Проблем с е46 320д 150
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Проблем с е46 320д 150
SH3M37A написа:Колега и аз го имам този проблем, но се появи след година откакто я имам. Явно е нещо нормално преди нещо да се скапи Моята спря да пали днес сутринта, ако след отстраняването на проблема се оправи ще пиша да го отстраните на време да не останете без кола, когато ви е най належащо, че при мен така стана ....
Вече 3-та година карам така и не е имало проблем с мотора, така че малко вероятно да е от това . Но все пак сподели като отстраниш повредата.
The Ultimate Driving Machine
- владо4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 154
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: пазарджик
- Кара: е30 м20б25 e46 320d
Re: Проблем с е46 320д 150
Карам колата вече 6-та година, в началото го нямах този проблем и сега от 2 години между 1500 2000 оборота пресяцва като съм задържал гаста в едно положение. Правени дюзи че течеха, друг дебитомер,нов горивен филтар ,добавка за почистване на дюзи, диагностика всичко е ОК. И пак си го прави това пресяцване когато си поиска само студена.
http://www.vbox7.com/play:489ee371
лудите сме на изчезване
лудите сме на изчезване
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Проблем с е46 320д 150
владо4 написа:Карам колата вече 6-та година, в началото го нямах този проблем и сега от 2 години между 1500 2000 оборота пресяцва като съм задържал гаста в едно положение. Правени дюзи че течеха, друг дебитомер,нов горивен филтар ,добавка за почистване на дюзи, диагностика всичко е ОК. И пак си го прави това пресяцване когато си поиска само студена.
Никой ли няма решение на този проблем? Аз май вече клоня към изваждане и на 4-те дюзи и стенд, че пак застудя и почна да ме побърква.
The Ultimate Driving Machine
Re: Проблем с е46 320д 150
оффф и мен колега ама за сега няма решение още! Пък тези дюзи са си цифра май и за сега смятам да карам така
Re: Проблем с е46 320д 150
Колеги днес влязох с диагностиката на ИНЖЕКТОР-ПРОГРАМИРАНЕEURO4. Когато вляза вътре и ми дава на 1.2.3.4-та дюза някакви номера. Само, че реално като погледна отгоре дюзите нищо общо с това на програмата Дали трябва да въведа от всеки инжектор цифрите на програмата защото ми го дава да правя тази корекция
Re: Проблем с е46 320д 150
проблема с прекъсването решен почистване на дебитомер и зануляване на адаптациите на дебитомера и след 5 .... 10 километра каране след това направо колата ми стана друга. Дори в ниските колата стана по пъргава .
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем с е46 320д 150
И аз точно в това се съмнявах още на предната страница. С какво точно го почисти колега?
Re: Проблем с е46 320д 150
Ами едно приятелче ми услужи с тозо спрей за дебитомери, ако искаш мога да го питам за марката ама според мен какъвто и да си вземиш за дебитомери ще ти свърши работа .Просто след това трябва да си занулиш дебитомера и след 5.... 10 километра каране колата става все по пъргава и пъргава . Аз си закупих Диагностика Delphi Ds150 нее нещо кой знае но ми върши страхотна работа, просто видях , че има такава опция и реших да го зануля и след малко каране колата се оправи
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем с е46 320д 150
Имам контактен спрей на wurth. Предполагам, че ще свърши работа. Мислех, че се MAF-а се адаптира сам, но може и да греша.
Re: Проблем с е46 320д 150
Трябва да става колега , но ако искаш утре ще вляза в компа и ще ти снимам точно какво съм направил. Незнам но определено колата ми стана доста пъргава след тази процедура
Re: Проблем с е46 320д 150
150к.с. - има адаптация - посредством ресет на адаптационните настройки (т.н. корекционен коефициент на ЕКУ-то)
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Проблем с е46 320д 150
Намерих ресет на адаптационните настройки видео.
Цитирам:
Вашия двигател програмира вашия отговор на газта, за да отговаря на вашите шофьорски навици, така че с течение на времето колата може да загуби мигновения, агресивен отговор на газта, който имаше от завода. Ако шофирате консервативно, дроселът в крайна сметка реагира по-малко агресивно. Така че, опитайте това, ако искате на газта отговор възстановено на по-агресивна настройка фабрика:
1) Натиснете педала на пода и го запазете до стъпка 6 по-долу.
2) След това поставете ключа,
3) След това завъртете ключа в положение "2". Позиция "2" е една позиция, преди автомобилът да се задейства и да започне.
4) Изчакайте 10 секунди и след това завъртете ключа в положение "0", което е началната позиция.
5) За пореден път изчакайте 10 секунди.
6) След това освободете педала.
7) След това натиснете педала надолу и стартирайте автомобила.
Сега трябва да рестартирате отговора на дросела . Вашият модел на шофиране от тази точка ще диктува как се адаптира реакцията на дросела ви . Ако задръстванията в района ви принуждават да водите консервативно много време, след това с течение на времето си дросела. Отговорът отново ще липсва и ще трябва да извършите друго нулиране (очевидно веднъж на всеки 1-3 месеца, според това, което съм чел - направих това твърде наскоро, за да знам със сигурност).
Цитирам:
Вашия двигател програмира вашия отговор на газта, за да отговаря на вашите шофьорски навици, така че с течение на времето колата може да загуби мигновения, агресивен отговор на газта, който имаше от завода. Ако шофирате консервативно, дроселът в крайна сметка реагира по-малко агресивно. Така че, опитайте това, ако искате на газта отговор възстановено на по-агресивна настройка фабрика:
1) Натиснете педала на пода и го запазете до стъпка 6 по-долу.
2) След това поставете ключа,
3) След това завъртете ключа в положение "2". Позиция "2" е една позиция, преди автомобилът да се задейства и да започне.
4) Изчакайте 10 секунди и след това завъртете ключа в положение "0", което е началната позиция.
5) За пореден път изчакайте 10 секунди.
6) След това освободете педала.
7) След това натиснете педала надолу и стартирайте автомобила.
Сега трябва да рестартирате отговора на дросела . Вашият модел на шофиране от тази точка ще диктува как се адаптира реакцията на дросела ви . Ако задръстванията в района ви принуждават да водите консервативно много време, след това с течение на времето си дросела. Отговорът отново ще липсва и ще трябва да извършите друго нулиране (очевидно веднъж на всеки 1-3 месеца, според това, което съм чел - направих това твърде наскоро, за да знам със сигурност).
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Проблем с е46 320д 150
AvoyzeN написа:Намерих ресет на адаптационните настройки видео.
Цитирам:
Вашия двигател програмира вашия отговор на газта, за да отговаря на вашите шофьорски навици, така че с течение на времето колата може да загуби мигновения, агресивен отговор на газта, който имаше от завода. Ако шофирате консервативно, дроселът в крайна сметка реагира по-малко агресивно. Така че, опитайте това, ако искате на газта отговор възстановено на по-агресивна настройка фабрика:
1) Натиснете педала на пода и го запазете до стъпка 6 по-долу.
2) След това поставете ключа,
3) След това завъртете ключа в положение "2". Позиция "2" е една позиция, преди автомобилът да се задейства и да започне.
4) Изчакайте 10 секунди и след това завъртете ключа в положение "0", което е началната позиция.
5) За пореден път изчакайте 10 секунди.
6) След това освободете педала.
7) След това натиснете педала надолу и стартирайте автомобила.
Сега трябва да рестартирате отговора на дросела . Вашият модел на шофиране от тази точка ще диктува как се адаптира реакцията на дросела ви . Ако задръстванията в района ви принуждават да водите консервативно много време, след това с течение на времето си дросела. Отговорът отново ще липсва и ще трябва да извършите друго нулиране (очевидно веднъж на всеки 1-3 месеца, според това, което съм чел - направих това твърде наскоро, за да знам със сигурност).
Това не се ли усеща само при автоматиците?
Аз съм го пробвал и няма никаква разлика при ръчка.
The Ultimate Driving Machine
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Проблем с е46 320д 150
n1k1to96 написа:Това не се ли усеща само при автоматиците?
Аз съм го пробвал и няма никаква разлика при ръчка.
Ето още едно видео, колата е ръчка дизел, още не съм опитал, може да не го направиш правилно.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани