Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 16.10.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
Мечтае да кара: M3

Re: Лайсна под фара на Е46

Мнение от nikolaymitov » 19 Апр 2019, 11:53

AsenD написа:
nikolaymitov написа:Здравейте,как бих могъл да сваля или наместя лайсната под фара и мигача на Е46,фейс,понеже моята малко се е поизмъкнала под мигача?


Лайсната се захваща с щипки към фара и калника точно под мигача, този клип може да ти помогне - https://www.youtube.com/watch?v=D_a_nYiwOzA



Благодаря,хубаво и точно каквото ми трябваше

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dr.peshev » 19 Апр 2019, 14:42

ivanski_2 написа:
dr.peshev написа:
ivanski_2 написа:Точно с това "да не се пипа щом не трака" онзи ден дърпаха един приятел от македония до София :kuku: . Препоръчително е да се сменя на 200 000, вече е въпрос на избор, а за цена на труд, всичко зависи къде ще се прави, но в София около 250-350лв са ми искали където и да съм попитал.

Веригата на ВСИЧКИ Е46 няма НИЩО общо с веригите на новите BMW-та!
Не се къса и НЕ се сменя профилактично!
Сменя се , когато километража е превъртан няколко пъти и се е разтракала, но не се къса дори тогава!


Добре, да ти пратя снимки като разглобят мотора да видиш как "НЕ СЕ КЪСА" ? :kuku: :lol: :lol: :mhihi:
А дори и да не се скъса се разтяга и прескача, ако не вярваш и на това да ти пратя снимки на фактури ? Това че си имал късмет с е46-ци до сега не значи че не се случват такива неща. Имам 2 прясни примера.
Всеки сам си решава, аз лично не бих рискувал ...

Това че има 65 страници за твоя "мотор" и си дал някой лев за съживяване на мъртвец не значи, че късат вериги! Ти ако разбираше от BMW, двигатели или не те мързеше да прочетеш форума по въпроса, нямаше да си на този хал и да даваш акъл!
p. s. Колегата пита за M47, а не за N42! Правиш ли разлика?!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Kurtov » 20 Апр 2019, 17:36

Понеже стана дума за вериги.
Искам да попитам, ако веригата се е разтракала ще трака на студен, на топъл двигател, или винаги ?
Поздрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от streetracing12 » 21 Апр 2019, 20:55

На топъл

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.04.2019
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bmwstraxo » 24 Апр 2019, 13:03

Здравейте искам да питам н е46 (2.5) 323i 170кс как мога да я засиля много добре? Има ли смисъл или само набиване на пари.. Колата е с газова уредба добър клас с бързо впръскващи дюзи ако има врътка чрез газта да се настрои нещо знам че може да се направи да пръска малко бензин.. Или е по добре само на бензин 100 октана когато има гонка... Мисля също и за блок, глава и комп от 330и ще стане ли достатъчно мощно да бия дизели аудита по 150кс с чип? И колко ще стане акп някой го е правил.. Благодаря на отзовалите :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mu6a4 » 24 Апр 2019, 22:22

Няма смисъл колега. Точно набиване на пари ще е само. Първо концепцията на модела 323i е да е разтоварения вариант на 325i. Второ това с блока, главата и компа от 330i направо го забрави според мен. Единственото което си заслужава е да нашиеш направо цял оборудван двигател от 330i(M54B30) и пак ще е спорно колко ще биеш дизели с чип, защото едни 150 ТУРБО коня се засилват с чип по-лесно до 250 от колкото 231(m54b30) атмосферни, от които я има живи я не до 250 :mhihi: Казвам ти го като собственик на 330ci.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: M4 (F83)

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от terorero » 25 Апр 2019, 9:33

Bmwstraxo написа:Здравейте искам да питам н е46 (2.5) 323i 170кс как мога да я засиля много добре? Има ли смисъл или само набиване на пари.. Колата е с газова уредба добър клас с бързо впръскващи дюзи ако има врътка чрез газта да се настрои нещо знам че може да се направи да пръска малко бензин.. Или е по добре само на бензин 100 октана когато има гонка... Мисля също и за блок, глава и комп от 330и ще стане ли достатъчно мощно да бия дизели аудита по 150кс с чип? И колко ще стане акп някой го е правил.. Благодаря на отзовалите :)

Гонки, октани... :mrgreen: :mhihi: , колега ако се занимаваш толкова с гонки не си струва да тормозиш колицата, чипосай някоя печка и продължавай с филма - евтино и сравнително ефективно решение за "състезатели"...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.02.2014
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Купеляк

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от stefanvrd » 25 Апр 2019, 19:29

Така, да споделя и аз малко информация за моят продължаващ проблем и борбата с него като прасе с тиква :mhihi:

След диагностика която първоначално показа дебитомер за смяна и след смяната му и чистенето на грешките показа грешката "P0170 Fuel Trim Malfunction" смених съответно, дебитомера, ламбда сондата, чистих дюзите с ултразвук, смених регулатора на налягането на бензина, температурният датчик също, датчика за картерните газове е почистен и според мен е работещ, със здрав маркуч, измерих компресията, да не би да е духнала гарнитурата - нямаше проблем, сложих хубави нови свещи, проверих бобината заедно с лулите и даже пробвах и с друга работеща, за всеки случай и въпреки известни подобрения на работата на двигателя които се проявяват в това, че колата вече все пак върви добре след като загрее (преди не искаше и да се изфорсира, камо ли да върви) си остава първоначалният ми проблем.

Докато е студена колата, не иска да работи като хората, все едно работи на три цилиндъра тресе се към 1500-2000 оборота, даже гасне понякога ако пусна газта и чак когато стрелката излезе от синьото или малко преди това, колата почва да работи добре. Като загрее работи, обаче държи малко по-високи обороти според мен (1100) а след малко повече работа, вдига оборотите до 2000 и не ги сваля дори и да я изфорсирам, единствено като я изгася и след това я запаля държи 1100-те оборота. Стъпковото моторче не съм го сменял, само съм го почиствал и ми е останало в главата, че държи високите обороти от както го чистих, не съм го проверявал с друго работещо след смяната на другите части, защото тогава не искаше и да се изфорсира даже и то ще е първото проверено тези дни. Забелязах днес също така, че като я оставих да загрее, изгасих и запалих отново (за момент все едно запали на три цилиндъра) оборотите стигнаха 1100 и за секунда две слязоха до почти гаснене на мотора, след това се вдигнаха пак до 1100.

Нещата които не съм проверявал и имам някво съмнение в тях са ЕКУ-то и бензиновата помпа. Като бензиновата помпа не съм я усетил да прекъсва в движение или във високите обороти . Мисълта ми е може ли, което ми се струва малко невероятно, бензиновата помпа да не работи добре докато загрее колата и за това да прекъсва и да мирише на бензин и после някак си да се оправя сама? :?: Другото нещо е компютъра да е дал фира нещо, знам ли? Не съм установил някъде да смуче въздух и видимо няма нищо освен една малка пукнатина на маркуча на дебитомера, която е залепена с изолирбанд :mhihi: но тя е малка и не знам дали може да е чак такъв проблем. Почвам да се малко озадачавам вече с толкова сменени неща и нерешаването на тоя проблем :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.04.2019
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bmwstraxo » 26 Апр 2019, 16:49

Както казах мотора ми е м54б23 твърдо съм решил да сменя колектора да сложа хубав спортен филтър хубава генерация и чип това ме задоволява... Въпроса ми е от кой модел да взема по голям колектор и трябва ли тръбите от филтъра да са по големи, ако да какви и от къде? Също и за по голям дросел чувах но засега толкова. А да имам свещи не знам на колко км са взех колата с тях марка бош иридиум производство Германия еднополюсни в момента съм с бош платинум 4 полюсни според вас кои са пп добри колата има и газ..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mu6a4 » 29 Апр 2019, 23:56

Bmwstraxo написа:Както казах мотора ми е м54б23 твърдо съм решил да сменя колектора да сложа хубав спортен филтър хубава генерация и чип това ме задоволява... Въпроса ми е от кой модел да взема по голям колектор и трябва ли тръбите от филтъра да са по големи, ако да какви и от къде? Също и за по голям дросел чувах но засега толкова. А да имам свещи не знам на колко км са взех колата с тях марка бош иридиум производство Германия еднополюсни в момента съм с бош платинум 4 полюсни според вас кои са пп добри колата има и газ..


Колега такъв мотор няма. Има M52B25/M52TUB25. Освен това никъде не си казал мотора ти какъв е точно, както и да е. За кой колектор говориш? Всмукателните мисля, че са еднакви на всички M52. Има файда да се сложи разплетен изпускателен. Няма нужда да се сменят тръби от филтъра и т.н. Хубавия спортен филтър(панелен) за тази кола струва 100+ лв и са пари на вятъра според мен, но ти си преценяваш(аз съм с K&N - разликата е сигурно нулева).
Свещите са ти 4 електродни. За този мотор трябва да са Bosch FGR 7 DPQ или NGK BKR6EQUP.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 7.10.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bmwpowaa' » 01 Май 2019, 13:27

Момци, помагайте, че изперках. Пробвам се да си разкача МК3-то от багажника и не успявам. Нямам от тея куки, с които принципно се сваля, затова пъхнах 4 фиби по дупките и би трябвало да става. Да, ама не. Нищо не се разхлабва и не мърда от мястото си. Пробвах и отстрани да мушна нож и нещо да набарам за да отпусне и не става. Най-вероятно пропускам някоя стъпка затова да питам тук. Някой ако е в моя район, Оборище, или пък Лозенец да удари едно рамо тия дни? Другата драма е, че имам ограничен достъп, кората трудно ще се свали.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.02.2014
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Купеляк

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от stefanvrd » 03 Май 2019, 20:40

Моят проблем продължава да ме мъчи и след смяната на: Дебитомер, Ламбда сонда, Клапан за картерните газове (маркуча му е здрав) регулатор на налягането на бензина, бензинова помпа, чистени и работещи дюзи, проверени бобини и кабели, хубави свещи, температурен датчик (този в задната част на главата), въздушен филтър и може би нещо което забравям -

Колата продължава да не работи добре докато е студена. Без газ държи едни никви обороти в порядъка на 400-500 или пък гасне, мирише на бензин и пуши. Все едно пуска много бензин (но вече няма как да е от това, според мен) или и е малко въздуха? Забелязах, че като се мъчи да работи и извадя маркуча за картерните газове (вдига и държи 2000 оборота) или регулирам с пръст въздуха, съответно оборотите, двигателя започва "диша" и работи. Като загрее, работи добре.

Какво може да и спира така въздуха и да не и дава да "диша"? :conf: Датчик разпределителен вал? Компютър? Нещо пропускам? :dunno:

Edit: Днес измерих налягането на помпата и то беше под 3 бара, каква може да е причината да не може да направи достатъчно налягане? Помпата и филтъра са нови

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.02.2019
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i touring 118 hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от i404i » 05 Май 2019, 17:02

Здравейте колеги,
колата е 318 i 118 коня комби, 2000г. с М43 двигател.
Някой може ли да ме ориентира, къде се намира сирената за алармата и самия модул на алармата?
Прегледах темите и в една беше споменато, че е до моторчето на чистачките, което при мен се пада в дясно-горе, ако си пред отворения капак. Демонтирах филтъра(дългия) и се виждат кухините добре, но сирена няма.
Сирената не се активира, когато ми се активира алармата. Също не издава звук, при отключване или заключване, но това може да не е активирано.
Програмата Делфи засича алармата с номер 8385538, но според оем няма такава част. При опит да се активира сирената от програмата, също няма звук.
Вероятно има вариант и да е махната сирената, но все пак поне някаква букса ще да е останала. Една букса виси до бубината от където излизат свещите- в ляво горе ако си пред колата. Акомулатора също ми е горе-ляво.
Та да повторя въпросите:
Някой може ли да ме ориентира, къде се намира сирената за алармата и самия модул на алармата?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.04.2019
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bmwstraxo » 05 Май 2019, 19:25

mu6a4 написа:
Bmwstraxo написа:Както казах мотора ми е м54б23 твърдо съм решил да сменя колектора да сложа хубав спортен филтър хубава генерация и чип това ме задоволява... Въпроса ми е от кой модел да взема по голям колектор и трябва ли тръбите от филтъра да са по големи, ако да какви и от къде? Също и за по голям дросел чувах но засега толкова. А да имам свещи не знам на колко км са взех колата с тях марка бош иридиум производство Германия еднополюсни в момента съм с бош платинум 4 полюсни според вас кои са пп добри колата има и газ..


Колега такъв мотор няма. Има M52B25/M52TUB25. Освен това никъде не си казал мотора ти какъв е точно, както и да е.

Така и не разбрах какъв ми е мотора.. Годината на колата е 2001 края ноември някъде.. В талона пише 2.3 (2.5) 170кс как мога да разбера кой мотор е тази кола?? Внос от Словения регистрация направих без проблем.. А като чукнах ВИН номер показва че е 99г обърках се тотално.. Сменях филтър картерни газове който се намира под всмукателния и едвам го смених.. Като питах казаха че само на м54 моторите филтъра е забутан там... Ще бъда благодарен ако някой ми изясни какъв е или как да разбера най сетне кой мотор ме вози???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dr.peshev » 05 Май 2019, 23:30

323l,m52tub25
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook