Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Бързи въпроси и отговори
levskifans написа:ВЪПРОС:
Колата е фейслифт е46 комби, 320д
Задните тампони на носачите еднакви ли са на всички е46-ци или имат разлика?
Примерно 3160100004, взаимозаменяем ли е с 33306852895.
По каталог за моята кола излиза втория тампон, но един познат има останали части и има въпросния тампон, но с първия номер.
Въпроса ми е - тампоните по задните носачи и шенкела взаимозаменяеми ли са на всички е46?
Еднакви са, а посочените парт номера, първия е на Мейле, а втория си е на БМВ.
- SnakeOne
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.03.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: силно казано
Re: Бързи въпроси и отговори
VladiE написа:Вероятно са доста прекъснатите жици от хилядите отваряния и затваряния на вратата. Може да откажат наведнъж защото са на сноп и се крепят една дрега. Напълно възможно е да се прекъснат заедно.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Проблема е решен. След като отворих гофретата и разгледах кабелите, установих, че имам само напукана изолация по тях. Позамислих се, че никъде другаде не срещнах тема с толкова много засегнати възли и проверих масите. Оказа се, че едната не беше стегната на макс, но не беше и хлабава. Затегнат я и всичко дойде. Сега вече съм подготвен като се скапят кабелите в гофрето, как да процедирам
Благодаря за помощта. Поздрави
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, имам един проблем с реотаните на задния прозорец. От време на време спират да работят половината реотани. Някой има ли идея на какво се дължи този проблем? Може би някъде прекъсва връзката. Ако някой се е сблъсквал с този проблем ще се радвам да сподели решението.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Бързи въпроси и отговори
Най вероятно са прекъснати , огледай ги. Един колега имаше същия проблем, намаза някаква електропроводима паста, която била точно за това и от тогава само си и няма никакви проблеми близо година.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- mladenov.n
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 3.12.2018
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, моля ако някой има тел. на Иво от Волуяк да ми го прати на лично. Благодаря предварително!
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги и фенове.
Имам въпроси относно работата на цилиндрите и отклонението на дюзите, които INPA ми показва
По принцип колата от както я имам (2 години вече) на 1-ви цилиндър при студено палене е показвала около -1.0 на
2- ри цилиндър около 0.2, на 3-ти около -0.2, на 4-ти около +1.0
Винаги зареждам на Марешки, рядко някъде другаде.
През есента на 2019 г., малко след като застудя, около 0 градуса външна температура, при палене сутрин, колата работеше нестабилно първите 2-3 секунди.
Взех добавка Pro TEC CRDSC, сложих я на цял резервоар, преди едно пътуване което беше около 600 км, а останалите километри от резервоара изхаарчих в градско каране, около 1000 км общо.
Ефект имаше в това, че сутрин спря нестабилната работа, колата пали от раз, и се държи нормално както винаги.
ОТ тогава не бях гледал дюзите, но напоследък колата започна да тресе докато е студена, т.е. някъде до около 75 градуса на охладителната течност.
ТА КЪМ същността на поста ми:
Днес реших да погледна аджеба какво се случва.
Външна температура 14 градиса, закачам INPA, първо палене за сутринта, температура на охладителната течност 20 градуса, въртя и пали от раз.
Отивам на стойностите на дюзите:
1-ви цилиндър -1.8
2-ри цилиндър 0.2
3-ти цилиндър -0.2
4-ти цилиндър 1.8
Веднага забелязвам различни стойности от нормалните за последните 2 години.
Взех да покарам малко, за да вдигна градусите до 90
Гледам стойностите
1-ви цилиндър -0.89
2-ри цилиндър 0.97
3-ти цилиндър 0.09
4-ти цилиндър -0.15
ТА
има ли за какво да се притеснявам и какво всъщност показват тези стойности?
Огромно благодаря на всеки отзовал се
Имам въпроси относно работата на цилиндрите и отклонението на дюзите, които INPA ми показва
По принцип колата от както я имам (2 години вече) на 1-ви цилиндър при студено палене е показвала около -1.0 на
2- ри цилиндър около 0.2, на 3-ти около -0.2, на 4-ти около +1.0
Винаги зареждам на Марешки, рядко някъде другаде.
През есента на 2019 г., малко след като застудя, около 0 градуса външна температура, при палене сутрин, колата работеше нестабилно първите 2-3 секунди.
Взех добавка Pro TEC CRDSC, сложих я на цял резервоар, преди едно пътуване което беше около 600 км, а останалите километри от резервоара изхаарчих в градско каране, около 1000 км общо.
Ефект имаше в това, че сутрин спря нестабилната работа, колата пали от раз, и се държи нормално както винаги.
ОТ тогава не бях гледал дюзите, но напоследък колата започна да тресе докато е студена, т.е. някъде до около 75 градуса на охладителната течност.
ТА КЪМ същността на поста ми:
Днес реших да погледна аджеба какво се случва.
Външна температура 14 градиса, закачам INPA, първо палене за сутринта, температура на охладителната течност 20 градуса, въртя и пали от раз.
Отивам на стойностите на дюзите:
1-ви цилиндър -1.8
2-ри цилиндър 0.2
3-ти цилиндър -0.2
4-ти цилиндър 1.8
Веднага забелязвам различни стойности от нормалните за последните 2 години.
Взех да покарам малко, за да вдигна градусите до 90
Гледам стойностите
1-ви цилиндър -0.89
2-ри цилиндър 0.97
3-ти цилиндър 0.09
4-ти цилиндър -0.15
ТА
има ли за какво да се притеснявам и какво всъщност показват тези стойности?
Огромно благодаря на всеки отзовал се
- djfireboyy
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.03.2020
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, наскоро си закупих bmw e46 2003 320d 150 hp. Проблемът, които има е че върви добре
чак след 2000 оборота нагоре залепва те за седалката и ускорява сравнително мощно. Но преди тези обороти
е доста мудничка.Издърпах MAF-a и тръгна малко повече. Не мога да кажа, че се оправи но дърпа леко
повече. Тествах я от 0-100 без маф 12 секунди. 150 коня някакси е нереално 12 секунди. Та закачихме я
на лаптоп за диагностика и изкара следните грешки : 4530, 4B90, 4560, 4570, 4610, общо взето кодове
свързани с Регулиране на налягането в Rail чрез дозиращият възел - Твърде ниско налягане/мин задействане.
Да не би да е сензорът за гориво/въздух на дозиращия възел?
чак след 2000 оборота нагоре залепва те за седалката и ускорява сравнително мощно. Но преди тези обороти
е доста мудничка.Издърпах MAF-a и тръгна малко повече. Не мога да кажа, че се оправи но дърпа леко
повече. Тествах я от 0-100 без маф 12 секунди. 150 коня някакси е нереално 12 секунди. Та закачихме я
на лаптоп за диагностика и изкара следните грешки : 4530, 4B90, 4560, 4570, 4610, общо взето кодове
свързани с Регулиране на налягането в Rail чрез дозиращият възел - Твърде ниско налягане/мин задействане.
Да не би да е сензорът за гориво/въздух на дозиращия възел?
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте.
Тази разпънка ще стане ли на е46 330xd ?
Свалена е от е46 328i.
Тази разпънка ще стане ли на е46 330xd ?
Свалена е от е46 328i.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Бързи въпроси и отговори
Няма да стане тази разпънка.
Виж как излежда предния мост и ще разбереш, че няма да стане, че няма място за разпънки и най-вероятно няма смисъл - на Х моста.
Виж как излежда предния мост и ще разбереш, че няма да стане, че няма място за разпънки и най-вероятно няма смисъл - на Х моста.
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Дали ще станат 18-ски джанти с гуми:предни 245/40 и задни 255/35 за Е46,седан,330д без да опират някъде?Предните са с 8J,а задните с 8,5J.ЕТ-то още не го знам,но до колко е допустимо?
Последна промяна nikolaymitov на 20 Мар 2020, 8:31, променена общо 1 път
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой може ли да изрази мнение по моето питане?
swetlioo написа:Здравейте колеги и фенове.
Имам въпроси относно работата на цилиндрите и отклонението на дюзите, които INPA ми показва
По принцип колата от както я имам (2 години вече) на 1-ви цилиндър при студено палене е показвала около -1.0 на
2- ри цилиндър около 0.2, на 3-ти около -0.2, на 4-ти около +1.0
Винаги зареждам на Марешки, рядко някъде другаде.
През есента на 2019 г., малко след като застудя, около 0 градуса външна температура, при палене сутрин, колата работеше нестабилно първите 2-3 секунди.
Взех добавка Pro TEC CRDSC, сложих я на цял резервоар, преди едно пътуване което беше около 600 км, а останалите километри от резервоара изхаарчих в градско каране, около 1000 км общо.
Ефект имаше в това, че сутрин спря нестабилната работа, колата пали от раз, и се държи нормално както винаги.
ОТ тогава не бях гледал дюзите, но напоследък колата започна да тресе докато е студена, т.е. някъде до около 75 градуса на охладителната течност.
ТА КЪМ същността на поста ми:
Днес реших да погледна аджеба какво се случва.
Външна температура 14 градиса, закачам INPA, първо палене за сутринта, температура на охладителната течност 20 градуса, въртя и пали от раз.
Отивам на стойностите на дюзите:
1-ви цилиндър -1.8
2-ри цилиндър 0.2
3-ти цилиндър -0.2
4-ти цилиндър 1.8
Веднага забелязвам различни стойности от нормалните за последните 2 години.
Взех да покарам малко, за да вдигна градусите до 90
Гледам стойностите
1-ви цилиндър -0.89
2-ри цилиндър 0.97
3-ти цилиндър 0.09
4-ти цилиндър -0.15
ТА
има ли за какво да се притеснявам и какво всъщност показват тези стойности?
Огромно благодаря на всеки отзовал се
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
nikolaymitov написа:Дали ще станат 18-ски джанти с ЕТ40 и гуми:предни 245/40 и задни 255/35 за Е46,седан,330д без да опират някъде?Предните са с 8J,а задните с 8,5J.
Хайде,колеги!Никой ли не е карал с такъв сет?Важно ми е ?
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Някой може ли да изрази мнение по моето питане?swetlioo написа:Здравейте колеги и фенове.
Имам въпроси относно работата на цилиндрите и отклонението на дюзите, които INPA ми показва
По принцип колата от както я имам (2 години вече) на 1-ви цилиндър при студено палене е показвала около -1.0 на
2- ри цилиндър около 0.2, на 3-ти около -0.2, на 4-ти около +1.0
Винаги зареждам на Марешки, рядко някъде другаде.
През есента на 2019 г., малко след като застудя, около 0 градуса външна температура, при палене сутрин, колата работеше нестабилно първите 2-3 секунди.
Взех добавка Pro TEC CRDSC, сложих я на цял резервоар, преди едно пътуване което беше около 600 км, а останалите километри от резервоара изхаарчих в градско каране, около 1000 км общо.
Ефект имаше в това, че сутрин спря нестабилната работа, колата пали от раз, и се държи нормално както винаги.
ОТ тогава не бях гледал дюзите, но напоследък колата започна да тресе докато е студена, т.е. някъде до около 75 градуса на охладителната течност.
ТА КЪМ същността на поста ми:
Днес реших да погледна аджеба какво се случва.
Външна температура 14 градиса, закачам INPA, първо палене за сутринта, температура на охладителната течност 20 градуса, въртя и пали от раз.
Отивам на стойностите на дюзите:
1-ви цилиндър -1.8
2-ри цилиндър 0.2
3-ти цилиндър -0.2
4-ти цилиндър 1.8
Веднага забелязвам различни стойности от нормалните за последните 2 години.
Взех да покарам малко, за да вдигна градусите до 90
Гледам стойностите
1-ви цилиндър -0.89
2-ри цилиндър 0.97
3-ти цилиндър 0.09
4-ти цилиндър -0.15
ТА
има ли за какво да се притеснявам и какво всъщност показват тези стойности?
Огромно благодаря на всеки отзовал се
Тези стойности показват състоянието на цилиндъра, а не на конкретната дюза.
Така не може да се определи в какво състояние са дюзите.
Трябва сваляне и стенд.
Виж през INPA работата на мотора без корекции, ако е прекалено груба, сигурно имаш проблем с дюзите.
При мен на е46 DDE 4.0 m57d30 в INPA това е статуса, който е след този за стойностите, които си пуснал.
Тогава ще ти покаже оборотите за всеки цилиндър и тогава мотора работи без корекции.
Моята кола без корекции клати леко двигателя, когато е студен, а когато е загрял хубаво не усещам разлика.
Също и разликата между оборотите на всеки цилиндър не трябва да е прекалено голяма.
Re: Бързи въпроси и отговори
nikolaymitov написа:nikolaymitov написа:Дали ще станат 18-ски джанти с ЕТ40 и гуми:предни 245/40 и задни 255/35 за Е46,седан,330д без да опират някъде?Предните са с 8J,а задните с 8,5J.
Хайде,колеги!Никой ли не е карал с такъв сет?Важно ми е ?
Колега няма да опират но според мен тези два размера не са съвместими , 245/40/18 е с диаметър 653.2mm докато 255/35 е 635.7mm демек предните ти гуми ще са почти 20мм по високи ако държиш на задни 255/35 то предните трябва да са 225/40
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
v_p_m написа:nikolaymitov написа:nikolaymitov написа:Дали ще станат 18-ски джанти с ЕТ40 и гуми:предни 245/40 и задни 255/35 за Е46,седан,330д без да опират някъде?Предните са с 8J,а задните с 8,5J.
Хайде,колеги!Никой ли не е карал с такъв сет?Важно ми е ?
Колега няма да опират но според мен тези два размера не са съвместими , 245/40/18 е с диаметър 653.2mm докато 255/35 е 635.7mm демек предните ти гуми ще са почти 20мм по високи ако държиш на задни 255/35 то предните трябва да са 225/40
Благодаря,размерът е такъв,защото намерих джантите с гумите заедно и са слагани на Е46,комби!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани