-ясни - 50/50 да уцелиш
Ше извиняваш за лиричното отклонение - ще следя развитието
Всяка йеМка в пребито състояние може да лапне 5 цифрена сума много бързо и да е пак пребита.
Проверявал ли си само едни дискове и накладки какви пари са?
За да играеш в еймковата лотария трябва да се образоваш доста и да имаш кой да ти я прави.
Ама някой дето е светнат за тия коли и няма да те мята по джанките, което изключва:
- гаражните майстори
- фирмените сервизи
- оторизирани дилъри.
Остава някое БМВ гуру запознат с модела - там по мое виждане нещата вече са по-ясни - 50/50 да уцелиш
Ше извиняваш за лиричното отклонение - ще следя развитието
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- stick_it
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328CI, Honda Hornet 600, Е46 М3
- Мечтае да кара: fighter jet
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Дам, дам, съгласен съм с казаното.
Имам едно момче което има точно Е46 М3 и сам си я прави, и отделно има и сервиз, и тук таме за по-сериозни неща му оставям и тази кола. Добре работи, супер много разбира (от това което съм забелязал), но имам чувството че много много не му се занимава с чужди коли. Пример - оставям му колата за 1 седмица, прави я за ден и половина в последния ден и половина Ноо, моя опит е че май всички са така
Та да, евентуално ако купувам, имам човек запознат с модела.
В момента има интересни варианти в mobile.bg, но не искам да бързам. Искам да видя дали чрез връзки и други хора мога да намеря коли които не са list-нати там. Определено каквато и да е покупка ще е след нова година.
Интересно ми е мнението на хората тук, какво биха избрали - купе или кабрио? Аз лично съм малко раздвоен, понеже съм се возил в Е93 М3, и като беше свален тавана звука беше прооосто нееевероятен... . От друга страна ми е ясно че механизма добавя към 200 кила, и съответно колата е по-тромава. Моя стил на шофиране е доста агресивен и доста 'изцоцвам' колите, но да се изцоца м3ка сигурно е трудно при градско каране , така че мисля че няма да е кой знае какво ако е кабрио.
Имам едно момче което има точно Е46 М3 и сам си я прави, и отделно има и сервиз, и тук таме за по-сериозни неща му оставям и тази кола. Добре работи, супер много разбира (от това което съм забелязал), но имам чувството че много много не му се занимава с чужди коли. Пример - оставям му колата за 1 седмица, прави я за ден и половина в последния ден и половина Ноо, моя опит е че май всички са така
Та да, евентуално ако купувам, имам човек запознат с модела.
В момента има интересни варианти в mobile.bg, но не искам да бързам. Искам да видя дали чрез връзки и други хора мога да намеря коли които не са list-нати там. Определено каквато и да е покупка ще е след нова година.
Интересно ми е мнението на хората тук, какво биха избрали - купе или кабрио? Аз лично съм малко раздвоен, понеже съм се возил в Е93 М3, и като беше свален тавана звука беше прооосто нееевероятен... . От друга страна ми е ясно че механизма добавя към 200 кила, и съответно колата е по-тромава. Моя стил на шофиране е доста агресивен и доста 'изцоцвам' колите, но да се изцоца м3ка сигурно е трудно при градско каране , така че мисля че няма да е кой знае какво ако е кабрио.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Кабрио за мен лично е за нещо, като Монако, Кан, Маями и подобните. Не и калната и прашасала София...и България по принцип. Плюс, че е по-тежко, при катастрофа и не само си по-малко защитен, механизмът винаги е ултра скъп, а и може да се продупчи/скъса лесно. Въобще все минуси за мен. Компромисния вариант за мен би бил хардтоп...ако изобщо има за М-ки такова. Затва купе винаги би бил по-добрия вариант за мен.
- stick_it
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328CI, Honda Hornet 600, Е46 М3
- Мечтае да кара: fighter jet
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Аз за хардтоп говоря - да. Другите са ми грозни с одеялото отгоре
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Освен споменатите вече минуси
+/- 15 годишно кабрио няма начина да не ти създава проблеми, аз и шибидах бих пропуснал по възможност ...
Освен заради прахоляка и калта кабрио сезона в България не е хич дълъг, а ти говореше за ежендневка.
Ако се взима бих търсил купе с ръчни скорости.
+/- 15 годишно кабрио няма начина да не ти създава проблеми, аз и шибидах бих пропуснал по възможност ...
Освен заради прахоляка и калта кабрио сезона в България не е хич дълъг, а ти говореше за ежендневка.
Ако се взима бих търсил купе с ръчни скорости.
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Е46 2.8 Силов Тунинг - Турбо или Engine Swap
Аз имам човек, които може да ти я направи много добре,но ще е доста скъпо
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани