Проблем с е46 320д 150

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от n1k1to96 » 17 Дек 2017, 16:37

SH3M37A написа:Колега и аз го имам този проблем, но се появи след година откакто я имам. Явно е нещо нормално преди нещо да се скапи :D Моята спря да пали днес сутринта, ако след отстраняването на проблема се оправи ще пиша да го отстраните на време да не останете без кола, когато ви е най належащо, че при мен така стана ....


Вече 3-та година карам така и не е имало проблем с мотора, така че малко вероятно да е от това :dunno: . Но все пак сподели като отстраниш повредата.
The Ultimate Driving Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: пазарджик
Кара: е30 м20б25 e46 320d

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от владо4 » 17 Дек 2017, 21:32

Карам колата вече 6-та година, в началото го нямах този проблем и сега от 2 години между 1500 2000 оборота пресяцва като съм задържал гаста в едно положение. Правени дюзи че течеха, друг дебитомер,нов горивен филтар ,добавка за почистване на дюзи, диагностика всичко е ОК. И пак си го прави това пресяцване когато си поиска само студена.
http://www.vbox7.com/play:489ee371
лудите сме на изчезване

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от n1k1to96 » 18 Дек 2017, 15:39

владо4 написа:Карам колата вече 6-та година, в началото го нямах този проблем и сега от 2 години между 1500 2000 оборота пресяцва като съм задържал гаста в едно положение. Правени дюзи че течеха, друг дебитомер,нов горивен филтар ,добавка за почистване на дюзи, диагностика всичко е ОК. И пак си го прави това пресяцване когато си поиска само студена.


Никой ли няма решение на този проблем? :help: Аз май вече клоня към изваждане и на 4-те дюзи и стенд, че пак застудя и почна да ме побърква. :banghead:
The Ultimate Driving Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от aktros » 19 Дек 2017, 17:57

оффф и мен колега ама за сега няма решение още! Пък тези дюзи са си цифра май и за сега смятам да карам така

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от aktros » 06 Яну 2018, 18:32

Колеги днес влязох с диагностиката на ИНЖЕКТОР-ПРОГРАМИРАНЕEURO4. Когато вляза вътре и ми дава на 1.2.3.4-та дюза някакви номера. Само, че реално като погледна отгоре дюзите нищо общо с това на програмата :) Дали трябва да въведа от всеки инжектор цифрите на програмата защото ми го дава да правя тази корекция

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от aktros » 09 Яну 2018, 21:08

проблема с прекъсването решен :lol: почистване на дебитомер и зануляване на адаптациите на дебитомера и след 5 .... 10 километра каране след това направо колата ми стана друга. Дори в ниските колата стана по пъргава .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от VladiE » 10 Яну 2018, 10:05

И аз точно в това се съмнявах още на предната страница. С какво точно го почисти колега?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от aktros » 10 Яну 2018, 13:54

Ами едно приятелче ми услужи с тозо спрей за дебитомери, ако искаш мога да го питам за марката ама според мен какъвто и да си вземиш за дебитомери ще ти свърши работа .Просто след това трябва да си занулиш дебитомера и след 5.... 10 километра каране колата става все по пъргава и пъргава :yes: . Аз си закупих Диагностика Delphi Ds150 нее нещо кой знае но ми върши страхотна работа, просто видях , че има такава опция и реших да го зануля и след малко каране колата се оправи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от VladiE » 10 Яну 2018, 16:32

Имам контактен спрей на wurth. Предполагам, че ще свърши работа. Мислех, че се MAF-а се адаптира сам, но може и да греша.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от aktros » 10 Яну 2018, 17:28

Трябва да става колега , но ако искаш утре ще вляза в компа и ще ти снимам точно какво съм направил. Незнам но определено колата ми стана доста пъргава след тази процедура :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от aktros » 10 Яну 2018, 17:45

150к.с. - има адаптация - посредством ресет на адаптационните настройки (т.н. корекционен коефициент на ЕКУ-то)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 6.05.2017
Местоположение: Хасково/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330i M Sport
Мечтае да кара: със софийска регистрация

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от AvoyzeN » 12 Яну 2018, 1:09

Намерих ресет на адаптационните настройки видео.

Цитирам:
Вашия двигател програмира вашия отговор на газта, за да отговаря на вашите шофьорски навици, така че с течение на времето колата може да загуби мигновения, агресивен отговор на газта, който имаше от завода. Ако шофирате консервативно, дроселът в крайна сметка реагира по-малко агресивно. Така че, опитайте това, ако искате на газта отговор възстановено на по-агресивна настройка фабрика:

1) Натиснете педала на пода и го запазете до стъпка 6 по-долу.

2) След това поставете ключа,

3) След това завъртете ключа в положение "2". Позиция "2" е една позиция, преди автомобилът да се задейства и да започне.

4) Изчакайте 10 секунди и след това завъртете ключа в положение "0", което е началната позиция.

5) За пореден път изчакайте 10 секунди.

6) След това освободете педала.

7) След това натиснете педала надолу и стартирайте автомобила.

Сега трябва да рестартирате отговора на дросела . Вашият модел на шофиране от тази точка ще диктува как се адаптира реакцията на дросела ви . Ако задръстванията в района ви принуждават да водите консервативно много време, след това с течение на времето си дросела. Отговорът отново ще липсва и ще трябва да извършите друго нулиране (очевидно веднъж на всеки 1-3 месеца, според това, което съм чел - направих това твърде наскоро, за да знам със сигурност).
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от n1k1to96 » 12 Яну 2018, 15:17

AvoyzeN написа:Намерих ресет на адаптационните настройки видео.

Цитирам:
Вашия двигател програмира вашия отговор на газта, за да отговаря на вашите шофьорски навици, така че с течение на времето колата може да загуби мигновения, агресивен отговор на газта, който имаше от завода. Ако шофирате консервативно, дроселът в крайна сметка реагира по-малко агресивно. Така че, опитайте това, ако искате на газта отговор възстановено на по-агресивна настройка фабрика:

1) Натиснете педала на пода и го запазете до стъпка 6 по-долу.

2) След това поставете ключа,

3) След това завъртете ключа в положение "2". Позиция "2" е една позиция, преди автомобилът да се задейства и да започне.

4) Изчакайте 10 секунди и след това завъртете ключа в положение "0", което е началната позиция.

5) За пореден път изчакайте 10 секунди.

6) След това освободете педала.

7) След това натиснете педала надолу и стартирайте автомобила.

Сега трябва да рестартирате отговора на дросела . Вашият модел на шофиране от тази точка ще диктува как се адаптира реакцията на дросела ви . Ако задръстванията в района ви принуждават да водите консервативно много време, след това с течение на времето си дросела. Отговорът отново ще липсва и ще трябва да извършите друго нулиране (очевидно веднъж на всеки 1-3 месеца, според това, което съм чел - направих това твърде наскоро, за да знам със сигурност).


Това не се ли усеща само при автоматиците? :dunno:
Аз съм го пробвал и няма никаква разлика при ръчка.
The Ultimate Driving Machine

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 6.05.2017
Местоположение: Хасково/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330i M Sport
Мечтае да кара: със софийска регистрация

Re: Проблем с е46 320д 150

Мнение от AvoyzeN » 12 Яну 2018, 20:42

n1k1to96 написа:Това не се ли усеща само при автоматиците? :dunno:
Аз съм го пробвал и няма никаква разлика при ръчка.


Ето още едно видео, колата е ръчка дизел, още не съм опитал, може да не го направиш правилно.
Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook