Работна температура 330д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Работна температура 330д
Здравейте,
Искам нещо да Ви попитам.Знам,че работната температура е 88-92 градуса..Днес през скритото меню карам цял ден и го гледам повече от 84 градуса не искаше да качи..С един термостат съм(голям) мисля,че не е за смяна
понеже градусите не са 70 а си държи стабилно 84..но пък не трябва ли да е 88,90..?Термостата ми е оригинален и е на 2години.
Искам нещо да Ви попитам.Знам,че работната температура е 88-92 градуса..Днес през скритото меню карам цял ден и го гледам повече от 84 градуса не искаше да качи..С един термостат съм(голям) мисля,че не е за смяна
понеже градусите не са 70 а си държи стабилно 84..но пък не трябва ли да е 88,90..?Термостата ми е оригинален и е на 2години.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Работна температура 330д
Трябва да е 88-92. Понякога в студеното в града като стигне 80, минава доста време докато се качи до 88, но ако е карана един час и не е минала 84, значи си за термостат.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Работна температура 330д
Навъртях градско 80км без да спирам колата и не качи над 84.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Работна температура 330д
Пипни долния маркуч на радиатора, този от лявата страна, ако си срещу колата - ако при 50-60 градуса се е леко загрял и той, за термостат си.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Работна температура 330д
streetracing12 написа:Навъртях градско 80км без да спирам колата и не качи над 84.
Термостат. За да затвърдиш диагнозата, излез на извънградско някъде, където има дълго надолнище. Поддържай по надолнището 70-90км/ч на 5-та или 6-та. Ако температурата падне под 80 градуса значи е за термостат на 100%.
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Работна температура 330д
Точно така трябва да е между 88-92 градуса. Моята се върти точно в този диапазон и лятото и зимата. Миналата година смених моят термостат защото беше заминал тогава държеше 70-72 градуса. Слушал съм че на 3-ка дизелите през година,две им се налага да се сменя термостата. Колко е вярно не знам.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Работна температура 330д
iNfoster` написа:Точно така трябва да е между 88-92 градуса. Моята се върти точно в този диапазон и лятото и зимата. Миналата година смених моят термостат защото беше заминал тогава държеше 70-72 градуса. Слушал съм че на 3-ка дизелите през година,две им се налага да се сменя термостата. Колко е вярно не знам.
Аз вече 3 години откакто съм сменил термостата и нямам никакъв проблем. Мисля, че сложих Лемфьордер. Явно е бил читав. Много хора се оплакват от дефектни термостати.
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Работна температура 330д
NGneer4eto написа:iNfoster` написа:Точно така трябва да е между 88-92 градуса. Моята се върти точно в този диапазон и лятото и зимата. Миналата година смених моят термостат защото беше заминал тогава държеше 70-72 градуса. Слушал съм че на 3-ка дизелите през година,две им се налага да се сменя термостата. Колко е вярно не знам.
Аз вече 3 години откакто съм сменил термостата и нямам никакъв проблем. Мисля, че сложих Лемфьордер. Явно е бил читав. Много хора се оплакват от дефектни термостати.
Моята загрява доста бавно.Вярно ли е че това е от малкия термостат или и двата трябва да се сменят?Закупих само малкия,но още не съм го сменил...
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Работна температура 330д
nikolaymitov написа:NGneer4eto написа:iNfoster` написа:Точно така трябва да е между 88-92 градуса. Моята се върти точно в този диапазон и лятото и зимата. Миналата година смених моят термостат защото беше заминал тогава държеше 70-72 градуса. Слушал съм че на 3-ка дизелите през година,две им се налага да се сменя термостата. Колко е вярно не знам.
Аз вече 3 години откакто съм сменил термостата и нямам никакъв проблем. Мисля, че сложих Лемфьордер. Явно е бил читав. Много хора се оплакват от дефектни термостати.
Моята загрява доста бавно.Вярно ли е че това е от малкия термостат или и двата трябва да се сменят?Закупих само малкия,но още не съм го сменил...
Какво разбираш под доста бавно? Нормално е в студа да загрява по-бавно. Ако караш из града - за 5-10 минути стига 50 градуса. Ако излизаш бързо на извънградско или караш продължителни отсечки в града трябва по-бързо да загрява. Има и един момент, че като падне под 0-та като че ли почва да загрява по-бързо, отколкото при +5-+10 външна. Предполагам се дължи на подгревателя на антифриза. При всички случаи трябва да загрява по-бързо от Фолксваген и по-бавно от бензинова кола. Аз имам само голям термостат, който функционира нормално и не бих казал, че колата загрява кой-знае колко бързо.
При теб ако достига 50 градуса по-бавно от 10 минути предполагам вече е проблем. Но и това е субективно, защото ако седиш на едно място наистина загрява доста бавно.
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Работна температура 330д
И аз имам само един термостат. Бих казал че при температура от 0 до +6 градуса в рамките на 10-12 мин е загряла на 80 и няколко градуса.
Това е с извънградско каране. Лично аз бях много скептично настроен относно дизелите и работата им през зимата - трудно загряване, трудно палене, бързо изстиване и т.н. Но от моята бих казал, че съм много доволен. Загрява си нормално, след като загрее си поддържа температура. Бавно изстива не е като някой марки за 30 мин все едно не си е карал преди това.
Това е с извънградско каране. Лично аз бях много скептично настроен относно дизелите и работата им през зимата - трудно загряване, трудно палене, бързо изстиване и т.н. Но от моята бих казал, че съм много доволен. Загрява си нормално, след като загрее си поддържа температура. Бавно изстива не е като някой марки за 30 мин все едно не си е карал преди това.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Работна температура 330д
iNfoster` написа:И аз имам само един термостат. Бих казал че при температура от 0 до +6 градуса в рамките на 10-12 мин е загряла на 80 и няколко градуса.
Това е с извънградско каране. Лично аз бях много скептично настроен относно дизелите и работата им през зимата - трудно загряване, трудно палене, бързо изстиване и т.н. Но от моята бих казал, че съм много доволен. Загрява си нормално, след като загрее си поддържа температура. Бавно изстива не е като някой марки за 30 мин все едно не си е карал преди това.
Значи си идеален. В града примерно като стигне 70 и може да мине 15-20 мин докато стигне 90, но на извънградско стига за нула време. А за бавното изстиване наистина БМВ-тата са рекордьори. Даже в лютата зима след 1-2 часа престой палиш и имаш 40-45 градуса на водата. Преди доста време имах една бензинова Астричка, при която зимата след 20 минути на студа и стрелката забиваше в синьото. Ама нямаше кори, изолации - нищо.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани