Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 26 Ное 2018, 22:11

За отвертката умишлено не ти подсказах, че масово чупят периферийките с тях. Щом си справил обаче, значи си герой.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 302
Регистриран на: 22.07.2009
Пол: Мъж
Кара: E46 320d facelift

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от acidburn-525tds » 28 Ное 2018, 12:14

Здравейте, имам проблем с паленето. Ходих на майстор и той ме посъветва да заредя акумулатора и ако не се оправи да продължим да търсим проблема. Заредих акумулатора и проблемът си остана същия, а той е че не иска да пали понякога, не постоянно. Въртя ключа и нищо не се чува, но когато завъртя с ръка малко главния ремък 5-10 см и пали от раз. Майстора ми каза че може да е са износени зъбни колелца на демфера или стартер, но държи на това повече да е демфера. Аз пък смятам, че е стартера, защото ако той въобще не върти няма как да е демфера. Вие какво смятате по въпроса, някои сблъсквал ли се е с такъв проблем? Въпреки това ще се ревизира стартера първо. Колата е 320д 150 коня

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 19.04.2011
Пол: Мъж
Кара: e46 330CI '05
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от chucky » 29 Ное 2018, 21:19

Колеги оправих си казанчето на антифриза, напълних колата всичко точно , но докато обезвъздушавах леко натиснах двойния маркуч ,който е към казанчето малката част и радиатора голямата и текна от него. Докато не е натиснат не тече ,ама като го натисна от самата скоба, като че ли някак не е хванал добре и тече. Като цяло той трудно си влезе, но има ли някъв вариант да има някви уплътнения в него които е трябвало да сменя или ? Някакви идеи :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от swetlioo » 01 Дек 2018, 17:17

VladiE написа:Така е както ти е казал. До достигане на почти работна температура, термостата е затворен и антифриза циркулира само в малкия кръг. Като достигне температура се отваря и антифриза минава и през радиатора.
Монтирай си венециенската щора на която казвам "перде", закачи и вакуума и виж каква е ситуацията.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk


Сложих Венецианската щора, но нямаше никакъв ефект.
Смених малкия термостат и нещата се подобриха значително. А старият термостат беше заседнал в отворено положение.
За сега е това.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от VladiE » 01 Дек 2018, 17:42

С неработещ термостат и венецианска гондола да сложиш няма да има ефект :) Не знам майстора ти какви маркучи е пипал и е решил, че термостатите са затворени, но явно от това ти е бил проблема. Пак припомням, че по правило като се сменят се сменят и двата. Щората е много важна и много помага, така че супер че си я възстановил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от swetlioo » 01 Дек 2018, 18:16

Е сигурно и големия е за смяна, но него ще го сменя майстор, друг.
А тоя малкия си го смених сам, затова само него. За сега съм доволен.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 28.04.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от fencheto » 01 Дек 2018, 23:31

Здравейте, от известно време не ми работят половината нагреватели на задното стъкло. Проверих бушона- здрав е. Смених релето което се намира в дясната част на багажника под кората, но проблема остава. Някой има ли идея как може да се оправи проблема или просто са изгорели реотаните и няма спасение? Благодаря предварително. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от hitar_potar » 02 Дек 2018, 11:23

Колеги, така и така сте се разговорили за термостати, гледам всички сменят по 2 термостата на е46 330д. Каква е причината и какви са предимства и недостатъци на такава кола само с 1 термостат? Конкретно 330д 204 коня, 6-степенна ръчка - такава имам, втори термостат нямам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от VladiE » 02 Дек 2018, 14:16

hitar_potar написа:Колеги, така и така сте се разговорили за термостати, гледам всички сменят по 2 термостата на е46 330д. Каква е причината и какви са предимства и недостатъци на такава кола само с 1 термостат? Конкретно 330д 204 коня, 6-степенна ръчка - такава имам, втори термостат нямам.

И 320d(150hp) и 330d(204hp) са с едни и същи термостати. Номерата им са: 11517805811 и 11717787870

Номер 8 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3597
Номер 4 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3465

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 02 Дек 2018, 15:23

fencheto написа:Здравейте, от известно време не ми работят половината нагреватели на задното стъкло. Проверих бушона- здрав е. Смених релето което се намира в дясната част на багажника под кората, но проблема остава. Някой има ли идея как може да се оправи проблема или просто са изгорели реотаните и няма спасение? Благодаря предварително. :)


Проблема не е в бушони, връзки и релета. Имаш прекъснати реотани на стъклото и се лекува с възстановяването им. Доколко успешно, зависи от използваното лепило. Друга, по-успешна интервенция - директна смяна на стъклото.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от VladiE » 02 Дек 2018, 17:21

Има едно лепило на Перматекс, като лак - електро-проводимо. Върши идеална работа за възстановяване на реотаните.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от hitar_potar » 02 Дек 2018, 18:47

VladiE написа:
hitar_potar написа:Колеги, така и така сте се разговорили за термостати, гледам всички сменят по 2 термостата на е46 330д. Каква е причината и какви са предимства и недостатъци на такава кола само с 1 термостат? Конкретно 330д 204 коня, 6-степенна ръчка - такава имам, втори термостат нямам.

И 320d(150hp) и 330d(204hp) са с едни и същи термостати. Номерата им са: 11517805811 и 11717787870

Номер 8 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3597
Номер 4 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3465

Единия голям и основен, другия малък и на ЕГР-а? Аз малък нямам...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от VladiE » 02 Дек 2018, 19:03

hitar_potar написа:
VladiE написа:
hitar_potar написа:Колеги, така и така сте се разговорили за термостати, гледам всички сменят по 2 термостата на е46 330д. Каква е причината и какви са предимства и недостатъци на такава кола само с 1 термостат? Конкретно 330д 204 коня, 6-степенна ръчка - такава имам, втори термостат нямам.

И 320d(150hp) и 330d(204hp) са с едни и същи термостати. Номерата им са: 11517805811 и 11717787870

Номер 8 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3597
Номер 4 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3465

Единия голям и основен, другия малък и на ЕГР-а? Аз малък нямам...


Възможно е да си само с голям, да.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от swetlioo » 02 Дек 2018, 20:16

VladiE написа:Има едно лепило на Перматекс, като лак - електро-проводимо. Върши идеална работа за възстановяване на реотаните.

При мен също има проблем със задните реотани. Но не само с тях. Като натисна бутона за подгрява на стъклото, единствено дясното огледало подгрява. Лявото огледало и всички реотани отзад, не работят. Къде може да е проблема? Имат ли отделни бушони или релета, и кой номер бушон е? Или е друго?
Благодаря Влади.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от VladiE » 02 Дек 2018, 22:37

swetlioo написа:
VladiE написа:Има едно лепило на Перматекс, като лак - електро-проводимо. Върши идеална работа за възстановяване на реотаните.

При мен също има проблем със задните реотани. Но не само с тях. Като натисна бутона за подгрява на стъклото, единствено дясното огледало подгрява. Лявото огледало и всички реотани отзад, не работят. Къде може да е проблема? Имат ли отделни бушони или релета, и кой номер бушон е? Или е друго?
Благодаря Влади.
За реотаните отзад има бушон - 68, 30 амперов е. За огледалото на шофьора мисля че няла отделен бушон. Може да е в окабеляването или самото огледало. Подгрева им работи дори и лятото. Мойте през зимата даже пушат малко след като запаля докато изсъхнат. :)

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook