Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Да питам M47N на дъжд върви супер спънато, на 2-ра и 3-та, развърта след 2300 оборота, разхода се вдигна с 20/25%,
А на сняг, със много навят и замръзнал сняг по кулера върви перфектно и всичко е нормално?
Това значи ли че кулера има пробойна и снега го е запушил? Каква връзка има на дъждовно време да е осезаемо по-мудна колата, говорим за меторологичните условия последните няколко дни и седмици. Кулера не се чува да свисти или някоя тръба около него, но има ли метод да се тества на колата, като сапунена вода да речем?
И изобщо дали от такова естество ми е проблема или е някои клапан в рейката, или дюза, или нещо в гориво подаването, или съвсем друго?
Благодаря.
А на сняг, със много навят и замръзнал сняг по кулера върви перфектно и всичко е нормално?
Това значи ли че кулера има пробойна и снега го е запушил? Каква връзка има на дъждовно време да е осезаемо по-мудна колата, говорим за меторологичните условия последните няколко дни и седмици. Кулера не се чува да свисти или някоя тръба около него, но има ли метод да се тества на колата, като сапунена вода да речем?
И изобщо дали от такова естество ми е проблема или е някои клапан в рейката, или дюза, или нещо в гориво подаването, или съвсем друго?
Благодаря.
- emanuilvlahov
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 18.12.2018
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
VladiE написа:emanuilvlahov написа:Здравейте колеги нов съм и имам едно въпросче колата ми е BMW E46 2.0i бензин 170 коня имам проблем с рейката не тече това го установих защото няма загуба на хидравлично масло, но пък като завивам волана ми остава в това положение и също така има едно много неприятно чукане. Та въпроса ми е от кой друг модел рвйката може да стане на моя?
БЛАГОДАРЯ!!!
Щом не се връща, много вероятно е да е натягана, което води до по-сериозни проблеми.
Като напринер колега?
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, при комбитата, задната чистачка, с цялото рамо ли се сменя перото или може и само перо да се смени?
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Бързи въпроси и отговори
emanuilvlahov написа:Здравейте колеги нов съм и имам едно въпросче колата ми е BMW E46 2.0i бензин 170 коня имам проблем с рейката не тече това го установих защото няма загуба на хидравлично масло, но пък като завивам волана ми остава в това положение и също така има едно много неприятно чукане. Та въпроса ми е от кой друг модел рвйката може да стане на моя?
БЛАГОДАРЯ!!!
Аз съм с 330хи и на рейката има надпис "2.3" та предполагам че някой от предните собственици е сложил рейка от 2.3 => от всяко е46 би трябвало да стане стига да не е м3
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Имам следния проблем. След смяна на акумулатор (старият беше оригинален БМВ акумулатор 80ah) с нов такъв S5 Bosch 85ah. Всичко заработи и вече нямах проблеми с паленето на колата, обаче стрелките на таблото ми тотално умряха. Подсветката на таблото работи, ABS, светлинката за airbag-а и ръчната работят, но всичко друго не свети. Също така спря и да ми се показва часа когато радиото е загасено. Става въпрос за 320d 136hp E46 99'. Пробвах да сменя бушоните 10, 34, 43, които отговарят за това но проблема е все още на лице. Също така съм махал клемите на акумулатора за няколко часа, но проблема си остава. Някакви съвети?
ПП: Преди това никога не съм имал проблеми с таблото. Проблема се появи точно в момента, когато смених акумулатора, а до колкото знам не са нужни някакви настройки при смяна на акумулатор.
Имам следния проблем. След смяна на акумулатор (старият беше оригинален БМВ акумулатор 80ah) с нов такъв S5 Bosch 85ah. Всичко заработи и вече нямах проблеми с паленето на колата, обаче стрелките на таблото ми тотално умряха. Подсветката на таблото работи, ABS, светлинката за airbag-а и ръчната работят, но всичко друго не свети. Също така спря и да ми се показва часа когато радиото е загасено. Става въпрос за 320d 136hp E46 99'. Пробвах да сменя бушоните 10, 34, 43, които отговарят за това но проблема е все още на лице. Също така съм махал клемите на акумулатора за няколко часа, но проблема си остава. Някакви съвети?
ПП: Преди това никога не съм имал проблеми с таблото. Проблема се появи точно в момента, когато смених акумулатора, а до колкото знам не са нужни някакви настройки при смяна на акумулатор.
- stradikus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M57D30 седан с емкова броня
- Мечтае да кара: E30 m3 червена и да върви с руса кака
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Карам 330д отпред със стокови амортисьори, отзад с магнум(бях давал два-триста лева за тях с прахоуловителите) имам нови тампони на всички с нови скоби (тея металните, където влиза тампона). Мога ли да сложа мтех пружини, за да сваля леко колата или задължително трябва да сменям и амортисьорите с по-къси? И ако задължително трябва да сменям амортисьори, има ли вариант в който слагам само пружини и карам, докато амортисьорите ми изпуснат?
Карам 330д отпред със стокови амортисьори, отзад с магнум(бях давал два-триста лева за тях с прахоуловителите) имам нови тампони на всички с нови скоби (тея металните, където влиза тампона). Мога ли да сложа мтех пружини, за да сваля леко колата или задължително трябва да сменям и амортисьорите с по-къси? И ако задължително трябва да сменям амортисьори, има ли вариант в който слагам само пружини и карам, докато амортисьорите ми изпуснат?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Случайно да си с рециклирани носачи?emanuilvlahov написа:Здравейте колеги нов съм и имам едно въпросче колата ми е BMW E46 2.0i бензин 170 коня имам проблем с рейката не тече това го установих защото няма загуба на хидравлично масло, но пък като завивам волана ми остава в това положение и също така има едно много неприятно чукане. Та въпроса ми е от кой друг модел рвйката може да стане на моя?
БЛАГОДАРЯ!!!
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Това е на студен мотор, при -6 на вън, първо палене.
Тези стойности ги дава от както съм я купил, но максимума на студено е бил не повече от -1 на първи цилиндър, а останалите са били около тези стойности, които са в момента.
Има ли нужда да се притеснявам, или все още всичко е точно.
на 1-ви цил свещта не грее.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, аз да си до продължа с питането. Днес на -6 паля колата студена, първо палене и веднага пускам да гледам стойностите на дюзите. Първите 5-6 секунди колата работи много зле, тресе мотора, а показанията на 1-ВА дюза са -3.5 и след тези 5-6 секунди рязко падат на -1.2. Установих че като е пуснато парното стойностите стигат до -1.5 а със спряно парно падат веднага до -0.9
Юодгревната свещ на 1-ви цил не работи. Тя би ли имала връзка със студен старт и такава работа на мотора, или проблема е в дюзата?
След 15 Мин работа, гася колата, после веднага паля и гледам стойностит, като на 1-ви ми дава -0.1 и в рамките на 10-15 сек качва до -1 без парно. Какво значат тези показания?
Когато температурите са над 5 градуса няма такава работа на мотора и такива отклонения в стойностите на дюзата. Работи на -1.2 с парно и на -0.75 без парно
Благодаря на помогналите предварително
Юодгревната свещ на 1-ви цил не работи. Тя би ли имала връзка със студен старт и такава работа на мотора, или проблема е в дюзата?
След 15 Мин работа, гася колата, после веднага паля и гледам стойностит, като на 1-ви ми дава -0.1 и в рамките на 10-15 сек качва до -1 без парно. Какво значат тези показания?
Когато температурите са над 5 градуса няма такава работа на мотора и такива отклонения в стойностите на дюзата. Работи на -1.2 с парно и на -0.75 без парно
Благодаря на помогналите предварително
Re: Бързи въпроси и отговори
Не знам как е правилно. Днес беше на майстор, каза да си карам колата и да не се филмирам.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Смени си подгревните свещи.swetlioo написа:Колеги, аз да си до продължа с питането. Днес на -6 паля колата студена, първо палене и веднага пускам да гледам стойностите на дюзите. Първите 5-6 секунди колата работи много зле, тресе мотора, а показанията на 1-ВА дюза са -3.5 и след тези 5-6 секунди рязко падат на -1.2. Установих че като е пуснато парното стойностите стигат до -1.5 а със спряно парно падат веднага до -0.9
Юодгревната свещ на 1-ви цил не работи. Тя би ли имала връзка със студен старт и такава работа на мотора, или проблема е в дюзата?
След 15 Мин работа, гася колата, после веднага паля и гледам стойностит, като на 1-ви ми дава -0.1 и в рамките на 10-15 сек качва до -1 без парно. Какво значат тези показания?
Когато температурите са над 5 градуса няма такава работа на мотора и такива отклонения в стойностите на дюзата. Работи на -1.2 с парно и на -0.75 без парно
Благодаря на помогналите предварително
При положение, че няма подгрев на цилиндъра, как очакваш дюзата да работи нормално?
Даде пари за кабел, а не за поддръжка?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Е колега, изказа се неподготвен, защото не си запознат. Дадох пари за кабел, за 4 нови свещи Беру и вчера, за ново реле Беру. Няма ядове с паленето тази сутрин, но дюзата пак си играе.
- mavrut
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 22.08.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин
- Мечтае да кара: всичко
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой може ли да ми каже за какво има 2 кабела(син и бял) във дясното уплътнение на е46 купе ?
- Tobi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.11.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 316i,323ci e39 520i
- Детайли за колата: Кармъзъ
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте.Миналата година ми сменяха термостата,на следващият ден отворих да видя антифриза,подплавъка беше надолу и не изкачаше до капачката.По спомен от предишната ми кола,трябваше да изкача до капачката,антифриза се виждаше,беше точно под мястото където е закачен подплавака.Понеже,онази пластмаса на която показва до къде трябва да бъде нивото,я нямах.Закарах колата при майстора,погледна,я доля 100гр. антифриз каза,че всичко е точно.Все пак му повярвах,има такава кола.Вчера намерих един стар разширителен съд от старата ми кола и сложих пластмасата. Отворих да видя антифриза той е на същото място при всички положения трябва да сипя антифриз.Въпросът ми е,след като сипя предполагам няма да е много,налага ли се да обезвъздушавам, понеже с това,не мога да се справя,когато карам извън града със скорост над 120 температурата започва да пада доста.Редовно следя температурата от менюто,повече от 95-96 не вдига,за да вдигне 97-98 се налага да давам повечко газ,веднага след като е вдигнала 95-96 градуса,до колкото знам термостата трябва да отваря на 97-98градуса.Възможно ли е,температурата да пада,понеже нивото на антифриза идва по малко или термостата е дефектен?.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани