Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.07.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от konstantinbalev » 10 Яну 2019, 23:31

Здравейте, запитването ми към всички вас е следното: Има ли разлика в раздувката на предните калници на BMW e46 320d и 330d ?? Благодаря предварително. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от hitar_potar » 11 Яну 2019, 9:38

konstantinbalev написа:Здравейте, запитването ми към всички вас е следното: Има ли разлика в раздувката на предните калници на BMW e46 320d и 330d ?? Благодаря предварително. :)

И аз съм си го мислел това и съм сравнявал моето 330Д с разни 320-ки Д, но сякаш разлика няма. И все пак като погледна е тей бегло, без да се вглеждам, нещо ми е различно в двете...

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.07.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от konstantinbalev » 11 Яну 2019, 9:58

hitar_potar написа:
konstantinbalev написа:Здравейте, запитването ми към всички вас е следното: Има ли разлика в раздувката на предните калници на BMW e46 320d и 330d ?? Благодаря предварително. :)

И аз съм си го мислел това и съм сравнявал моето 330Д с разни 320-ки Д, но сякаш разлика няма. И все пак като погледна е тей бегло, без да се вглеждам, нещо ми е различно в двете...

Ще се радвам някой, който знае да сподели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 11 Яну 2019, 11:04

Tobi написа:Здравейте.Миналата година ми сменяха термостата,на следващият ден отворих да видя антифриза,подплавъка беше надолу и не изкачаше до капачката.По спомен от предишната ми кола,трябваше да изкача до капачката,антифриза се виждаше,беше точно под мястото където е закачен подплавака.Понеже,онази пластмаса на която показва до къде трябва да бъде нивото,я нямах.Закарах колата при майстора,погледна,я доля 100гр. антифриз каза,че всичко е точно.Все пак му повярвах,има такава кола.Вчера намерих един стар разширителен съд от старата ми кола и сложих пластмасата. Отворих да видя антифриза той е на същото място при всички положения трябва да сипя антифриз.Въпросът ми е,след като сипя предполагам няма да е много,налага ли се да обезвъздушавам, понеже с това,не мога да се справя,когато карам извън града със скорост над 120 температурата започва да пада доста.Редовно следя температурата от менюто,повече от 95-96 не вдига,за да вдигне 97-98 се налага да давам повечко газ,веднага след като е вдигнала 95-96 градуса,до колкото знам термостата трябва да отваря на 97-98градуса.Възможно ли е,температурата да пада,понеже нивото на антифриза идва по малко или термостата е дефектен?.


Температурата в никакъв начин не спада заради намаляло ниво на охл. течност! А за доливането не е необходимо последващо обезвъздушаване. Гледай само да не отваряш капачката на загрял мотор.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 24.11.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330XD 204PS
Мечтае да кара: BMW M4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bat_zlat » 13 Яну 2019, 12:44

swetlioo написа:Колеги, задната чистачка не ми се движи. Спекъл е механизма. Как мога да го сваля? Изобщо възможно ли е да се ремонтира или се сваля цялото стъкло и се монтира ново, с нов механизъм?

Привет колега,
Често срещан проблем, особено ако нямаш пластмасовата капачка, която покрива гайката на чистачката. Проблема е, че о-пръстенът, който трябва да задържа смазката около оста на чистачката с времето се втвърдява и започва да губи смазка и да влиза вода.
Аз лично си ремонтирах моята чистачка и сега няма никакъв проблем. Мога да извърша същата манипулация и на твоя автомобил, ако имаш интерес. Пиши на ЛС.
Поздрави,
Злати

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от swetlioo » 13 Яну 2019, 14:54

Оправих я колега, разпробих я на няколко места, разглобих и раздвижих. Сложих грес, капачка и сега е перфектна.
НО пък реотаните не работят. Сега се чудя как да ги оправя тях.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 24.11.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330XD 204PS
Мечтае да кара: BMW M4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bat_zlat » 14 Яну 2019, 9:05

Привет колега,
Супер, радвам се, че сега нещата са наред. Въпреки, че частта с разпробиването малко ме изненада, чистачката се разглобява до съставните ѝ части без нужда от отнемане или добавяне на материал. Но... това е само коментар, както казах, радвам се, че нещата са наред.
Относно нагревателите на задното стъкло - причините може да са няколко:
- Ако са работили и изведнъж са спряли да работят - най-вероятно причината е задействал се предпазител (т.нар. изгорял бушон). По спомен мисля, че позицията му беше № 68 и беше 30 амперов предпазител, но за по-сигурно погледни на схемата.
- Друга причина със същите симптоми (внезапно сприане) е да се е разлепила клемата, която подава напрежение до нагревателите. Този вариант е по-малко вероятен, тъй като на нашите автомобили тя е скрите под пластмасовия обков в долната част на прозореца и няма как случайно да бъде ударена и разлепена.
- А ако само част от нагревателите не работят, обаче, причината е прекъсване по продължение на самите нагреватели. Тук вече се изисква малко повече работа по време на диагностиката. Най-лесния вариант е с тестова сонда, единия край на която замасяваш, а с другия започваш да обхождаш реотаните с много малка стъпка, за да можеш да локализираш прекъсването. Веднъж прихванато, останалото е въпрос на подходящ препарат (електро-проводим епоксид, в повечето случаи) и правилното му нанасяне. Желателно е да маскираш с хартиено тиксо преди нанасяне (освен ако в препарата няма включена маска) за да има и вид, освен функционалност.
Надявам се да съм бил полезен и успех с ремонта! При нужда и/или желание мога да съдействам/извърша манипулацията.
Поздрави,
Злати

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от swetlioo » 14 Яну 2019, 11:43

Благодаря колега, всъщност реотани те не работят от самото начало, от както имам колата. Проверил съм бушона и връзката на стъклото, здрави са. Но се вижда прекъсване на почти всички реотани, в лявата част на стъклото, където то опира в гуменото уплътнение на вратата. На пролет ще пробвам варианта с изграждане, с електропроводими лепило.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 24.11.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330XD 204PS
Мечтае да кара: BMW M4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bat_zlat » 14 Яну 2019, 13:40

Привет,
Ясно, значи е ясна причината за проблема. Електро-проводими лепила има доста, потърси в интернет. Успех с ремонта, когато го започнеш :)
Поздрави,
Злати

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 29.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ostrovski » 14 Яну 2019, 21:05

hitar_potar написа:Колеги и колежки, малко помощ:
Колата е е46 330д 204 коня. Преди време почна да присветна лампата за масло на таблото в жълто, проверих ниво на масло - беше ниско.
Долях и спря да присветва. Колата после бе обслужена (нови масла и филтри), мина към 5500км и лампичката отново взе да присветва няколко секунди след палене, стои 10-ина секунди така и угасва. Проверявам ниво масло и отново е ниско. Долива се съответно нужното количество масло, но сега продължава да присветва при всяко палене по същия начин - стои пак 10-ина секунди и угасва. Около 150км след последното доливане на масло бе сменен интеркулера, понеже се оказа с пробойна - в единия край си стоеше омаслен. Нз дали има общо с проблема.
Освен дежурното и адски удобно "прецакал ти се е датчика", на какво друго може да се дължи това? Има ли шанс за по-сериозен проблем?
колата върви прекрасно и е икономична за такъв мотор!


Датчика на картера,аз имам същия проблем.Не е за притеснение.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от emanuilvlahov » 15 Яну 2019, 19:39

vvasilev1 написа:
emanuilvlahov написа:Здравейте колеги нов съм и имам едно въпросче колата ми е BMW E46 2.0i бензин 170 коня имам проблем с рейката не тече това го установих защото няма загуба на хидравлично масло, но пък като завивам волана ми остава в това положение и също така има едно много неприятно чукане. Та въпроса ми е от кой друг модел рвйката може да стане на моя?
БЛАГОДАРЯ!!!
Случайно да си с рециклирани носачи?

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk


Да колега с рециклирани съм защо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vvasilev1 » 15 Яну 2019, 21:00

emanuilvlahov написа:
vvasilev1 написа:
emanuilvlahov написа:Здравейте колеги нов съм и имам едно въпросче колата ми е BMW E46 2.0i бензин 170 коня имам проблем с рейката не тече това го установих защото няма загуба на хидравлично масло, но пък като завивам волана ми остава в това положение и също така има едно много неприятно чукане. Та въпроса ми е от кой друг модел рвйката може да стане на моя?
БЛАГОДАРЯ!!!
Случайно да си с рециклирани носачи?

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk


Да колега с рециклирани съм защо?
В Казанлък ли ти ги рециклираха? Сложи нормални носачи. Ако нямаш пари, сложи втора употреба и ще ти се връща волана.

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.01.2019

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от LiverpoolFC » 15 Яну 2019, 22:50

Здравейте колеги , въпроса ми към всички вас е следният , двигателят ми е м43 б19 118 коня бензин със газ ,преди няколко дни започна следният проблем когато паля колата на студено всичко е наред след като започне да загрява на слободен ход падат оборотите до 500 и се качват до 1000 , четох за този казус и повечето хора където са писали за това смятат , че се дължи на стъпково моторче или дебитомер и аз днес реших да ги славя и да ги почистя , така и направих почистих дебитомера със спрей и разглобих стъпковото моторче и него го изчистих и ги зглобих и направих една обиколка на квартала малко по добре бяха нещата със оборотите но пак не бяха напълно стабилни има и друго по късно реших да тествам колата във високите обороти и там вече имаше друг проблем колата нямаше същата тяга и стига до 4500 оборота максимум а на свободен ход вдига оборотите до край , и така ако някой може да ми каже какво съм наакал ще съм му благодарен... :help:
Последна промяна LiverpoolFC на 16 Яну 2019, 12:50, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от emanuilvlahov » 16 Яну 2019, 8:21

vvasilev1 написа:
emanuilvlahov написа:
vvasilev1 написа:
emanuilvlahov написа:Здравейте колеги нов съм и имам едно въпросче колата ми е BMW E46 2.0i бензин 170 коня имам проблем с рейката не тече това го установих защото няма загуба на хидравлично масло, но пък като завивам волана ми остава в това положение и също така има едно много неприятно чукане. Та въпроса ми е от кой друг модел рвйката може да стане на моя?
БЛАГОДАРЯ!!!
Случайно да си с рециклирани носачи?

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk[/quote
Да колега с рециклирани съм защо?
В Казанлък ли ти ги рециклираха? Сложи нормални носачи. Ако нямаш пари, сложи втора употреба и ще ти се връща волана.

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk


Ами не колега в София са рециклирани, но благодаря за съвета ще пробвам аз и рейка взех вече така ще се разбере сега какво е

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от emanuilvlahov » 16 Яну 2019, 16:11

Привет да попитам може ли да си взема раширител за антфриза примерно от друга модификация мойто 320i? 170 коня?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook