Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivanski_2 » 21 Мар 2019, 15:41

Някой със същия мотор и инпа може ли да сподели снимки на стойностите и според вас, сондата за смяна ли е (колата има и газ ,но в момента на четенето беше на бензин(трябва да изключа газовата от бушона за да я прочете компа)) Та заминала ли е според вас?

54435543_2346001805619374_8102272116742684672_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.02.2014
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Купеляк

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от stefanvrd » 21 Мар 2019, 22:12

Здравейте имам следният проблем при моята, мязащ на заминал дебитомер, но не точно.. колата е с двигател М43B19 и работеше добре, но от скоро не иска да работи въобще с включен дебитомер. Върти и пали но след малко гасне, понякога работи малко повече, но с рязко подаване на газ не иска да се изфорсира, вдига оборотите до някъде (не видях до колко точно, 1500+-) и не ще. Като изключа дебитомера от буксата или въобще го махна, колата работи, но мирише много на бензин и отзад припушва черно.. като при изключен дебитомер :mhihi: До тук добре, бях на 90 процента сигурен, че проблема е в дебитомера, но днес дойде приятел с такава кола със същият мотор и сложихме неговият работещ дебитомер на моята и ефекта беше същият. Работеше малко по-добре на празен ход, но пак не иска да се изфорсира и да работи нормално. Възможно ли е да не е дебитомер а температурен датчик или нещо което да се влошава с включване на дебитомера или пък знам ли, някой вакуум?


И за колегата който питаше
don't be написа:Колеги при закупуване на нов дебитомер за м43б19 нужно ли е обучение? Преди 1 година сложих втора употреба, но явно не кара много сега колата ми отново умира след 4 к. обр., а когато откача буксата му колата се изцежда до прекъсвач.

Не съм сигурен, но бях чел някъде, че при смяна с нов не му трябвало обучение а сам се настройвал след някви изминати километри. Ако някой знае със сигурност, да сподели, мерси.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от SuSaMeCa » 23 Мар 2019, 0:12

ivanski_2 написа:Някой със същия мотор и инпа може ли да сподели снимки на стойностите и според вас, сондата за смяна ли е (колата има и газ ,но в момента на четенето беше на бензин(трябва да изключа газовата от бушона за да я прочете компа)) Та заминала ли е според вас?

54435543_2346001805619374_8102272116742684672_n.jpg


Провери дали мърдат стойностите от 0.1 до 0.9. Иначе ако стои постоянно на 0.45 0.5 не е добре. Иначе са ок стойностите. Малко богато работи.

stefanvrd написа:Здравейте имам следният проблем при моята, мязащ на заминал дебитомер, но не точно.. колата е с двигател М43B19 и работеше добре, но от скоро не иска да работи въобще с включен дебитомер. Върти и пали но след малко гасне, понякога работи малко повече, но с рязко подаване на газ не иска да се изфорсира, вдига оборотите до някъде (не видях до колко точно, 1500+-) и не ще. Като изключа дебитомера от буксата или въобще го махна, колата работи, но мирише много на бензин и отзад припушва черно.. като при изключен дебитомер :mhihi: До тук добре, бях на 90 процента сигурен, че проблема е в дебитомера, но днес дойде приятел с такава кола със същият мотор и сложихме неговият работещ дебитомер на моята и ефекта беше същият. Работеше малко по-добре на празен ход, но пак не иска да се изфорсира и да работи нормално. Възможно ли е да не е дебитомер а температурен датчик или нещо което да се влошава с включване на дебитомера или пък знам ли, някой вакуум?


Когато изключиш дебитомера, компютъра вече не следи горивната смес а си има определени стойности за инжекторите и пуска доста бенз. Реално затова е дебитомера и ламбда сондите да следят колко въздух влиза как изгаря и колко трябва да коригира. При изключен дебитомер работи доста богато и по принцип харчи много. Та най-вероятно имаш някой вакум за оправяне или като цяло горивната смес не е ок.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.02.2014
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Купеляк

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от stefanvrd » 24 Мар 2019, 8:53

SuSaMeCa написа:Когато изключиш дебитомера, компютъра вече не следи горивната смес а си има определени стойности за инжекторите и пуска доста бенз. Реално затова е дебитомера и ламбда сондите да следят колко въздух влиза как изгаря и колко трябва да коригира. При изключен дебитомер работи доста богато и по принцип харчи много. Та най-вероятно имаш някой вакум за оправяне или като цяло горивната смес не е ок.


Прегледах вакуумите днес и видимо няма нещо по фрапиращо и се озадачих малко, но ми се иска да се опитам да си открия повредата сам преди да я закача при някой на диагностика. Запалих я днес и я оставих да поработи на някви никви обороти, изключих дебитомера и направих едно бързо кръгче но не се набираше както по принцип, после спрях, включих дебитомера и о чудо :mhihi: колата започна да работи по-добре и във високите да се набира както си трябва. Забелязах, че при включване и изключване на стъпковото моторче, нищо в оборотите не се променя та вече ме навежда на мисълта, че може би то да е виновно за проблема?

Другата мега простотия която е останала от старият собственик (понеже колата е от скоро при мен) и забелязах днес е.. масло в казанчето на сервото за спирачната течност :banghead: възможно ли е собсвеника да е бил толкова умен, че да сипе вместо спирачна течност, масло или случайно да има някъв друг проблем?

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 2.07.2017
Пол: Мъж

M52b28tu

Мнение от Raptor1987 » 27 Мар 2019, 9:16

Колеги много се извинявам не знам дали има вече такава Тема, но да ви питам имали визуална разлика между m52b28tu и m52b30 и ако да каква е тя благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Wierdo » 28 Мар 2019, 10:22

Основната разлика, между M52B28TU u M52B30 е, че първия е реално съществуващ двигател, докато втория не.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivanski_2 » 09 Апр 2019, 15:38

Бихте ли ме посъветвали при коя компания(ако има тук човек от София който се занимава още по-добре) да си направя автокаско? (Оцениха ми колата на 4 900)
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 12.04.2019
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d e46

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от freeze211 » 13 Апр 2019, 20:59

Здравейте, някой може ли да ми каже ориентировъчна цена за джанти style 137 17" ? Благодаря предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 2.03.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Rothorm » 18 Апр 2019, 13:34

Някой да е сменял верига на Е46 320 дизел 150 коня- само ОЕМ или може и афтър маркет- цена за веригата ми излиза около 100лв грубо, цена за труд ? Някой казват на 250 000 км, други на 400 000 , трети ако не дава проблем да не се пипа :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivanski_2 » 18 Апр 2019, 17:37

Точно с това "да не се пипа щом не трака" онзи ден дърпаха един приятел от македония до София :kuku: . Препоръчително е да се сменя на 200 000, вече е въпрос на избор, а за цена на труд, всичко зависи къде ще се прави, но в София около 250-350лв са ми искали където и да съм попитал.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dr.peshev » 19 Апр 2019, 6:19

ivanski_2 написа:Точно с това "да не се пипа щом не трака" онзи ден дърпаха един приятел от македония до София :kuku: . Препоръчително е да се сменя на 200 000, вече е въпрос на избор, а за цена на труд, всичко зависи къде ще се прави, но в София около 250-350лв са ми искали където и да съм попитал.

Веригата на ВСИЧКИ Е46 няма НИЩО общо с веригите на новите BMW-та!
Не се къса и НЕ се сменя профилактично!
Сменя се , когато километража е превъртан няколко пъти и се е разтракала, но не се къса дори тогава!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivanski_2 » 19 Апр 2019, 9:43

dr.peshev написа:
ivanski_2 написа:Точно с това "да не се пипа щом не трака" онзи ден дърпаха един приятел от македония до София :kuku: . Препоръчително е да се сменя на 200 000, вече е въпрос на избор, а за цена на труд, всичко зависи къде ще се прави, но в София около 250-350лв са ми искали където и да съм попитал.

Веригата на ВСИЧКИ Е46 няма НИЩО общо с веригите на новите BMW-та!
Не се къса и НЕ се сменя профилактично!
Сменя се , когато километража е превъртан няколко пъти и се е разтракала, но не се къса дори тогава!


Добре, да ти пратя снимки като разглобят мотора да видиш как "НЕ СЕ КЪСА" ? :kuku: :lol: :lol: :mhihi:
А дори и да не се скъса се разтяга и прескача, ако не вярваш и на това да ти пратя снимки на фактури ? Това че си имал късмет с е46-ци до сега не значи че не се случват такива неща. Имам 2 прясни примера.
Всеки сам си решава, аз лично не бих рискувал ...
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 16.10.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
Мечтае да кара: M3

Лайсна под фара на Е46

Мнение от nikolaymitov » 19 Апр 2019, 9:52

Здравейте,как бих могъл да сваля или наместя лайсната под фара и мигача на Е46,фейс,понеже моята малко се е поизмъкнала под мигача?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 17.03.2019
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: М3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nichev » 19 Апр 2019, 10:48

Здравейте , извинявам се ако не е за тук въпроса ми , но търсих и в търсачката но точно моят проблем го няма , та проблема ми е свързан с таблото , оборотомера не ми работи. Пробвах теста на таблото всичко друго работи ноо стрелката на оборотомера само трепери , което ме навежда на мисълта че има механичен проблем. Някой да се е сблъсквал с такова нещо?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 21.08.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46 330ci
Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3

Re: Лайсна под фара на Е46

Мнение от AsenD » 19 Апр 2019, 11:29

nikolaymitov написа:Здравейте,как бих могъл да сваля или наместя лайсната под фара и мигача на Е46,фейс,понеже моята малко се е поизмъкнала под мигача?


Лайсната се захваща с щипки към фара и калника точно под мигача, този клип може да ти помогне - https://www.youtube.com/watch?v=D_a_nYiwOzA

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook