Проблем с е46 320д 150

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Проблем с е46 320д 150

Мнение от aktros » 10 Дек 2017, 12:14

Помагайте колеги!! От както съм я купил колата когато е студена и съм на втора или трета няма значение при задържане на педала на газта все едно имам закачено ремарке и ме бута :confused: абе върви на тласъци. Това го прави само сутрин когато съм задържал леко педала и сама си дава газ и отпуска . За смяна ми е демпферния маховик дали може от него да е това гадно нещо , че много ме дразни , някой казват , че може да е от дюза . Ако някой е имал такъв проблем нека сподели :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от NGneer4eto » 10 Дек 2017, 12:39

МОже от много работи да е. Добре е да почнеш с добра диагностика. Добре е да не се моташ, че ако е някоя помпа, може да си останеш на място някой път.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от aktros » 10 Дек 2017, 12:54

Тази седмица ще я закача да видим дали нещо ще излезне , че в интерс на изстината не съм я закачал понеже лятото я купих а пък тогава не се усещаше толкова . Като загрее изчезва това гадно увличане

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от n1k1to96 » 10 Дек 2017, 19:48

И при мен го има същото нещо. Само когато е студена колата (до към 50гр.) при задържане на газта при предавките 1-ва 2-ра или 3-та на обороти около 2000, се получава това придърпване. Зимата се усеща по-продължително тъй като по-бавно загрява колата.
Ходил съм на диагностика и на място сме гледали дюзите, корекциите бяха в норми (не помня точни числа вече), но винаги колата е била на поне 30гр. температура на антифриза когато са я гледали и за това не знам колко точна е била диагностиката. Уж погледнаха и дебитомера на живи данни, но на място надали може да се измери правилно :dunno:
Вече 3-та година карам така и зимата направо ме побърква :banghead: . Надявам се да ни насочите с колегата какво да гледаме.

П.С. Редовно ползвам добавки на Protec и Bardahl за прочистване на горивната система.
The Ultimate Driving Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от aktros » 10 Дек 2017, 20:39

Точно по същия начин е и моятя колица колега :shock: ама смятам този пробле да си го оправя защото не мога да търпя подобни неща по колата.Ще пробвам с диагностика първо да видя пък може да излезе нещо :roll: а след месец някъде смятам да сменя маховика , че много ми вибрира педала на съединителя и потраква сутрин .Един майстор ми каза , че можело от него да прави такива проблеми :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от n1k1to96 » 10 Дек 2017, 20:45

Аз за сега нямам проблеми със съединителя, нито шумове, нито вибрации, така че съм го отписал като вариант... Но знае ли се... Ще изчакам да споделиш как е минала диагностиката за да знам и аз как да процедирам. Успех :yes:
The Ultimate Driving Machine

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от NGneer4eto » 10 Дек 2017, 22:17

Колеги, едва ли е от съединителя. Не виждам логика. От него може да тресе при тръгване, превключване. Но да придърпва на напълно отлепен съединител, няма логика.
Търсете проблема в обратната нафта на дюзите или някоя от нафтовите помпи! Припомнете си кога последно сте сменяли нафтовия филтър! Ако сте зареждали няколко пъти другаде, освен в ЕКо, Петрол, Лукойл или Газпром, почти е сигурно, че сте разказали играта на нещо по нафтовите пътища. Ако сте посещавали дори един път малка селска бензиностанцийка със супер изгодно горивце на принципа "от един път нищо няма да стане", може и проблемът да е по-сериозен.
На диагностика гледаха ли налягането в рейла?
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от n1k1to96 » 11 Дек 2017, 9:11

NGneer4eto написа:Колеги, едва ли е от съединителя. Не виждам логика. От него може да тресе при тръгване, превключване. Но да придърпва на напълно отлепен съединител, няма логика.
Търсете проблема в обратната нафта на дюзите или някоя от нафтовите помпи! Припомнете си кога последно сте сменяли нафтовия филтър! Ако сте зареждали няколко пъти другаде, освен в ЕКо, Петрол, Лукойл или Газпром, почти е сигурно, че сте разказали играта на нещо по нафтовите пътища. Ако сте посещавали дори един път малка селска бензиностанцийка със супер изгодно горивце на принципа "от един път нищо няма да стане", може и проблемът да е по-сериозен.
На диагностика гледаха ли налягането в рейла?
Успех!


И аз съм на твоето мнение за съединителя, просто няма логика да е от него... И дори да беше свързано нещо с маховик и съединител, нямаше да се оправя със загряването на мотора. Аз зареждам само и единствено на Лукоил и редовно ползвам добавки. Горивния филтър го смених преди 20к километра с него и датчика за налягането на рейла и нямаше никаква разлика. :banghead:
(Датчика на рейла го смених главно защото понякога като изключа от скорост оборотите ми подскачаха, но и това не се оправи)
The Ultimate Driving Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от aktros » 11 Дек 2017, 10:02

Изключвам и аз варианта да е от маховика и затова съм се насочил нещо към дюза, помпа или ще видим как ще е на диагностика.Днес видях , че не са ми сменили горивния филтър и съм БЕСЕН ебаси взеха ми пари за филтъра и то приятел ЕБАСИ :ranting: Днес ще си купя филтъра а тези дни ще я закачим да видим дали ще излезне нещо понеже момчето което ще я закача каза , че със сигурност щял да види от къде идва това :confused: веднага ще пиша след закачането колега

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от VladiE » 11 Дек 2017, 14:06

При мен го има вече трета година това придърпване но е много слабо изразено. С нов съединител и маховик съм и 100% не е там причината. Дюзите ми са перфектни и също не идва от там. Мисля, че проблема е по-скоро причинен от проблемен дебитомер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от kkrumov » 11 Дек 2017, 15:08

Колеги,
имам 100 % работещ дебитомер. Ако някой има нужда от проба, с удоволствие ще услужа.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Каварна
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д
Мечтае да кара: Подводнца

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от tago77 » 11 Дек 2017, 18:10

Незнам дали става вапрос за същото-моита като я запаля сутрин, през 5-6секунди си мени оборотите,между 600и800 в движение се получава същото все едно сама си дава гас и после сама си отнема гаста като мине-50градуса температурата на антифриза заспива всичко, маистора ми каза че било от нагреватела на антифриза.Като се включвал сама си дигала оборотите за да компенсира натоварването на динамото. :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от VladiE » 11 Дек 2017, 23:44

Да, това с оборотите е от ел. печката. При мен варира с 50 оборота максимум.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от n1k1to96 » 15 Дек 2017, 10:12

Колеги днес пробвах с изключен дебитомер и при мен нямаше разлика. (Освен тази че когато го извадих и го почистих колата тръгна доста по-добре) Отново при задържане на газта в едно положение при обороти около 2000 се получава това придърпване. :dunno:
The Ultimate Driving Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от SH3M37A » 15 Дек 2017, 19:32

Колега и аз го имам този проблем, но се появи след година откакто я имам. Явно е нещо нормално преди нещо да се скапи :D Моята спря да пали днес сутринта, ако след отстраняването на проблема се оправи ще пиша да го отстраните на време да не останете без кола, когато ви е най належащо, че при мен така стана ....
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook