Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
За отвертката умишлено не ти подсказах, че масово чупят периферийките с тях. Щом си справил обаче, значи си герой.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, имам проблем с паленето. Ходих на майстор и той ме посъветва да заредя акумулатора и ако не се оправи да продължим да търсим проблема. Заредих акумулатора и проблемът си остана същия, а той е че не иска да пали понякога, не постоянно. Въртя ключа и нищо не се чува, но когато завъртя с ръка малко главния ремък 5-10 см и пали от раз. Майстора ми каза че може да е са износени зъбни колелца на демфера или стартер, но държи на това повече да е демфера. Аз пък смятам, че е стартера, защото ако той въобще не върти няма как да е демфера. Вие какво смятате по въпроса, някои сблъсквал ли се е с такъв проблем? Въпреки това ще се ревизира стартера първо. Колата е 320д 150 коня
- chucky
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 19.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330CI '05
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги оправих си казанчето на антифриза, напълних колата всичко точно , но докато обезвъздушавах леко натиснах двойния маркуч ,който е към казанчето малката част и радиатора голямата и текна от него. Докато не е натиснат не тече ,ама като го натисна от самата скоба, като че ли някак не е хванал добре и тече. Като цяло той трудно си влезе, но има ли някъв вариант да има някви уплътнения в него които е трябвало да сменя или ? Някакви идеи
Re: Бързи въпроси и отговори
VladiE написа:Така е както ти е казал. До достигане на почти работна температура, термостата е затворен и антифриза циркулира само в малкия кръг. Като достигне температура се отваря и антифриза минава и през радиатора.
Монтирай си венециенската щора на която казвам "перде", закачи и вакуума и виж каква е ситуацията.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Сложих Венецианската щора, но нямаше никакъв ефект.
Смених малкия термостат и нещата се подобриха значително. А старият термостат беше заседнал в отворено положение.
За сега е това.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
С неработещ термостат и венецианска гондола да сложиш няма да има ефект Не знам майстора ти какви маркучи е пипал и е решил, че термостатите са затворени, но явно от това ти е бил проблема. Пак припомням, че по правило като се сменят се сменят и двата. Щората е много важна и много помага, така че супер че си я възстановил.
Re: Бързи въпроси и отговори
Е сигурно и големия е за смяна, но него ще го сменя майстор, друг.
А тоя малкия си го смених сам, затова само него. За сега съм доволен.
А тоя малкия си го смених сам, затова само него. За сега съм доволен.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, от известно време не ми работят половината нагреватели на задното стъкло. Проверих бушона- здрав е. Смених релето което се намира в дясната част на багажника под кората, но проблема остава. Някой има ли идея как може да се оправи проблема или просто са изгорели реотаните и няма спасение? Благодаря предварително.
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, така и така сте се разговорили за термостати, гледам всички сменят по 2 термостата на е46 330д. Каква е причината и какви са предимства и недостатъци на такава кола само с 1 термостат? Конкретно 330д 204 коня, 6-степенна ръчка - такава имам, втори термостат нямам.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
hitar_potar написа:Колеги, така и така сте се разговорили за термостати, гледам всички сменят по 2 термостата на е46 330д. Каква е причината и какви са предимства и недостатъци на такава кола само с 1 термостат? Конкретно 330д 204 коня, 6-степенна ръчка - такава имам, втори термостат нямам.
И 320d(150hp) и 330d(204hp) са с едни и същи термостати. Номерата им са: 11517805811 и 11717787870
Номер 8 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3597
Номер 4 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3465
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
fencheto написа:Здравейте, от известно време не ми работят половината нагреватели на задното стъкло. Проверих бушона- здрав е. Смених релето което се намира в дясната част на багажника под кората, но проблема остава. Някой има ли идея как може да се оправи проблема или просто са изгорели реотаните и няма спасение? Благодаря предварително.
Проблема не е в бушони, връзки и релета. Имаш прекъснати реотани на стъклото и се лекува с възстановяването им. Доколко успешно, зависи от използваното лепило. Друга, по-успешна интервенция - директна смяна на стъклото.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Има едно лепило на Перматекс, като лак - електро-проводимо. Върши идеална работа за възстановяване на реотаните.
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
VladiE написа:hitar_potar написа:Колеги, така и така сте се разговорили за термостати, гледам всички сменят по 2 термостата на е46 330д. Каква е причината и какви са предимства и недостатъци на такава кола само с 1 термостат? Конкретно 330д 204 коня, 6-степенна ръчка - такава имам, втори термостат нямам.
И 320d(150hp) и 330d(204hp) са с едни и същи термостати. Номерата им са: 11517805811 и 11717787870
Номер 8 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3597
Номер 4 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3465
Единия голям и основен, другия малък и на ЕГР-а? Аз малък нямам...
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
hitar_potar написа:VladiE написа:hitar_potar написа:Колеги, така и така сте се разговорили за термостати, гледам всички сменят по 2 термостата на е46 330д. Каква е причината и какви са предимства и недостатъци на такава кола само с 1 термостат? Конкретно 330д 204 коня, 6-степенна ръчка - такава имам, втори термостат нямам.
И 320d(150hp) и 330d(204hp) са с едни и същи термостати. Номерата им са: 11517805811 и 11717787870
Номер 8 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3597
Номер 4 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3465
Единия голям и основен, другия малък и на ЕГР-а? Аз малък нямам...
Възможно е да си само с голям, да.
Re: Бързи въпроси и отговори
VladiE написа:Има едно лепило на Перматекс, като лак - електро-проводимо. Върши идеална работа за възстановяване на реотаните.
При мен също има проблем със задните реотани. Но не само с тях. Като натисна бутона за подгрява на стъклото, единствено дясното огледало подгрява. Лявото огледало и всички реотани отзад, не работят. Къде може да е проблема? Имат ли отделни бушони или релета, и кой номер бушон е? Или е друго?
Благодаря Влади.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
За реотаните отзад има бушон - 68, 30 амперов е. За огледалото на шофьора мисля че няла отделен бушон. Може да е в окабеляването или самото огледало. Подгрева им работи дори и лятото. Мойте през зимата даже пушат малко след като запаля докато изсъхнат.swetlioo написа:VladiE написа:Има едно лепило на Перматекс, като лак - електро-проводимо. Върши идеална работа за възстановяване на реотаните.
При мен също има проблем със задните реотани. Но не само с тях. Като натисна бутона за подгрява на стъклото, единствено дясното огледало подгрява. Лявото огледало и всички реотани отзад, не работят. Къде може да е проблема? Имат ли отделни бушони или релета, и кой номер бушон е? Или е друго?
Благодаря Влади.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани