Проблем със загряване 320d автомат
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Проблем със загряване при включено парно
NGneer4eto написа:VladiE написа:А електрическата печка не работи ли само ако е активен климатроника? Тоест ако си спрете парното мисля, че не сработва и печката или съм грешка?
Обикновено като стане много минус си спирам парното за да мръзна по-малко, но не съм забелязал да загрява по-бавно колата. АКо имаш предвид нагревателя на антифриза де. Ако имаш предвид печка, която да топли купето докато двигателя е студен, аз съм сигурен, че нямам такова нещо, иначе щях да разбера.
На по-горния пост имах предвид, че като паля колата си стои на Ауто и не пипам нищо докато не дойде топлото на 60-70 градуса.
Иначе има логика при наличие на такава печка да не включва, когато няма въздушен поток.
Update: Замерване 08.12.:
Запалвам двигателя - температура двиг: 9 градуса; външна +3 градуса С. Климатроника е на АУТО.
След минута и половина 20 градуса и работа на място. Тръгвам градско.
След 6,5 мин е 50 градуса С. Долу в краката духа топличко но не много силно. Предните духалки нищо не духат.
На 8,5-та минута е 60 градуса, на 10-та е 70, 12-та е 75 и започва да духа от предните духалки. Достигам крайната дестинация - 76 С.
Правя експеримент. На място засилвам вентилатора на парното на макс. За около 3-4 минути темп. падна на 69 С. Гася, защото имам работа.
По-късно. Паля - 57 градуса. Климата е на Ауто. Интересното е че предните духалки си духат топло. Тръгвам, вече се брои извънградско. След 3 минути е 80 градуса. На 4-тата е 88. Спирам на място. За 1 минута падна до 86 С. Тръгвам пак из града. Вдигна се до 92 С. Вече на място температурата не пада с нито градус. Вече е жежко в купето. Външната температура вече е +4 С.
Дано на някого да свърши работа това измерване. Имайте предвид, че като мине 50 градуса при седене по светофарите температурата почти не мърда. Затова е малко субективно. В трафик колата ще загрява доста по-бавно.
Колега, достигам и аз тези стойности за същото време, но при изключен климатроник.
Температура, която колата държи е 87 градуса. При по продължително изкачване стига до 90 градуса, но след това пада отново на 87.
Явно тук ми е проблема, въпреки че смених два малки термостата.
Утре ще проверя и при включен климатроник
Sent from my iPhone using Tapatalk
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем със загряване при включено парно
Миналата зима моята загряваше изключително бавно в сравнение с предните зими. Оказа се че не се затваря "пердето" зад радиатора и след като смених маркуча чрез който се управлява с вакуум всичко се оправи. В рамките на 10 минути стрелката е вертикална - 5 минути тропане на място и следващите 5 в движение без напъване на мотора.
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: Проблем със загряване при включено парно
Какво е това перде колега,може ли снимка или схема?
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- mustang1986
- ентусиаст
- Мнения: 891
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Проблем със загряване при включено парно
NoMoreRules написа:Какво е това перде колега,може ли снимка или схема?
Ти го нямаш.Има го само при М47 и М47N
Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Проблем със загряване 320d автомат
Колеги,
днес успях да направя засичане на загряването по минути, като температурата на въздуха е 1 градус:
9:11 ч - паля колата - 9 градуса
9:15 ч - тръгвам - 28 градуса
9:17 ч - 50 градуса
9:21 ч - 75 градуса
спирам за кафе и тръгвам в 9:23 ч
9:23 ч - 74 градуса
9:27 - 82 градуса и достигам крайната дестинация
През цялото време се движа без пуснато парно и в посока обратна на движението, като спирам само на 2 светофара.
Може би е нормално и това да е причина за високия разход. Последно ми показа 13,13 л/100 км.
днес успях да направя засичане на загряването по минути, като температурата на въздуха е 1 градус:
9:11 ч - паля колата - 9 градуса
9:15 ч - тръгвам - 28 градуса
9:17 ч - 50 градуса
9:21 ч - 75 градуса
спирам за кафе и тръгвам в 9:23 ч
9:23 ч - 74 градуса
9:27 - 82 градуса и достигам крайната дестинация
През цялото време се движа без пуснато парно и в посока обратна на движението, като спирам само на 2 светофара.
Може би е нормално и това да е причина за високия разход. Последно ми показа 13,13 л/100 км.
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Проблем със загряване при включено парно
kkrumov написа:streetracing12 написа:Колата ми беше загряла на 86 градуса пуснах парното на 27 градуса и температурата падна нс 75 градуса???
Нормално е да падне, защото се отваря големия кръг и след това да си достигне отново оптимална температура на работа. За жалост, при мен не става така, а термостатите са сменени.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Парното е на малкия кръг,ако е на големия ще имаш парно когато отвори термостата
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Проблем със загряване 320d автомат
Сутрин паля колата,климатроника е на авто 21 градуса,докато си изчистя само предните стъкла стрелката е минала синьото и имам парно в краката.Преди месец смених виско,двата термостата и нов антифриз 13лв за литър. АГР е изолиран.
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Проблем със загряване 320d автомат
Колега,
при аз също смених двата термостата преди месец, с червен антифриз на Hepu съм, а виското е сменено преди 2 години. Също съм сменил вакуум маркучи и дебитомер, а ЕГР-а ми е включен.
Току що направих нов тест- покарах колата без да пускам парно и температурата достигна 87 градуса за около 2 - 2,5 км. След изминаване на още около 12-13 км, температурата не мръдна от тези 87 градуса. При паркиране на колата реших да видя, какво ще стане, когато пусна парното и се оказа, че температурата падна на 76 градуса. Според мен не е нормално това падане на температурата. Означава ли, че някой от термостатите не работи правилно?
при аз също смених двата термостата преди месец, с червен антифриз на Hepu съм, а виското е сменено преди 2 години. Също съм сменил вакуум маркучи и дебитомер, а ЕГР-а ми е включен.
Току що направих нов тест- покарах колата без да пускам парно и температурата достигна 87 градуса за около 2 - 2,5 км. След изминаване на още около 12-13 км, температурата не мръдна от тези 87 градуса. При паркиране на колата реших да видя, какво ще стане, когато пусна парното и се оказа, че температурата падна на 76 градуса. Според мен не е нормално това падане на температурата. Означава ли, че някой от термостатите не работи правилно?
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Проблем със загряване 320d автомат
kkrumov написа:Колега,
при аз също смених двата термостата преди месец, с червен антифриз на Hepu съм, а виското е сменено преди 2 години. Също съм сменил вакуум маркучи и дебитомер, а ЕГР-а ми е включен.
Току що направих нов тест- покарах колата без да пускам парно и температурата достигна 87 градуса за около 2 - 2,5 км. След изминаване на още около 12-13 км, температурата не мръдна от тези 87 градуса. При паркиране на колата реших да видя, какво ще стане, когато пусна парното и се оказа, че температурата падна на 76 градуса. Според мен не е нормално това падане на температурата. Означава ли, че някой от термостатите не работи правилно?
Антифриза трябва да е син,а обезвъздушена ли е като хората? Може големия термостат да е ментак. Карай колата с парно 22 градуса на авто с малко повече газ и си гледай температурата.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем със загряване 320d автомат
bobreti написа:kkrumov написа:Колега,
при аз също смених двата термостата преди месец, с червен антифриз на Hepu съм, а виското е сменено преди 2 години. Също съм сменил вакуум маркучи и дебитомер, а ЕГР-а ми е включен.
Току що направих нов тест- покарах колата без да пускам парно и температурата достигна 87 градуса за около 2 - 2,5 км. След изминаване на още около 12-13 км, температурата не мръдна от тези 87 градуса. При паркиране на колата реших да видя, какво ще стане, когато пусна парното и се оказа, че температурата падна на 76 градуса. Според мен не е нормално това падане на температурата. Означава ли, че някой от термостатите не работи правилно?
Антифриза трябва да е син,а обезвъздушена ли е като хората? Може големия термостат да е ментак. Карай колата с парно 22 градуса на авто с малко повече газ и си гледай температурата.
Да, ама трябва да е зелен.
Колега Крумов, провери пада на температурата след като купето вече е стоплено. При мен също пада температурата на водата при хладно купе, но вече като стане вътре жега, няма никакво движение на температурата, когато съм в града. Седи на 92 и не мърда. Само като тръгвам за малко на 91-90 и после пак обратно. Също така има значение дали бузиш вентилатора на макс или на Ауто. Имай предвид, че на едно квадратче под максимума, вентилаторът върти на 50%, а на макс на 100%(проверено на ISTA). Това доста оказва влияние на антифриза, когато не е загряла напълно.
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Проблем със загряване 320d автомат
Може и зелен да е
- Ivch0Pivcho
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.02.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: M57D30
Re: Проблем със загряване 320d автомат
Момчета, аз съм с N47D20 (ръчка) с нов термостат, антифриз и нови вакуум маркучи и колата вирви от 90 до 96 градуса, под 90 не падам, нормално ли е или да търся преоблема на друго място?
Благодаря
Благодаря
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем със загряване 320d автомат
Ivch0Pivcho написа:Момчета, аз съм с N47D20 (ръчка) с нов термостат, антифриз и нови вакуум маркучи и колата вирви от 90 до 96 градуса, под 90 не падам, нормално ли е или да търся преоблема на друго място?
Благодаря
Нормално е по принцип. Ако има проблеми с термостата температурата пада под 88 градуса. В какви условия вдига 96 градуса? Като тръгваш с много газ, по нагорнище? Няма да е зле като наближи лятото и стане за климатик да понаблюдаваш, ако вдига над 97, е добре да свалиш радиатора на антифриза и да изчистиш идеално двата радиатора и пространството между тях. Виж също дали ти функционират клапите пред радиатора. Въобще, ако не е чистен радиатора откакто си купил колата е редно да изчистиш всичко. И да знаеш, че с една пароструйка на радиатора отвън, без да сваляш нищо, няма да се получи.
Re: Проблем със загряване 320d автомат
NGneer4eto написа:Ivch0Pivcho написа:Момчета, аз съм с N47D20 (ръчка) с нов термостат, антифриз и нови вакуум маркучи и колата вирви от 90 до 96 градуса, под 90 не падам, нормално ли е или да търся преоблема на друго място?
Благодаря
Нормално е по принцип. Ако има проблеми с термостата температурата пада под 88 градуса. В какви условия вдига 96 градуса? Като тръгваш с много газ, по нагорнище? Няма да е зле като наближи лятото и стане за климатик да понаблюдаваш, ако вдига над 97, е добре да свалиш радиатора на антифриза и да изчистиш идеално двата радиатора и пространството между тях. Виж също дали ти функционират клапите пред радиатора. Въобще, ако не е чистен радиатора откакто си купил колата е редно да изчистиш всичко. И да знаеш, че с една пароструйка на радиатора отвън, без да сваляш нищо, няма да се получи.
Тези клапи пред радиатора имат ли ги 30-ковите дизели ?
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем със загряване 320d автомат
Kurtov написа:NGneer4eto написа:Ivch0Pivcho написа:Момчета, аз съм с N47D20 (ръчка) с нов термостат, антифриз и нови вакуум маркучи и колата вирви от 90 до 96 градуса, под 90 не падам, нормално ли е или да търся преоблема на друго място?
Благодаря
Нормално е по принцип. Ако има проблеми с термостата температурата пада под 88 градуса. В какви условия вдига 96 градуса? Като тръгваш с много газ, по нагорнище? Няма да е зле като наближи лятото и стане за климатик да понаблюдаваш, ако вдига над 97, е добре да свалиш радиатора на антифриза и да изчистиш идеално двата радиатора и пространството между тях. Виж също дали ти функционират клапите пред радиатора. Въобще, ако не е чистен радиатора откакто си купил колата е редно да изчистиш всичко. И да знаеш, че с една пароструйка на радиатора отвън, без да сваляш нищо, няма да се получи.
Тези клапи пред радиатора имат ли ги 30-ковите дизели ?
Не, тези с виско нямат клапи или поне аз не съм виждал. Но за сметка на това ми се струва, че доста по-лесно се цапат 3-ковите, защото под предната, електрическа перка много се набиват листа и боклуци. Аз чистих радиатори миналата есен и засега още държи добри температури. Мисля, че поне две-три години трябва да изкара.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани