Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги.
Нормално ли е шофьорската седалка да се движи напред-назад доста по-малко от пасажерската седалка на е46 фейслифт седан ?
Смисъл такъв, хода и е доста по-къс ?
Релсите се бяха запекли сигурно от мръсотия, та им пръснах малко wd40 и тръгнаха, но не знам, дали е нормално това поведение.
Нормално ли е шофьорската седалка да се движи напред-назад доста по-малко от пасажерската седалка на е46 фейслифт седан ?
Смисъл такъв, хода и е доста по-къс ?
Релсите се бяха запекли сигурно от мръсотия, та им пръснах малко wd40 и тръгнаха, но не знам, дали е нормално това поведение.
Re: Бързи въпроси и отговори
Kurtov написа:Здравейте.
Искам да попитам, ако може някой колега, който има предна разпънка на бомбетата на е46 седан дизел, дали може да ми прати размерите, за да си изработя такава ?
Поздрави!
Моят съвет е - не се занимавай с глупости
http://news.bimmerworld.com/is-a-strut-brace-worth-it/
Re: Бързи въпроси и отговори
v_p_m написа:Колеги 2 въпроса (м54б30):
1- клапата която се намира в 2-рата цев на крайното гърне в какво положение трябва да седи при изгасен мотор , отворена или затворена ?
Отворена.
v_p_m написа:2- маркуча на снимката (с по-голямо ф) , въпросната клапа ли у-ва, ако да мога ли да го затапя без да набие някакви грешки или да влоши работата на мотора ?
Отива в т.нар. suction jet pump, откъдето тръгва вакуумът за сервото на спирачките.
Вакуумът за клапата на аспуха тръгва от задната стрна на смукателния колектор - където има два щуцера 3.5мм и един 7мм. Единият 3.5мм е за нея. Оттам отива в резервоар за ваккум, оттам тръгва тръбичка, която отива до багажника, там е електромагнитния клапан, който пуска и сприра вакуума, оттам има пак маркуч до вакуум камерата на клапата. Аз лично бях много доволен след като си я оправих клапата да работи и колата да не бучи докато стои на място
Re: Бързи въпроси и отговори
Kurtov написа:Здравейте колеги.
Нормално ли е шофьорската седалка да се движи напред-назад доста по-малко от пасажерската седалка на е46 фейслифт седан ?
Смисъл такъв, хода и е доста по-къс ?
Релсите се бяха запекли сигурно от мръсотия, та им пръснах малко wd40 и тръгнаха, но не знам, дали е нормално това поведение.
Назад се движат еднакво. Напред - подът и тунелът на Х-а е различен - но въпреки това мисля, че пак се движат еднакво. Не съм забелязал разлика. Мога да проверя.
Re: Бързи въпроси и отговори
txl написа:Kurtov написа:Здравейте колеги.
Нормално ли е шофьорската седалка да се движи напред-назад доста по-малко от пасажерската седалка на е46 фейслифт седан ?
Смисъл такъв, хода и е доста по-къс ?
Релсите се бяха запекли сигурно от мръсотия, та им пръснах малко wd40 и тръгнаха, но не знам, дали е нормално това поведение.
Назад се движат еднакво. Напред - подът и тунелът на Х-а е различен - но въпреки това мисля, че пак се движат еднакво. Не съм забелязал разлика. Мога да проверя.
Ще съм изключително благодарен, ако провериш.
При мен шофьорската се движи много малко и опира за разлика от пасажерската, която има много по-голям ход.
Re: Бързи въпроси и отговори
Шофьорската има съвсем малко по-малък ход напред от пасажерската. Разликата е не повече от 2см.
Когато е максимално напред, отзад се виждат болтовете, с които долните части от релсите са завити в пода. Провери дали са достъпни тези болтове, когато е максимално напред седалката.
Когато е максимално напред, отзад се виждат болтовете, с които долните части от релсите са завити в пода. Провери дали са достъпни тези болтове, когато е максимално напред седалката.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги! Имам въпроси свързани с уплътненията на задните стъкла на Е46 купе преди фейса. Моите са доста напукани и определено имат нужда от подмяна. Въпросите са:
Някой от вас сменял ли е такива уплътнения, може ли да сподели стъпка по стъпка как мога сам да направя такава замяна?
Има ли други алтернативи освен оригиналните уплътнения? Така като гледам номенклатурните номера от RealOEM и какви цени излизат в ДАРУ, ще бъде доста солено начинание...
Всяко мнение по темата би било полезно. Мерси предварително
Някой от вас сменял ли е такива уплътнения, може ли да сподели стъпка по стъпка как мога сам да направя такава замяна?
Има ли други алтернативи освен оригиналните уплътнения? Така като гледам номенклатурните номера от RealOEM и какви цени излизат в ДАРУ, ще бъде доста солено начинание...
Всяко мнение по темата би било полезно. Мерси предварително
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Бързи въпроси и отговори
BMW_ivant написа:Здравейте колеги! Имам въпроси свързани с уплътненията на задните стъкла на Е46 купе преди фейса. Моите са доста напукани и определено имат нужда от подмяна. Въпросите са:
Някой от вас сменял ли е такива уплътнения, може ли да сподели стъпка по стъпка как мога сам да направя такава замяна?
Има ли други алтернативи освен оригиналните уплътнения? Така като гледам номенклатурните номера от RealOEM и какви цени излизат в ДАРУ, ще бъде доста солено начинание...
Всяко мнение по темата би било полезно. Мерси предварително
Потърси запазени втора употреба от кола на малко километри(намират се ), иначе се залепят с двойно лепящо, сваляш почистваш добре, и като тръгваш да лепиш внимално вкарваш първо под голямата лайстна хубаво да влезне под нея, защото ако не я вкараш добре ще стърчи от другата страна. Добре почистено и обезмаслено и хубаво двойно лепящо.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, каква е ролята на кантара в пасажерската седалка.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Изключва пасажерския еърбег когато липсва пътник или има бебешко кошче на седалката.AvoyzeN написа:Здравейте колеги, каква е ролята на кантара в пасажерската седалка.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако се спре софтуерно, как стоят нещата с airbaga.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, можете ли да ми кажете за Е46 комби, не ми подгрява задното стъкло, къде мога да търся проблема? Бушоните в жабката са ок, реотаните отзад са ок, къде другаде може да се крие проблема, съответно как да го намеря?
Благодаря.
Благодаря.
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Колеги, можете ли да ми кажете за Е46 комби, не ми подгрява задното стъкло, къде мога да търся проблема? Бушоните в жабката са ок, реотаните отзад са ок, къде другаде може да се крие проблема, съответно как да го намеря?
Благодаря.
По какво съдиш, че не работи. Не усешащ топлина с ръка или не ти изчиства запотен прозерец/не размразява. Когато го пуснеш (подгрева на стъклото) чуваш ли щракане отзад от релето.Чува се отчетливо на тихо.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 642
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Бързи въпроси и отговори
AvoyzeN написа:Ако се спре софтуерно, как стоят нещата с airbaga.
Работи си без проблем при удар.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Бързи въпроси и отговори
inspite написа:По какво съдиш, че не работи. Не усешащ топлина с ръка или не ти изчиства запотен прозерец/не размразява. Когато го пуснеш (подгрева на стъклото) чуваш ли щракане отзад от релето.Чува се отчетливо на тихо.
Не размразява стъклото, когато има лед по него. Не съм чувал да щрака релето. На климатроника си свети диода, на бутона за подгрева. Къде се намира релето при комбито и как се замерва, за да съм сигурен работи ли или не?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани