Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Бързи въпроси и отговори
G0-SH0W написа:Колеги, бърз въпрос, слагате ли медна грес на запалителни свещи? Аз до сега съм слагал само на подгревни но гледам че в наръчника пише да се сложи а и видеата които съм гледал също препоръчват. След малко почвам да разглобявам и ще се радвам за мнение.
Поздрави
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Не, не се слага нищо.
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
VladiE написа:
Другата възможна причина е - неподходящо масло.
В смисъл да засича неподходящ вискозитет ли? На 3-литров дизел М57 204коня на около 360к км какво масълце му е най-удачно?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
5W30 или 5W40 longlife 01/04hitar_potar написа:VladiE написа:
Другата възможна причина е - неподходящо масло.
В смисъл да засича неподходящ вискозитет ли? На 3-литров дизел М57 204коня на около 360к км какво масълце му е най-удачно?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
vvasilev1 написа:5W30 или 5W40 longlife 01/04hitar_potar написа:VladiE написа:
Другата възможна причина е - неподходящо масло.
В смисъл да засича неподходящ вискозитет ли? На 3-литров дизел М57 204коня на около 360к км какво масълце му е най-удачно?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
А 10W40 longlife прекалено неудачно ли му идва при описания пробег? Нямам ясен спомен при последната смяна на масло 5-ца или 10-ка му бе сложена....
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Бързи въпроси и отговори
Прекалено 'дебело' му идва според мен. Имам авер с 320d compact, който беше с 5w40 и го смени с 5w30, двигателя доста утихна.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
10W40 на този дизел - в никакъв случай.hitar_potar написа:vvasilev1 написа:5W30 или 5W40 longlife 01/04hitar_potar написа:VladiE написа:
Другата възможна причина е - неподходящо масло.
В смисъл да засича неподходящ вискозитет ли? На 3-литров дизел М57 204коня на около 360к км какво масълце му е най-удачно?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
А 10W40 longlife прекалено неудачно ли му идва при описания пробег? Нямам ясен спомен при последната смяна на масло 5-ца или 10-ка му бе сложена....
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
hitar_potar написа:vvasilev1 написа:5W30 или 5W40 longlife 01/04hitar_potar написа:VladiE написа:
Другата възможна причина е - неподходящо масло.
В смисъл да засича неподходящ вискозитет ли? На 3-литров дизел М57 204коня на около 360к км какво масълце му е най-удачно?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
А 10W40 longlife прекалено неудачно ли му идва при описания пробег? Нямам ясен спомен при последната смяна на масло 5-ца или 10-ка му бе сложена....
Колега, ако не се бъркам няма масло, което да отговаря на longlife-98, или 01 и да е с вискозитет по sae 10w40, но може и да бъркам.
10w40 в повечето случаи е нисък клас масло.
Аз в момента съм с 0w40 на 184 коня дизела 330xd e46.
- Kristiyanpeev97
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E87 118d ‘07 ; E46 320d ‘00
- Мечтае да кара: BMW 750Li - G12
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги. Не знам дали въпроса ми е за тук, ако не е ме извинете, защото не намерих подходяща тема... Въпроса ми е дали знаете къде в София могат да ми сложат angel eyes? Ако може някой от форума да ги смени, дори ще съм още по-благодарен! Колата е bmw e46 преди фейса с обикновените фарове.
///BMW M
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Бързи въпроси и отговори
По-скоро като отговор преди въпроса, че в една тема по-долу стана дума за бушоните. Поиграх си да преведа на моята (от немски) схемата на бушоните и направих едно файлче като оригиналната разпечатка в жапката и реших, че ще е полезно да го има и тук. Може да се принтне и да се сложи в колата по предназначение. Ефективността е за М3 със SMG кутия, но списъкът под схемата е универсален и покрива всякакви модели.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- N.Atanasow
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.01.2015
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой знае ли къде се продават уплътнения на вратите за купе? Става дума за тези (51718252630 - дясно и 51718252629 - ляво, номер 10 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BM51-EUR-07-1999-E46-BMW-328Ci&diagId=51_3738). Проблемът е, че при по-висока скорост започва да се чува въздух в купето, но не духа от никъде. Също така приемам и съвети за "модифициране" на текущите, защото гледах, че цената за едно уплътнение е $377 .
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, аз да попитам понеже не съм наясно а гледам коли по цял ден - Е46 330 дизел възможно ли е да е фейслифт а да е с 184 коня мотора? И като цяло кой мотор е по-добре да търся ако гледаме 330 - 184 или 204 коня?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Бързи въпроси и отговори
M57D30 е 135 kw, т.е. 184 коня, TU версията M57TUD30 е вече 150kw, 204 к.с. по принцип, може да има фейс лифт със 184 кс, правят ги от '98 до '02, и оттам вече почват по-големите. Вече хората с дизели да ти кажат кой е за предпочитане( предполагам колкото повече, толкова повече). TU-то май е алуминиев ДВГ а стария е чугунен.
Ето малко инфо:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_M57
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Ето малко инфо:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_M57
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- G0-SH0W
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 10.07.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: криво ляво!
- Мечтае да кара: и малко по-напред!
- Детайли за колата: 328i Touring, m52B28TU, ГИ Romano
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги да има някой в Разград или около Разград с газов инжекцион да ми отслужи с чашка за зареждане, че моята изчезна?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Бързи въпроси и отговори
N.Atanasow написа:Някой знае ли къде се продават уплътнения на вратите за купе? Става дума за тези (51718252630 - дясно и 51718252629 - ляво, номер 10 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BM51-EUR-07-1999-E46-BMW-328Ci&diagId=51_3738). Проблемът е, че при по-висока скорост започва да се чува въздух в купето, но не духа от никъде. Също така приемам и съвети за "модифициране" на текущите, защото гледах, че цената за едно уплътнение е $377 .
Това е положението:
Номенклатурен номер : 51717161690
Описание : KANTENSCHUTZ RECHTS
Ед.цена (с ДДС) : 634.61 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Не съм виждал афтърмаркет, както и на глупавата пластмаса под чистачките, и уплутненията на задните прозорци
Ако не са разлепени си щстливец, не ги барай.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани