Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, онзи ден заварих колата така пред блока(явно нещо е паднало отгоре). На предния капак е, малко е, но се набива на очи, а ако го оставя така ще хване ръжда. Може ли да ми кажете дали може да се оправи и къде в София биха могли да го направят?
https://imgur.com/a/3fckA
https://imgur.com/a/q3Nwy
https://imgur.com/a/3fckA
https://imgur.com/a/q3Nwy
- chokolino_88
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70 X5 3.0D/E60 525D
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, надеждни ли са автоматиците на е46? Има ли разлика в кутията преди и след фейслифта? При бензин и дизел? Благодаря предварително!
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз имам една с надежден. Пълен ребилд за 2500.chokolino_88 написа:Здравейте, надеждни ли са автоматиците на е46? Има ли разлика в кутията преди и след фейслифта? При бензин и дизел? Благодаря предварително!
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- mavrut
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 22.08.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин
- Мечтае да кара: всичко
Re: Бързи въпроси и отговори
headache написа:Някой може ли да ми препоръча човек във Варна, който да може да ми окабели мулти волан?
Impas56, в Чайка се намира, на мен ми взема 35 или 40лв. за тази процедура
- mertol871
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24.01.2018
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Детайли за колата: 325i комби
Re: Бързи въпроси и отговори
Колко студено трябва да духа климатика на е46? Ходих в дарукар, сипаха нов фреон, по-добре е но пак духа само малко по-студено от въздуха вътре в колата, а още е само април.
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Достатъчно, че да изстуди колата. Около 6-7 градуса.
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Бързи въпроси и отговори
chokolino_88 написа:Здравейте, надеждни ли са автоматиците на е46? Има ли разлика в кутията преди и след фейслифта? При бензин и дизел? Благодаря предварително!
Принципно са надеждни, но както при всичко е важно кой и как е карал и поддържал преди да дойде в твоите ръце. Може да не правиш нищо, може и да направиш всичко...
- smok85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 29.09.2017
- Местоположение: Бургас
- Кара: 318i CI N42B20 2003 Touring
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте.Едно бързо въпросче за 316i 2001. От къде да прекарам кабел от двигателния отсег до таблото? Огледах но на пръв поглед не се виждат дупки и подходящи места.От къде прекарват например кабелите за бутона за газови уредби или за диода за алармените системи? Трябва ли да свалям предна лява гума и подкалник за да се открият подходящите места?Благодаря.
1,3,5
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
iNfoster` написа:Достатъчно, че да изстуди колата. Около 6-7 градуса.
Някой беше ми казал, че се познава дали климатика работи нормално, ако точно на духалката прави 5 градуса (това на възможно най-студен и най-мощен климатик). Което ще рече, че сигурно в купето реално ще стане... знам ли, 6-7-10 градуса...
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, един тъп въпрос: системата за вътрешно охлаждане в е46 какво се води: климатик, климатроник, или автоматичен климатроник? По вин екстрата излиза като automatic air conditioning, интересува ме реално каква е точно според принципа си на работа? Щото има бутон auto, има и бутон a/c - ако са активирани, колата сама регулира вентилатори и охлажда само според зададена температура. Без тях обаче не охлажда и не регулира нищо.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Бързи въпроси и отговори
Как се разбира/тества заминал/тръгнал демпфер?
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Имам следния проблем с колата. При извънградско каране, не много често, колата влиза в авариен режим(според мен) и не може да набира/ вдигне повече от 100-110. Ако натисна педала на газта, разхода се покачва, но оборотите не могат да се вдигнат(5та,6та около 2000).
През останалото време си върви доста и както трябва. Не светват никакви лампи по-таблото.
След като спра и изключа двигателя и запаля наново, проблема се оправя.
Някой имал ли е подобен проблем и ако може да ми препоръчате в София, къде мога да я закарам на диагностика?
Колата е 320d, 150кс, фейслифт. Не съм забелязал нещо специфично, което да предизвиква проблема.
Имам следния проблем с колата. При извънградско каране, не много често, колата влиза в авариен режим(според мен) и не може да набира/ вдигне повече от 100-110. Ако натисна педала на газта, разхода се покачва, но оборотите не могат да се вдигнат(5та,6та около 2000).
През останалото време си върви доста и както трябва. Не светват никакви лампи по-таблото.
След като спра и изключа двигателя и запаля наново, проблема се оправя.
Някой имал ли е подобен проблем и ако може да ми препоръчате в София, къде мога да я закарам на диагностика?
Колата е 320d, 150кс, фейслифт. Не съм забелязал нещо специфично, което да предизвиква проблема.
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
ducvolpe написа:Здравейте,
Имам следния проблем с колата. При извънградско каране, не много често, колата влиза в авариен режим(според мен) и не може да набира/ вдигне повече от 100-110. Ако натисна педала на газта, разхода се покачва, но оборотите не могат да се вдигнат(5та,6та около 2000).
През останалото време си върви доста и както трябва. Не светват никакви лампи по-таблото.
След като спра и изключа двигателя и запаля наново, проблема се оправя.
Някой имал ли е подобен проблем и ако може да ми препоръчате в София, къде мога да я закарам на диагностика?
Колата е 320d, 150кс, фейслифт. Не съм забелязал нещо специфично, което да предизвиква проблема.
Пушиш ли черно отзад при настъпване, когато не върви като хората (а и като си понавървява)? Може и да не е това случая при теб, но обърни/накарай сносен механик да обърне внимание на вакуумите към турбото - от такова нещо може да не работи правилно геометрията на турбото и съответно то да не работи като хората. И съответно решение да е дотолкова простичко, доколкото да трябва да закачиш обратно маркуча на вакуума.
Но пак казвам, може и да не е това проблема - някой разбиращ да погледне, просто насока.
Re: Бързи въпроси и отговори
hitar_potar написа:ducvolpe написа:Здравейте,
Имам следния проблем с колата. При извънградско каране, не много често, колата влиза в авариен режим(според мен) и не може да набира/ вдигне повече от 100-110. Ако натисна педала на газта, разхода се покачва, но оборотите не могат да се вдигнат(5та,6та около 2000).
През останалото време си върви доста и както трябва. Не светват никакви лампи по-таблото.
След като спра и изключа двигателя и запаля наново, проблема се оправя.
Някой имал ли е подобен проблем и ако може да ми препоръчате в София, къде мога да я закарам на диагностика?
Колата е 320d, 150кс, фейслифт. Не съм забелязал нещо специфично, което да предизвиква проблема.
Пушиш ли черно отзад при настъпване, когато не върви като хората (а и като си понавървява)? Може и да не е това случая при теб, но обърни/накарай сносен механик да обърне внимание на вакуумите към турбото - от такова нещо може да не работи правилно геометрията на турбото и съответно то да не работи като хората. И съответно решение да е дотолкова простичко, доколкото да трябва да закачиш обратно маркуча на вакуума.
Но пак казвам, може и да не е това проблема - някой разбиращ да погледне, просто насока.
Благодаря колега. Когато се затрудни изпушва черно. Преди няколко седмици, като я взех, не беше карана и асфалта под ауспуха ставаше черен. Ако е от тези вакууми към турбото, не би ли трябвало постоянно да прави така? Мислих си да не е и от ЕГР клапата или дебитомер.
Диагностиката би ли показала ако е нещо от тях?
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
Мисля, че би записвало грешка за дебитомер или EGR. Ако има грешка дебитомер - може да е вакуум, от който турбото не работи добре (или изобщо), оттам дебитомера се шашка, че се бърка правилната смес нафта/въздух и веднага нахаква грешката. Не е изключено обаче и самия дебитомер да е предал богу дух, ама тогава май не записва грешка (което не изключва възможността И за гореописаните проблеми). Ако има грешка EGR - трябва да се провери в какво състояние е, ама е46 е вече кола на годинки и много често най-удачното е да го изолираш както физически, така и да го спреш софтуерно. При мен, като взех колата, пушеше доста черно при настъпване, но ускоряваше отлично. Обаче беше с грешка EGR - оказа се, че блокирал на отворено/постоянно работещо положение. Резултата: входящия колектор пълен с черна гняс, отворите и изходите му задънени от сажди на може би 30%. Изолиране на EGR, почистване на колектора, и колата тръгна дори още по-добре, а черния пушек изчезна.
Като не е карана определено време, колата се позадънва и тия сажди вътре се налепят по всичко. Нормално е да поприпуши повече след определен период на покой (поне според мен). Отделно, поне при мен, от тоя вакуум колата беше една такава малко лагава и мудна в ниските обороти, докато вече от 2000-2200 нататък живваше, но сякаш е на 100%, а и си кадеше отзад черно. Сега тръгва от 1300-1400 оборота и няма пушек. Но сега гледам си отбелязал, че говориш за 320д - аз съм с 330д, но мисля принципите са същите.
Като не е карана определено време, колата се позадънва и тия сажди вътре се налепят по всичко. Нормално е да поприпуши повече след определен период на покой (поне според мен). Отделно, поне при мен, от тоя вакуум колата беше една такава малко лагава и мудна в ниските обороти, докато вече от 2000-2200 нататък живваше, но сякаш е на 100%, а и си кадеше отзад черно. Сега тръгва от 1300-1400 оборота и няма пушек. Но сега гледам си отбелязал, че говориш за 320д - аз съм с 330д, но мисля принципите са същите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани