Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги при закупуване на нов дебитомер за м43б19 нужно ли е обучение? Преди 1 година сложих втора употреба, но явно не кара много сега колата ми отново умира след 4 к. обр., а когато откача буксата му колата се изцежда до прекъсвач.
За милиони-няма закони.
- e36monsta
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 8.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m52b20 i kawasaki kx250 1999
- Мечтае да кара: 2002 tii
Re: Бързи въпроси и отговори
За да не пускам ненужна тема по която се е дъвкало много пъти ще питам тук. Колата ми е 320i е46 98-99 искам да махна катализатора,но не разбрах как стават нещата с ламбда сондата ще има ли някакъв проблем ако го махна и сложа резонаторно гърне на негово място?
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Бързи въпроси и отговори
Нямаш проблем да карал със задни откачени сонди. Не ти трябва софтуер.
За милиони-няма закони.
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Преден капак Е46?
Здравейте,има ли разлика на предния капак за Е46,седан,преди и след фейса?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Има разлика.
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
VladiE написа:Има разлика.
И в какво се състои?
Re: Бързи въпроси и отговори
Що се отнася до само капака - по голями бъбреци при фейслифт, и малко повече закрива фаровете.
- smok85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 29.09.2017
- Местоположение: Бургас
- Кара: 318i CI N42B20 2003 Touring
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте.Наскоро купих BMW 318i N42b20 143к.с. 2003 комби.Има 2 проблема за отстраняване.Единия е,че челното стъкло е за смяна и тъй като съм сменял на предишната си кола искам да си го сменя и на тази сам.Въпроса ми е от кои модели става стъклото,защото от комби трудно намирам.Стават ли от преди фейслифта,има ли разлика между компакт,седан и комби в челните стъкла?Как да разбера дали имам сензор за светлина и за дъжд (на огледалото за задно виждане има едно око от предната страна,което не го знам за какво е).
Другия проблем е ,че купих колата със спортно гърне,което е малко шумно и реве като я настъпя повечко,което на мен не ми допада.Питах в сервиз за ауспуси,където ми обявиха цена от 220лв за фабричното гърне без да влиза труд и допълнителни разходи в тази цена (скоби,тампони и т.н.),като ценате най-вероятно щяла да стигне до около 300лв за всичко,което ми се струва малко прекалено.Иска ми се да си купя гърне от някоя кола за части и да го занеса само да ми го сменят,но тъй като в сервиза ме питаха за доста детайли за колата оставам с впечатлението,че крайните гърнета зависят от модела на двигателя и не стават от всякакви.Въпроса ми е така ли е или мога да взема и от друг двигател гърне,например от е46 дизел преди фейслифта или от 320i ? Благодаря ако някой отговори
Другия проблем е ,че купих колата със спортно гърне,което е малко шумно и реве като я настъпя повечко,което на мен не ми допада.Питах в сервиз за ауспуси,където ми обявиха цена от 220лв за фабричното гърне без да влиза труд и допълнителни разходи в тази цена (скоби,тампони и т.н.),като ценате най-вероятно щяла да стигне до около 300лв за всичко,което ми се струва малко прекалено.Иска ми се да си купя гърне от някоя кола за части и да го занеса само да ми го сменят,но тъй като в сервиза ме питаха за доста детайли за колата оставам с впечатлението,че крайните гърнета зависят от модела на двигателя и не стават от всякакви.Въпроса ми е така ли е или мога да взема и от друг двигател гърне,например от е46 дизел преди фейслифта или от 320i ? Благодаря ако някой отговори
1,3,5
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Бързи въпроси и отговори
при е36 масово за бързо/евтино добавяне на негативен ъгъл на предните гуми се добавят шайби на предните шенкели
нямам е46 и питам при този модел има ли такъв вариант или конструктивно (знам че и предните амортисьори са други) не става такова подлагане за повече негативен ъгъл и единственото решение е camber plate
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=31_0518
тук ми излгежда , че няма такава възможност правилно ли се ориентирам?
нямам е46 и питам при този модел има ли такъв вариант или конструктивно (знам че и предните амортисьори са други) не става такова подлагане за повече негативен ъгъл и единственото решение е camber plate
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=31_0518
тук ми излгежда , че няма такава възможност правилно ли се ориентирам?
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, някой знае ли колко милиметра е вътрешно маркуча на турбото към кулера, номера му е 11612249524.
- krasss
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.05.2018
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 3 series E46 316i N46 (газ-бензин)
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте! Ще съм много благодарен ако някой ме насочи. Колата на място когато чакам на светофар примрено, притриса леко и оборотите започват да играят пак леко след малко се оправят. Показва ми грешка p2c24 - Lambda probe before catalyst reversed, което до колкото вярно си превеждам означава "обърната ланбд сонда преди катализатора". някой имал ли е подобен проблем?
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Бързи въпроси и отговори
Дайте предложения, накратко колата е 318 143коня фейслифт газ/бензин, сутрин пали трудно върти 5-6 секунди с натиснат педал и тогава пали загрее ли съвесем малко и няма проблем(пали от 1-вото завъртане) , диагностиката нищо не показва, смених свещи наскоро и нямаше подобрение.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Бързи въпроси и отговори
ivanski_2 написа:Дайте предложения, накратко колата е 318 143коня фейслифт газ/бензин, сутрин пали трудно върти 5-6 секунди с натиснат педал и тогава пали загрее ли съвесем малко и няма проблем(пали от 1-вото завъртане) , диагностиката нищо не показва, смених свещи наскоро и нямаше подобрение.
Пробвай с изключен ванос. Просто махни буксата от соленоида.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Бързи въпроси и отговори
SuSaMeCa написа:ivanski_2 написа:Дайте предложения, накратко колата е 318 143коня фейслифт газ/бензин, сутрин пали трудно върти 5-6 секунди с натиснат педал и тогава пали загрее ли съвесем малко и няма проблем(пали от 1-вото завъртане) , диагностиката нищо не показва, смених свещи наскоро и нямаше подобрение.
Пробвай с изключен ванос. Просто махни буксата от соленоида.
Тази ли е буксата ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- smok85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 29.09.2017
- Местоположение: Бургас
- Кара: 318i CI N42B20 2003 Touring
Re: Бързи въпроси и отговори
От какво може да се чува виене при загрял мотор след започващо след 2000об/мин и увеличаващо се с увеличаването на оборотите? Гледах в тубата видео на проблем с подобен звук (виене) ,което според собственика е от масления филтър и наистина изчезна след смяната му.Моя е сменен преди 1000км (Манн) и още от началото си виеше.При студен двигател го няма.Колата си пали и върви като фурия,но виенето ме дразни много.
1,3,5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани