Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 20.03.2020
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от georgi.genov » 20 Мар 2020, 13:10

Колеги ЗДРАВЕЙТЕ имам проблем е 46 ми е БМВ то 1998 година 2ка е двигатела 320i и така колеги свалихме катализаторите и след тези катализатори има 2 ланмда сонди след а преди тях имам още 2 ламда сонди така колеги казаха ми че може без долните 2 ланмда сонди но трябва да се смени софтуера искам да се свържа с този сайт osi препоръчва ми го колега от Монтана ако някой има координати тои се намира в София да ми напие ще съм благодарен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от swetlioo » 20 Мар 2020, 15:23

Kurtov написа:
swetlioo написа:Някой може ли да изрази мнение по моето питане?

swetlioo написа:Здравейте колеги и фенове.
Имам въпроси относно работата на цилиндрите и отклонението на дюзите, които INPA ми показва

По принцип колата от както я имам (2 години вече) на 1-ви цилиндър при студено палене е показвала около -1.0 на
2- ри цилиндър около 0.2, на 3-ти около -0.2, на 4-ти около +1.0

Винаги зареждам на Марешки, рядко някъде другаде.

През есента на 2019 г., малко след като застудя, около 0 градуса външна температура, при палене сутрин, колата работеше нестабилно първите 2-3 секунди.
Взех добавка Pro TEC CRDSC, сложих я на цял резервоар, преди едно пътуване което беше около 600 км, а останалите километри от резервоара изхаарчих в градско каране, около 1000 км общо.

Ефект имаше в това, че сутрин спря нестабилната работа, колата пали от раз, и се държи нормално както винаги.

ОТ тогава не бях гледал дюзите, но напоследък колата започна да тресе докато е студена, т.е. някъде до около 75 градуса на охладителната течност.

ТА КЪМ същността на поста ми:
Днес реших да погледна аджеба какво се случва.
Външна температура 14 градиса, закачам INPA, първо палене за сутринта, температура на охладителната течност 20 градуса, въртя и пали от раз.

Отивам на стойностите на дюзите:

1-ви цилиндър -1.8
2-ри цилиндър 0.2
3-ти цилиндър -0.2
4-ти цилиндър 1.8

Веднага забелязвам различни стойности от нормалните за последните 2 години.
Взех да покарам малко, за да вдигна градусите до 90
Гледам стойностите

1-ви цилиндър -0.89
2-ри цилиндър 0.97
3-ти цилиндър 0.09
4-ти цилиндър -0.15

ТА
има ли за какво да се притеснявам и какво всъщност показват тези стойности?

Огромно благодаря на всеки отзовал се :)


Тези стойности показват състоянието на цилиндъра, а не на конкретната дюза.
Така не може да се определи в какво състояние са дюзите.
Трябва сваляне и стенд.
Виж през INPA работата на мотора без корекции, ако е прекалено груба, сигурно имаш проблем с дюзите.
При мен на е46 DDE 4.0 m57d30 в INPA това е статуса, който е след този за стойностите, които си пуснал.
Тогава ще ти покаже оборотите за всеки цилиндър и тогава мотора работи без корекции.
Моята кола без корекции клати леко двигателя, когато е студен, а когато е загрял хубаво не усещам разлика.
Също и разликата между оборотите на всеки цилиндър не трябва да е прекалено голяма.




При мен оборотите, по спомен го карам в момента, са с разлика от +/- 5 оборота, т.е. ако на 1-ви е 834, то на 2-ри е 829 и леко менят, но не фрапантно. И при мен както при теб, когато е студена колата, започва да се усеща леко поклащане, като загрее, не усещам или почти не усещам промяна в работата на мотора.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 21.07.2016
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E46 320i Touring 170ks.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mici63 » 23 Мар 2020, 21:04

Здравейте , купих ел.салон с подгрев но нямам нужната инсталация .Набавил съм букси на седалките с кабели , конзола с копчета за подгрев пак с букси и кабели . Ако някой е правил тази интервенция да сподели и ако може и схема на окабеляването.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от VladiE » 24 Мар 2020, 15:23

Има цяла тема за ретрофит на седалки с подгрев.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 7.11.2017
Местоположение: Провадия
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 3.0D facelift
Мечтае да кара: BMW E31 CSI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Skylevel » 25 Мар 2020, 15:40

Здравейте, тъй като не намерих такава тема задавам въпрос тук. Може ли с БМВ Е46 туринг 3,0д 204кс да се тегли авто платформа с маса около 600кг на която ще се превозва астра ф гси 1100кг със заводския теглич на бмв?
If life give you computer, overclock it!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от don't be » 25 Мар 2020, 16:58

Skylevel написа:Здравейте, тъй като не намерих такава тема задавам въпрос тук. Може ли с БМВ Е46 туринг 3,0д 204кс да се тегли авто платформа с маса около 600кг на която ще се превозва астра ф гси 1100кг със заводския теглич на бмв?


За моженето може, ама виж в големия талон колко КГ. полезен товар му дават да тегли на бмв-то
За милиони-няма закони.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 7.11.2017
Местоположение: Провадия
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 3.0D facelift
Мечтае да кара: BMW E31 CSI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Skylevel » 25 Мар 2020, 23:20

Гледах, килограмите са ок даже има и запас. Идеята е може ли със сваляем теглич да се дърпа платформата, дали ще издържи?

Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
If life give you computer, overclock it!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 16.10.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
Мечтае да кара: M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikolaymitov » 26 Мар 2020, 12:44

Колеги,трябваше ли да се откачи акумулатора преди свалянето на аербега на трилъчев волаа на Е46,че ще го свалям/волана/ да сменя лайстната или става и без да се откачи???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 24.04.2018
Пол: Мъж
Кара: 330d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Weiss48 » 26 Мар 2020, 12:53

Препоръчително е, ако не искаш да ти гръмне в лицето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 16.10.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
Мечтае да кара: M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikolaymitov » 26 Мар 2020, 12:59

Weiss48 написа:Препоръчително е, ако не искаш да ти гръмне в лицето.


И аз имах тези съмнения...,но не помня,когато го свалях преди 2-3 години.Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 272
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Каварна
Пол: Мъж
Кара: E46 330dА '02
Мечтае да кара: 330d G20

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Stanimir330 » 27 Мар 2020, 10:11

Здравейте, колеги имам една питанка. Колата ми е с изолиран ЕГР, но там където е бил малкия термостат сложихме маркуч от големия термостат към някакъв тройник мисля по спомен. Колата спря да загрява нормално, но ако изолираме този маркуч, започва да загрява. Питането ми е трябва ли да има маркуч на мястото на малкия термостат, да си минава антифриза свободно или трябва да е затапено ? Моя майстор е на мнение, че трябва да има маркуч, но пък колата не загрява, все едно термостата е заминал, но е той си работи коректно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от don't be » 27 Мар 2020, 11:39

Stanimir330 написа:Здравейте, колеги имам една питанка. Колата ми е с изолиран ЕГР, но там където е бил малкия термостат сложихме маркуч от големия термостат към някакъв тройник мисля по спомен. Колата спря да загрява нормално, но ако изолираме този маркуч, започва да загрява. Питането ми е трябва ли да има маркуч на мястото на малкия термостат, да си минава антифриза свободно или трябва да е затапено ? Моя майстор е на мнение, че трябва да има маркуч, но пък колата не загрява, все едно термостата е заминал, но е той си работи коректно.



трябва да е прекъснат не ми се обеснява защо, явно този майстор не разбира от бмв-та. Пък и не е много трудно да се сетиш каква е работата на малкия термостат.
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 272
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Каварна
Пол: Мъж
Кара: E46 330dА '02
Мечтае да кара: 330d G20

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Stanimir330 » 27 Мар 2020, 12:00

don't be написа:
Stanimir330 написа:Здравейте, колеги имам една питанка. Колата ми е с изолиран ЕГР, но там където е бил малкия термостат сложихме маркуч от големия термостат към някакъв тройник мисля по спомен. Колата спря да загрява нормално, но ако изолираме този маркуч, започва да загрява. Питането ми е трябва ли да има маркуч на мястото на малкия термостат, да си минава антифриза свободно или трябва да е затапено ? Моя майстор е на мнение, че трябва да има маркуч, но пък колата не загрява, все едно термостата е заминал, но е той си работи коректно.



трябва да е прекъснат не ми се обеснява защо, явно този майстор не разбира от бмв-та. Пък и не е много трудно да се сетиш каква е работата на малкия термостат.

И аз съм на мнение, че трябва да е прекъснат, то сега водата си тече свободно и не загрява, проблема е, че изби тапите, които бях сложил и целия антифриз изтече на пътя. Сега се чудя да взема нов маркуч от големия термостат към радиатора, но без разклонението нагоре към ЕГР-а или да търся някакви по здрави и дебели тапи, че да го затапя тоя маркуч. Вие как мислите ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 22.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: на бензин
Мечтае да кара: всичко

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mavrut » 29 Мар 2020, 18:47

Бърз въпрос, предни под калници от Мтех броня стават ли на М3 броня за купе?

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Lenco » 30 Мар 2020, 13:44

mavrut написа:Бърз въпрос, предни под калници от Мтех броня стават ли на М3 броня за купе?

Не.
Каква броня си намислил да слагаш?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook