Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- georgi.genov
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 20.03.2020
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги ЗДРАВЕЙТЕ имам проблем е 46 ми е БМВ то 1998 година 2ка е двигатела 320i и така колеги свалихме катализаторите и след тези катализатори има 2 ланмда сонди след а преди тях имам още 2 ламда сонди така колеги казаха ми че може без долните 2 ланмда сонди но трябва да се смени софтуера искам да се свържа с този сайт osi препоръчва ми го колега от Монтана ако някой има координати тои се намира в София да ми напие ще съм благодарен
Re: Бързи въпроси и отговори
Kurtov написа:swetlioo написа:Някой може ли да изрази мнение по моето питане?swetlioo написа:Здравейте колеги и фенове.
Имам въпроси относно работата на цилиндрите и отклонението на дюзите, които INPA ми показва
По принцип колата от както я имам (2 години вече) на 1-ви цилиндър при студено палене е показвала около -1.0 на
2- ри цилиндър около 0.2, на 3-ти около -0.2, на 4-ти около +1.0
Винаги зареждам на Марешки, рядко някъде другаде.
През есента на 2019 г., малко след като застудя, около 0 градуса външна температура, при палене сутрин, колата работеше нестабилно първите 2-3 секунди.
Взех добавка Pro TEC CRDSC, сложих я на цял резервоар, преди едно пътуване което беше около 600 км, а останалите километри от резервоара изхаарчих в градско каране, около 1000 км общо.
Ефект имаше в това, че сутрин спря нестабилната работа, колата пали от раз, и се държи нормално както винаги.
ОТ тогава не бях гледал дюзите, но напоследък колата започна да тресе докато е студена, т.е. някъде до около 75 градуса на охладителната течност.
ТА КЪМ същността на поста ми:
Днес реших да погледна аджеба какво се случва.
Външна температура 14 градиса, закачам INPA, първо палене за сутринта, температура на охладителната течност 20 градуса, въртя и пали от раз.
Отивам на стойностите на дюзите:
1-ви цилиндър -1.8
2-ри цилиндър 0.2
3-ти цилиндър -0.2
4-ти цилиндър 1.8
Веднага забелязвам различни стойности от нормалните за последните 2 години.
Взех да покарам малко, за да вдигна градусите до 90
Гледам стойностите
1-ви цилиндър -0.89
2-ри цилиндър 0.97
3-ти цилиндър 0.09
4-ти цилиндър -0.15
ТА
има ли за какво да се притеснявам и какво всъщност показват тези стойности?
Огромно благодаря на всеки отзовал се
Тези стойности показват състоянието на цилиндъра, а не на конкретната дюза.
Така не може да се определи в какво състояние са дюзите.
Трябва сваляне и стенд.
Виж през INPA работата на мотора без корекции, ако е прекалено груба, сигурно имаш проблем с дюзите.
При мен на е46 DDE 4.0 m57d30 в INPA това е статуса, който е след този за стойностите, които си пуснал.
Тогава ще ти покаже оборотите за всеки цилиндър и тогава мотора работи без корекции.
Моята кола без корекции клати леко двигателя, когато е студен, а когато е загрял хубаво не усещам разлика.
Също и разликата между оборотите на всеки цилиндър не трябва да е прекалено голяма.
При мен оборотите, по спомен го карам в момента, са с разлика от +/- 5 оборота, т.е. ако на 1-ви е 834, то на 2-ри е 829 и леко менят, но не фрапантно. И при мен както при теб, когато е студена колата, започва да се усеща леко поклащане, като загрее, не усещам или почти не усещам промяна в работата на мотора.
- mici63
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320i Touring 170ks.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте , купих ел.салон с подгрев но нямам нужната инсталация .Набавил съм букси на седалките с кабели , конзола с копчета за подгрев пак с букси и кабели . Ако някой е правил тази интервенция да сподели и ако може и схема на окабеляването.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Има цяла тема за ретрофит на седалки с подгрев.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- Skylevel
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 7.11.2017
- Местоположение: Провадия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 3.0D facelift
- Мечтае да кара: BMW E31 CSI
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, тъй като не намерих такава тема задавам въпрос тук. Може ли с БМВ Е46 туринг 3,0д 204кс да се тегли авто платформа с маса около 600кг на която ще се превозва астра ф гси 1100кг със заводския теглич на бмв?
If life give you computer, overclock it!
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Бързи въпроси и отговори
Skylevel написа:Здравейте, тъй като не намерих такава тема задавам въпрос тук. Може ли с БМВ Е46 туринг 3,0д 204кс да се тегли авто платформа с маса около 600кг на която ще се превозва астра ф гси 1100кг със заводския теглич на бмв?
За моженето може, ама виж в големия талон колко КГ. полезен товар му дават да тегли на бмв-то
За милиони-няма закони.
- Skylevel
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 7.11.2017
- Местоположение: Провадия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 3.0D facelift
- Мечтае да кара: BMW E31 CSI
Re: Бързи въпроси и отговори
Гледах, килограмите са ок даже има и запас. Идеята е може ли със сваляем теглич да се дърпа платформата, дали ще издържи?
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
If life give you computer, overclock it!
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги,трябваше ли да се откачи акумулатора преди свалянето на аербега на трилъчев волаа на Е46,че ще го свалям/волана/ да сменя лайстната или става и без да се откачи???
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Weiss48 написа:Препоръчително е, ако не искаш да ти гръмне в лицето.
И аз имах тези съмнения...,но не помня,когато го свалях преди 2-3 години.Благодаря!
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги имам една питанка. Колата ми е с изолиран ЕГР, но там където е бил малкия термостат сложихме маркуч от големия термостат към някакъв тройник мисля по спомен. Колата спря да загрява нормално, но ако изолираме този маркуч, започва да загрява. Питането ми е трябва ли да има маркуч на мястото на малкия термостат, да си минава антифриза свободно или трябва да е затапено ? Моя майстор е на мнение, че трябва да има маркуч, но пък колата не загрява, все едно термостата е заминал, но е той си работи коректно.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Бързи въпроси и отговори
Stanimir330 написа:Здравейте, колеги имам една питанка. Колата ми е с изолиран ЕГР, но там където е бил малкия термостат сложихме маркуч от големия термостат към някакъв тройник мисля по спомен. Колата спря да загрява нормално, но ако изолираме този маркуч, започва да загрява. Питането ми е трябва ли да има маркуч на мястото на малкия термостат, да си минава антифриза свободно или трябва да е затапено ? Моя майстор е на мнение, че трябва да има маркуч, но пък колата не загрява, все едно термостата е заминал, но е той си работи коректно.
трябва да е прекъснат не ми се обеснява защо, явно този майстор не разбира от бмв-та. Пък и не е много трудно да се сетиш каква е работата на малкия термостат.
За милиони-няма закони.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Бързи въпроси и отговори
don't be написа:Stanimir330 написа:Здравейте, колеги имам една питанка. Колата ми е с изолиран ЕГР, но там където е бил малкия термостат сложихме маркуч от големия термостат към някакъв тройник мисля по спомен. Колата спря да загрява нормално, но ако изолираме този маркуч, започва да загрява. Питането ми е трябва ли да има маркуч на мястото на малкия термостат, да си минава антифриза свободно или трябва да е затапено ? Моя майстор е на мнение, че трябва да има маркуч, но пък колата не загрява, все едно термостата е заминал, но е той си работи коректно.
трябва да е прекъснат не ми се обеснява защо, явно този майстор не разбира от бмв-та. Пък и не е много трудно да се сетиш каква е работата на малкия термостат.
И аз съм на мнение, че трябва да е прекъснат, то сега водата си тече свободно и не загрява, проблема е, че изби тапите, които бях сложил и целия антифриз изтече на пътя. Сега се чудя да взема нов маркуч от големия термостат към радиатора, но без разклонението нагоре към ЕГР-а или да търся някакви по здрави и дебели тапи, че да го затапя тоя маркуч. Вие как мислите ?
- mavrut
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 22.08.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин
- Мечтае да кара: всичко
Re: Бързи въпроси и отговори
Бърз въпрос, предни под калници от Мтех броня стават ли на М3 броня за купе?
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Бързи въпроси и отговори
mavrut написа:Бърз въпрос, предни под калници от Мтех броня стават ли на М3 броня за купе?
Не.
Каква броня си намислил да слагаш?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани