Проблем с е46 320д 150
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с е46 320д 150
Помагайте колеги!! От както съм я купил колата когато е студена и съм на втора или трета няма значение при задържане на педала на газта все едно имам закачено ремарке и ме бута абе върви на тласъци. Това го прави само сутрин когато съм задържал леко педала и сама си дава газ и отпуска . За смяна ми е демпферния маховик дали може от него да е това гадно нещо , че много ме дразни , някой казват , че може да е от дюза . Ако някой е имал такъв проблем нека сподели
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем с е46 320д 150
МОже от много работи да е. Добре е да почнеш с добра диагностика. Добре е да не се моташ, че ако е някоя помпа, може да си останеш на място някой път.
Re: Проблем с е46 320д 150
Тази седмица ще я закача да видим дали нещо ще излезне , че в интерс на изстината не съм я закачал понеже лятото я купих а пък тогава не се усещаше толкова . Като загрее изчезва това гадно увличане
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Проблем с е46 320д 150
И при мен го има същото нещо. Само когато е студена колата (до към 50гр.) при задържане на газта при предавките 1-ва 2-ра или 3-та на обороти около 2000, се получава това придърпване. Зимата се усеща по-продължително тъй като по-бавно загрява колата.
Ходил съм на диагностика и на място сме гледали дюзите, корекциите бяха в норми (не помня точни числа вече), но винаги колата е била на поне 30гр. температура на антифриза когато са я гледали и за това не знам колко точна е била диагностиката. Уж погледнаха и дебитомера на живи данни, но на място надали може да се измери правилно
Вече 3-та година карам така и зимата направо ме побърква . Надявам се да ни насочите с колегата какво да гледаме.
П.С. Редовно ползвам добавки на Protec и Bardahl за прочистване на горивната система.
Ходил съм на диагностика и на място сме гледали дюзите, корекциите бяха в норми (не помня точни числа вече), но винаги колата е била на поне 30гр. температура на антифриза когато са я гледали и за това не знам колко точна е била диагностиката. Уж погледнаха и дебитомера на живи данни, но на място надали може да се измери правилно
Вече 3-та година карам така и зимата направо ме побърква . Надявам се да ни насочите с колегата какво да гледаме.
П.С. Редовно ползвам добавки на Protec и Bardahl за прочистване на горивната система.
The Ultimate Driving Machine
Re: Проблем с е46 320д 150
Точно по същия начин е и моятя колица колега ама смятам този пробле да си го оправя защото не мога да търпя подобни неща по колата.Ще пробвам с диагностика първо да видя пък може да излезе нещо а след месец някъде смятам да сменя маховика , че много ми вибрира педала на съединителя и потраква сутрин .Един майстор ми каза , че можело от него да прави такива проблеми
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Проблем с е46 320д 150
Аз за сега нямам проблеми със съединителя, нито шумове, нито вибрации, така че съм го отписал като вариант... Но знае ли се... Ще изчакам да споделиш как е минала диагностиката за да знам и аз как да процедирам. Успех
The Ultimate Driving Machine
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем с е46 320д 150
Колеги, едва ли е от съединителя. Не виждам логика. От него може да тресе при тръгване, превключване. Но да придърпва на напълно отлепен съединител, няма логика.
Търсете проблема в обратната нафта на дюзите или някоя от нафтовите помпи! Припомнете си кога последно сте сменяли нафтовия филтър! Ако сте зареждали няколко пъти другаде, освен в ЕКо, Петрол, Лукойл или Газпром, почти е сигурно, че сте разказали играта на нещо по нафтовите пътища. Ако сте посещавали дори един път малка селска бензиностанцийка със супер изгодно горивце на принципа "от един път нищо няма да стане", може и проблемът да е по-сериозен.
На диагностика гледаха ли налягането в рейла?
Успех!
Търсете проблема в обратната нафта на дюзите или някоя от нафтовите помпи! Припомнете си кога последно сте сменяли нафтовия филтър! Ако сте зареждали няколко пъти другаде, освен в ЕКо, Петрол, Лукойл или Газпром, почти е сигурно, че сте разказали играта на нещо по нафтовите пътища. Ако сте посещавали дори един път малка селска бензиностанцийка със супер изгодно горивце на принципа "от един път нищо няма да стане", може и проблемът да е по-сериозен.
На диагностика гледаха ли налягането в рейла?
Успех!
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Проблем с е46 320д 150
NGneer4eto написа:Колеги, едва ли е от съединителя. Не виждам логика. От него може да тресе при тръгване, превключване. Но да придърпва на напълно отлепен съединител, няма логика.
Търсете проблема в обратната нафта на дюзите или някоя от нафтовите помпи! Припомнете си кога последно сте сменяли нафтовия филтър! Ако сте зареждали няколко пъти другаде, освен в ЕКо, Петрол, Лукойл или Газпром, почти е сигурно, че сте разказали играта на нещо по нафтовите пътища. Ако сте посещавали дори един път малка селска бензиностанцийка със супер изгодно горивце на принципа "от един път нищо няма да стане", може и проблемът да е по-сериозен.
На диагностика гледаха ли налягането в рейла?
Успех!
И аз съм на твоето мнение за съединителя, просто няма логика да е от него... И дори да беше свързано нещо с маховик и съединител, нямаше да се оправя със загряването на мотора. Аз зареждам само и единствено на Лукоил и редовно ползвам добавки. Горивния филтър го смених преди 20к километра с него и датчика за налягането на рейла и нямаше никаква разлика.
(Датчика на рейла го смених главно защото понякога като изключа от скорост оборотите ми подскачаха, но и това не се оправи)
The Ultimate Driving Machine
Re: Проблем с е46 320д 150
Изключвам и аз варианта да е от маховика и затова съм се насочил нещо към дюза, помпа или ще видим как ще е на диагностика.Днес видях , че не са ми сменили горивния филтър и съм БЕСЕН ебаси взеха ми пари за филтъра и то приятел ЕБАСИ Днес ще си купя филтъра а тези дни ще я закачим да видим дали ще излезне нещо понеже момчето което ще я закача каза , че със сигурност щял да види от къде идва това веднага ще пиша след закачането колега
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем с е46 320д 150
При мен го има вече трета година това придърпване но е много слабо изразено. С нов съединител и маховик съм и 100% не е там причината. Дюзите ми са перфектни и също не идва от там. Мисля, че проблема е по-скоро причинен от проблемен дебитомер.
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Проблем с е46 320д 150
Колеги,
имам 100 % работещ дебитомер. Ако някой има нужда от проба, с удоволствие ще услужа.
имам 100 % работещ дебитомер. Ако някой има нужда от проба, с удоволствие ще услужа.
- tago77
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.09.2017
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: Подводнца
Re: Проблем с е46 320д 150
Незнам дали става вапрос за същото-моита като я запаля сутрин, през 5-6секунди си мени оборотите,между 600и800 в движение се получава същото все едно сама си дава гас и после сама си отнема гаста като мине-50градуса температурата на антифриза заспива всичко, маистора ми каза че било от нагреватела на антифриза.Като се включвал сама си дигала оборотите за да компенсира натоварването на динамото.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем с е46 320д 150
Да, това с оборотите е от ел. печката. При мен варира с 50 оборота максимум.
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Проблем с е46 320д 150
Колеги днес пробвах с изключен дебитомер и при мен нямаше разлика. (Освен тази че когато го извадих и го почистих колата тръгна доста по-добре) Отново при задържане на газта в едно положение при обороти около 2000 се получава това придърпване.
The Ultimate Driving Machine
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Проблем с е46 320д 150
Колега и аз го имам този проблем, но се появи след година откакто я имам. Явно е нещо нормално преди нещо да се скапи Моята спря да пали днес сутринта, ако след отстраняването на проблема се оправи ще пиша да го отстраните на време да не останете без кола, когато ви е най належащо, че при мен така стана ....
Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани