Изтракване при минусови температури
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Изтракване при минусови температури
Здравейте, в неделя беше завалял сняг, колата беше навън, температурата беше -3.5 градуса, релето за подгряване е изгоряло т.е не подгрява свещите. При палене на колата за 2-3 секунди тракаше нещо доста силно, намерих подобен клип как трака, интересува ме дали тава е нормално и от какво се получава?
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Изтракване при минусови температури
Отговорът е...... изгорялото реле...
Свещите не "палят" само,те и греят още дълго време докато едни други сензори,не кажат че мотора вече е в кондиция.
Свещите не "палят" само,те и греят още дълго време докато едни други сензори,не кажат че мотора вече е в кондиция.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Изтракване при минусови температури
Колега, нещо не те разбрах
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Изтракване при минусови температури
Превод -
Свещите не само "палят", те и "греят" докато колата достигне определена температура, и тогава ЕКУ-то ги изключва.
С две думи - сменяй релето.
Свещите не само "палят", те и "греят" докато колата достигне определена температура, и тогава ЕКУ-то ги изключва.
С две думи - сменяй релето.
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Изтракване при минусови температури
FaceOff написа:Превод -
Свещите не само "палят", те и "греят" докато колата достигне определена температура, и тогава ЕКУ-то ги изключва.
С две думи - сменяй релето.
Много добре казано,който чете книги знае ,а не като мен.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Изтракване при минусови температури
Добре, но това изтракване от къде идва?
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Изтракване при минусови температури
Ами от железата в мотора /не добрата работа и лоша детонация/
Ето защо са ти нужни свещите.
https://www.youtube.com/watch?v=9hIbT8-rS7E
Ето защо са ти нужни свещите.
https://www.youtube.com/watch?v=9hIbT8-rS7E
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Изтракване при минусови температури
FaceOff написа:Превод -
Свещите не само "палят", те и "греят" докато колата достигне определена температура, и тогава ЕКУ-то ги изключва.
С две думи - сменяй релето.
На минус 15 изобщо няма да запалиш
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Изтракване при минусови температури
Като за -3.5 градуса добре запали, просто ме интересуваше това тракане на какво се дължи, а други колеги от форума не са ли имали подобен шум. До колкото разбрах шума идва от изгорялото реле и свещи който ще сменя, имам познат който кара от няколко години с изгоряло реле, за свещите не знам, зимата няма проблем -15, -20 пали от ряз
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Изтракване при минусови температури
Много интересно, как пали от раз на -15/-20 с изгоряло реле??
Утре ще сменям релето на познат на 535д, хем е в гараж, и пали по-трудно, а още не е и студено, а и една минута работи доста зле..
Утре ще сменям релето на познат на 535д, хем е в гараж, и пали по-трудно, а още не е и студено, а и една минута работи доста зле..
Re: Изтракване при минусови температури
Със m57d30 184 коня съм палил на -15 само с една работеща подгревна свещ без проблеми, само първите няколко секунди играят оборотите и като казвам една "работеща" значи, че грееше в горния край като я прегледахме след свалянето.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани