Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.02.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ducvolpe » 25 Апр 2018, 14:08

hitar_potar написа:Мисля, че би записвало грешка за дебитомер или EGR. Ако има грешка дебитомер - може да е вакуум, от който турбото не работи добре (или изобщо), оттам дебитомера се шашка, че се бърка правилната смес нафта/въздух и веднага нахаква грешката. Не е изключено обаче и самия дебитомер да е предал богу дух, ама тогава май не записва грешка (което не изключва възможността И за гореописаните проблеми). Ако има грешка EGR - трябва да се провери в какво състояние е, ама е46 е вече кола на годинки и много често най-удачното е да го изолираш както физически, така и да го спреш софтуерно. При мен, като взех колата, пушеше доста черно при настъпване, но ускоряваше отлично. Обаче беше с грешка EGR - оказа се, че блокирал на отворено/постоянно работещо положение. Резултата: входящия колектор пълен с черна гняс, отворите и изходите му задънени от сажди на може би 30%. Изолиране на EGR, почистване на колектора, и колата тръгна дори още по-добре, а черния пушек изчезна.
Като не е карана определено време, колата се позадънва и тия сажди вътре се налепят по всичко. Нормално е да поприпуши повече след определен период на покой (поне според мен). Отделно, поне при мен, от тоя вакуум колата беше една такава малко лагава и мудна в ниските обороти, докато вече от 2000-2200 нататък живваше, но сякаш е на 100%, а и си кадеше отзад черно. Сега тръгва от 1300-1400 оборота и няма пушек. Но сега гледам си отбелязал, че говориш за 320д - аз съм с 330д, но мисля принципите са същите. :)


Благодаря много колега за насоките, изключително полезно :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: 320i m54b22
Мечтае да кара: v8

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ///Mirkata » 27 Апр 2018, 19:36

ivoaudi написа:
///Mirkata написа:
ivoaudi написа:
///Mirkata написа:Здравейте колеги,напоследък забелязвам че лампичката на акумулатора продължава са свети червено за около 5 сек. след запалване на колата,пусках теста от скритото меню,докато свети червено показва 11.8 ,след което почва да зережда 14,1-14,2 и угасва.Някой имал ли е такъв проблем?


Много от нас сме го имали и в почти всички случаи се е оправял след смяна на четки (реле).


Малко съм бос по тази част,могат ли само четките да се сменят или се сменя самото реле


Изцяло зависи от уменията и желанията на майстора ти, възможни са и двата варианта. Само четки е по-евтиния, просто днес вече никой не се занимава да си играе и се сменя релето.

Проблема е решен,сменихме само четките ,закупихме ги от косер за 1,90лв по номера на алтернатора,предлага се и реле mobiltron за 60лв.
:yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 30.04.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tihomir35 » 30 Апр 2018, 13:11

Здравейте карам бмв е46 2.8 първо колата беше 2.3 сега съм с 2.8 след като сложих 2.8 колата работеше перфектно. Газаджията ми върза газта и колата почна да отива на 93-96 градуса. Помислих си че има въздух в системата така 2-3 сутрини си играя да я обезвъздушавам. след това тръгвам и няма проблем седи си на 12ч. точно стрелката. тази сутрин погледнах водата вс. си е точно но градусите пак отиват към 93-96 и това ме притеснява спрях развих щурчето съвсем лекичко няма въздух веднага пръсна вода . бутам маркуча към казанчето топъл както трябва а към термостата не стопля. Не мисля че е за термостат защото вчера вечерта карах раздавам газ яко и преди да се прибера вдигнах капака бутам пак маркучите и тоя към термостата си беше топъл. притесняваме така колата да вдига градуси един ден а друг не ПОМОЩ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 01 Май 2018, 0:28

Нямаш проблем бе човек, нужен ли ти е?
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.11.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dogydog » 01 Май 2018, 10:27

Здравейте!
Протече ми антифриз от датчика на температурата (този, който е на маркуча преди радиатора)
Каква може да е причината ?
Проблема се появи след като оставих колата да й монтират ГИ...
М54Б25

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: Лагерница
Мечтае да кара: M4 G82
Детайли за колата: Бърза без спирачки

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ceko88 » 01 Май 2018, 12:46

Привет пиша тук за да не отварям нова тема надява се ,че е подходящото място имам запитване относно кормилна рейка .Въпроса е следния рейките на по новите е46 330 2006/7г еднакви ли са с по старите модели преди 2004 .И тези от е91 базата 330 еднакви ли са с тези от е46 . Визирам механичните рейки не електричните ако мога тека да се изразя

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.02.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ducvolpe » 02 Май 2018, 10:01

hitar_potar написа:Мисля, че би записвало грешка за дебитомер или EGR. Ако има грешка дебитомер - може да е вакуум, от който турбото не работи добре (или изобщо), оттам дебитомера се шашка, че се бърка правилната смес нафта/въздух и веднага нахаква грешката. Не е изключено обаче и самия дебитомер да е предал богу дух, ама тогава май не записва грешка (което не изключва възможността И за гореописаните проблеми). Ако има грешка EGR - трябва да се провери в какво състояние е, ама е46 е вече кола на годинки и много често най-удачното е да го изолираш както физически, така и да го спреш софтуерно. При мен, като взех колата, пушеше доста черно при настъпване, но ускоряваше отлично. Обаче беше с грешка EGR - оказа се, че блокирал на отворено/постоянно работещо положение. Резултата: входящия колектор пълен с черна гняс, отворите и изходите му задънени от сажди на може би 30%. Изолиране на EGR, почистване на колектора, и колата тръгна дори още по-добре, а черния пушек изчезна.
Като не е карана определено време, колата се позадънва и тия сажди вътре се налепят по всичко. Нормално е да поприпуши повече след определен период на покой (поне според мен). Отделно, поне при мен, от тоя вакуум колата беше една такава малко лагава и мудна в ниските обороти, докато вече от 2000-2200 нататък живваше, но сякаш е на 100%, а и си кадеше отзад черно. Сега тръгва от 1300-1400 оборота и няма пушек. Но сега гледам си отбелязал, че говориш за 320д - аз съм с 330д, но мисля принципите са същите. :)

Малко още инфо:
Разрових се още и намерих, че е същия проблем като тук: https://www.boards.ie/b/thread/2057300008
Губи мощност на 80mph и след гасене се оправя. Споменали са от пренадуване на турбината. Ще гледам да ми остане време тази седмица и ще я закарам на сервиз. Надявам се да открием от какво е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: M4 (F83)

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от terorero » 02 Май 2018, 10:28

dogydog написа:Здравейте!
Протече ми антифриз от датчика на температурата (този, който е на маркуча преди радиатора)
Каква може да е причината ?
Проблема се появи след като оставих колата да й монтират ГИ...
М54Б25


Е каква може да е причината? Сменяш датчика или само уплътнението (О-пръстен) ако намериш такъв и спира да тече :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.05.2018
Местоположение: Хасково/Габрово
Пол: Мъж
Кара: E46 330d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от boichev95 » 02 Май 2018, 16:01

Здравейте Колеги. От днес съм собственик на Е46 330d 2002 фейслифт. Колата е готина, върви доста приятно (старата беше Пасат В5 110-ка :mhihi: ), не я настъпвам много защото не е обслужена. Въпросите са ми, освен масло и филтри, ремъци и ролки кое друго да погледна? Вихровите клапи ми казаха че ако имам механизъм на смукателя да ги управлява ги имам и тях, радиаторите е хубаво да се продухат профилактично, а термостата? Държи си стрелката на охлаждителната течност точно на средата ( 12 ч. ), следя температурата дали грее, за сега нямам грижи. Въпроса с веригите как стои? Има някоя изгоряла свещ ще се смени, и по мнение на Пресиян от Габрово тампон на мотора, и тампони на дифа. Има едно тупкане при по рязко отпускане на съединителя, четох за гумено каре, тампони на заден мост и диф, или скъсани захвати на диф, до колкото знам при фейса на Е46 този проблем е отстранен но ще се прегледа пак. Някой читав майстор в Хасково да знаете? Уча в Габрово, а съм от Хасково. :yes: Ще се радвам да споделите информация, а може и на някоя среща да се видим. :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vvasilev1 » 02 Май 2018, 20:23

boichev95 написа:Здравейте Колеги. От днес съм собственик на Е46 330d 2002 фейслифт. Колата е готина, върви доста приятно (старата беше Пасат В5 110-ка :mhihi: ), не я настъпвам много защото не е обслужена. Въпросите са ми, освен масло и филтри, ремъци и ролки кое друго да погледна? Вихровите клапи ми казаха че ако имам механизъм на смукателя да ги управлява ги имам и тях, радиаторите е хубаво да се продухат профилактично, а термостата? Държи си стрелката на охлаждителната течност точно на средата ( 12 ч. ), следя температурата дали грее, за сега нямам грижи. Въпроса с веригите как стои? Има някоя изгоряла свещ ще се смени, и по мнение на Пресиян от Габрово тампон на мотора, и тампони на дифа. Има едно тупкане при по рязко отпускане на съединителя, четох за гумено каре, тампони на заден мост и диф, или скъсани захвати на диф, до колкото знам при фейса на Е46 този проблем е отстранен но ще се прегледа пак. Някой читав майстор в Хасково да знаете? Уча в Габрово, а съм от Хасково. :yes: Ще се радвам да споделите информация, а може и на някоя среща да се видим. :bchug:


Всички филтри плюс масления сепаратор на картерни газове. Аз лично винаги си промивам радиатора и слагам нов антифриз. Стрелката може да стои на 12 часа, но температурата да е 75 градуса. Бих сменил и термостати (поне големия), като е добре да сложиш оригинални. Провери водната помпа за луфтове, заедно с всички ролки. Виж дали ремъците са напукани.
Относно тупкането, сложи колата на канал и гледайте при потегляне, като се натовари кардана и дифа, къде има луфт.
Подгревните свещи ги смени всички и използвай случая да почистиш смукателен колектор и да провериш пеперудите.

Успех

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.05.2018
Местоположение: Хасково/Габрово
Пол: Мъж
Кара: E46 330d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от boichev95 » 03 Май 2018, 21:18

Благодаря за бързия отговор! :bchug: Има луфт от десния край, полуоската към диференциала. Има нещо като виене по скоро отзад на ниска скорост на свободна, маслото в диференциала сменя ли се? Това в скоростната кутия? За пеперудите също, четох че някои нямат а други имат такива, как мога да проверя без да свалям всмукателния колектор, по ВИН, номер на мотор? :help: Колата е супер, не съм очаквал такова поведение от Е46, много приятно изненадан оставам. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vvasilev1 » 04 Май 2018, 10:06

boichev95 написа:Благодаря за бързия отговор! :bchug: Има луфт от десния край, полуоската към диференциала. Има нещо като виене по скоро отзад на ниска скорост на свободна, маслото в диференциала сменя ли се? Това в скоростната кутия? За пеперудите също, четох че някои нямат а други имат такива, как мога да проверя без да свалям всмукателния колектор, по ВИН, номер на мотор? :help: Колата е супер, не съм очаквал такова поведение от Е46, много приятно изненадан оставам. :yes:


Сменят се и на ск. кутия и на диф.
За пеперудите можеш да видиш по VIN в http://www.realoem.com/bmw/enUS/select?vin=

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.05.2018
Местоположение: Хасково/Габрово
Пол: Мъж
Кара: E46 330d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от boichev95 » 04 Май 2018, 11:48

Колега излиза ми това:

Изображение :help:

Като цъкна на Browse parts, намерих секцията на двигателя и излизат 2 всмукателя, със и без клапи, а реално кой е на колата? :lol: :dunno:
Ето:

Изображение


Благодаря ти за съдействието!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Silverlight » 05 Май 2018, 23:40

Колеги вече 3 път ми светва жълта лампа за маслото при изгасяне на двигателя, какъв може да е проблема?

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.05.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bulshi » 06 Май 2018, 7:17

Може би разхлабен кабел към датчика, проблем в датчика, утечка - в този ред.
Дано да е първото :) иначе си за еладжия сякаш
Луд съм за люто! Капсаицина в лютите чушки лекува ...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook