разширителен съд
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ilia1984
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: разширителен съд
ivoaudi написа:Карах и с полско и с тайванско и с оригинално казанче. Всички издържаха грубо по около 80 100к, не намирам каквато и да е сериозна разлика м-у различните марки, а истерията около оригиналните, дето били топ качество съвсем ми е безпредметна. Като допълня, че пластмасите и гумите около двигателите на бмв наппследък са направо леш, съвсем пък не разбирам двойните и тройни цени на оригиналните части. Просто мнение
Купих казанче и капачка hella/behr. Дано изкара 80-100 000км още.
Благодаря на всички!
- Denmark
- младши ентусиаст
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: разширителен съд
ivoaudi написа:Всички издържаха грубо по около 80 100к, не намирам каквато и да е сериозна разлика м-у различните марки, а истерията около оригиналните, дето били топ качество съвсем ми е безпредметна.
Охладителната система беше първото нещо дето смених на мойта кола, след около 2к стават 100к км от както я имам и до сега не мислех да го пипам казанчето, ама коментара ти ме кара да параноясвам
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: разширителен съд
Ами, не знам, просто споделям опит. То си зависи от много неща колко време ще изкара казанчето. Може пък при теб да изкара и тройно, моите перипетии все пак не са реферанс. Според мен няма от какво да се притесняваш, просто си карай колата
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: разширителен съд
След 1 година моето Майле - си протече от О пръстените долу към конзолата. Отделно магнита вътре който управлява рид-ампулата се е разкачил и нивото се показва спорадично (както описват в чуждите форуми). Взех от ТехКо едно Behr Hella. Надявам се да е ОК
Re: разширителен съд
зравейте
от известно време колата ми губи антрифриз след половин ден търсене се оказа във връзките между разширителния съд и стойката (не знам правилно ли се изразявам, но се надявам да ме разберете ) свалих ги няма спукано, но не мога да намеря такива О-пръстени и си сложих старите със силикон, но се оказа времнно решение защото след 2-3 дни почна отново и то видимо
въпроса ми е от къде да намеря такива 0 пръстени пазарувам от тех-ко, но ги нямат, като артикул. А и дали ще се размина само с о-пръстени или трябва да сменям и казанчето и стойката
Благодаря предварително
от известно време колата ми губи антрифриз след половин ден търсене се оказа във връзките между разширителния съд и стойката (не знам правилно ли се изразявам, но се надявам да ме разберете ) свалих ги няма спукано, но не мога да намеря такива О-пръстени и си сложих старите със силикон, но се оказа времнно решение защото след 2-3 дни почна отново и то видимо
въпроса ми е от къде да намеря такива 0 пръстени пазарувам от тех-ко, но ги нямат, като артикул. А и дали ще се размина само с о-пръстени или трябва да сменям и казанчето и стойката
Благодаря предварително
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: разширителен съд
На няколко места из темите съм виждал постнати точните размери, колега. Ако попрочетеш може да ги намериш. Защо просто не свалиш стария пръстен и да си потърсиш по него? А предполагам можеш да си го поръчаш и направо в БМВ.
За мен точно това място в охл. с-ма е възможно най-куцата връзка, ама най-най! Толкова кекаво и ненадеждно решение, сякаш деца в кръжок по трудово са го умували, гениална техническа мисъл!
Имай предвид, че понякога въпросната конзола се измята от температурата и само смяна пръстен не решава проблема. Огледай добре.
За мен точно това място в охл. с-ма е възможно най-куцата връзка, ама най-най! Толкова кекаво и ненадеждно решение, сякаш деца в кръжок по трудово са го умували, гениална техническа мисъл!
Имай предвид, че понякога въпросната конзола се измята от температурата и само смяна пръстен не решава проблема. Огледай добре.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: разширителен съд
Да повдигна темата.
Тази сутрин забелязах, че казанчето се е спукало странично, и леко фучи и бълбука. Вероятно е станало преди време и не съм разбрал.
Редовно си гледам колата на живи данни, вдигам капака и т.н. и не ми прави впечатление, да има проблем с помпа, прегряване или степени на перката.
Първият въпрос е какво казанче да взема?
Вторият въпрос е, как да диагностицирам, казанчето от старост + ниските температури ли е дефектирало или има и проблем с охладителната система. Метод за откриване на проблема, ако някой патил може да каже?
Колата е Е46 320д 150коня 2005 г..
Тази сутрин забелязах, че казанчето се е спукало странично, и леко фучи и бълбука. Вероятно е станало преди време и не съм разбрал.
Редовно си гледам колата на живи данни, вдигам капака и т.н. и не ми прави впечатление, да има проблем с помпа, прегряване или степени на перката.
Първият въпрос е какво казанче да взема?
Вторият въпрос е, как да диагностицирам, казанчето от старост + ниските температури ли е дефектирало или има и проблем с охладителната система. Метод за откриване на проблема, ако някой патил може да каже?
Колата е Е46 320д 150коня 2005 г..
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: разширителен съд
Вземи оригинално ако смяташ да караш колата, цената е неприятна, но това е удоволствието от шофирането.
И не ме питай откъде знам
И не ме питай откъде знам
Re: разширителен съд
Свърши тая. Взех даже най-евтиното, което е окомплектовано с всичко.
Смених го, пък ще видим колко ще изкара.
Според мен, след много четене последните дни, проблема не е в качеството на казанчето, а в проблем с охладителната система или самата капача. Т.е. висока налягане, породено от нещо, където няма къде да избяга. Вероятната основна разлика е в това, че скъпите или оригиналните казанчета, реално са направени от по-здрав материал с по-здраваотливка и държат дълго на проблема.
Но както и да е, ще видим.
Вчера при смяната установих друг, чест проблем, който разреших и дано да съм полезен на някой.
Реших проблема с индикацията на таблото, при смяна с евтино казанче.
Снощи четох доста по форумите, основно чуждите. Видях много снимки на срязани казанчета и разгледах принципа им.
Проблема основно е в това, че поплавъка остава на дъното, а причината е, не съм на 100% сигурен, но или въздушен джоб под поплавъка или некачествен водач на поплавъка, който не му позволява лесно да изплува.
Проблемът прилича на проблем с тоалетното казанче, когато е старо и при пускане на водата, не иска да се пълни. Там се оправя или с подчукване или с ръка се издръпва леко поплавъка и той тръгва.
Та по същия начин реших да направя и аз.
Отворих капачката на казанчето, пъхнах една тънка тръбичка максимално навътре и с уста почнах да надувам. С дясната ръка стискам горния маркуч, а с лявата ръка подчуквам с едни клещи дъното на казанчето, така хем с вибрации, хем с аерация и тласък на водата, подпомагам да излезе въздушния джоб или да помогна на поплавъка на изпълзи по водача нагоре.
СТАНА.
Индикацията изгасна, предполагам поплавъка си е вече горе и ще си остане там докато има вода в казанчето.
Този метод ще свърши работа при казанчетата, при които поплавъка е в съседно отделение на това, в което е пръчката за нивото под капачката.
Дано съм бил полезен на някой.
Смених го, пък ще видим колко ще изкара.
Според мен, след много четене последните дни, проблема не е в качеството на казанчето, а в проблем с охладителната система или самата капача. Т.е. висока налягане, породено от нещо, където няма къде да избяга. Вероятната основна разлика е в това, че скъпите или оригиналните казанчета, реално са направени от по-здрав материал с по-здраваотливка и държат дълго на проблема.
Но както и да е, ще видим.
Вчера при смяната установих друг, чест проблем, който разреших и дано да съм полезен на някой.
Реших проблема с индикацията на таблото, при смяна с евтино казанче.
Снощи четох доста по форумите, основно чуждите. Видях много снимки на срязани казанчета и разгледах принципа им.
Проблема основно е в това, че поплавъка остава на дъното, а причината е, не съм на 100% сигурен, но или въздушен джоб под поплавъка или некачествен водач на поплавъка, който не му позволява лесно да изплува.
Проблемът прилича на проблем с тоалетното казанче, когато е старо и при пускане на водата, не иска да се пълни. Там се оправя или с подчукване или с ръка се издръпва леко поплавъка и той тръгва.
Та по същия начин реших да направя и аз.
Отворих капачката на казанчето, пъхнах една тънка тръбичка максимално навътре и с уста почнах да надувам. С дясната ръка стискам горния маркуч, а с лявата ръка подчуквам с едни клещи дъното на казанчето, така хем с вибрации, хем с аерация и тласък на водата, подпомагам да излезе въздушния джоб или да помогна на поплавъка на изпълзи по водача нагоре.
СТАНА.
Индикацията изгасна, предполагам поплавъка си е вече горе и ще си остане там докато има вода в казанчето.
Този метод ще свърши работа при казанчетата, при които поплавъка е в съседно отделение на това, в което е пръчката за нивото под капачката.
Дано съм бил полезен на някой.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: разширителен съд
Моите наблюдения са, че най-често причината е именно кофти водач на поплавъка и в останалите случаи, въздушен джоб. Тоест, издърпването на поплавъка нагоре решава проблема рядко. Ако при теб се реши трайно, драсни да знаем?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: разширителен съд
Да добавя. Всичко изглежда наред с казанчето и охладителната система и това което ми направи впечатление е, че колата загрява до 92 градуса макс и пада на 90. При предишни наблюдения съм виждал, че стига до 104 и тогава пада температурата, обичайно до 97 градуса. Това е било през лятото в най-големите жеги. Температурата я гледам на таблото, през скритото меню. Дали има връзка с казанчето и смяната му?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: разширителен съд
Няма връзка. Според описанията ти по-скоро имаш боклуци м-у основния и климатичния радиатор. Ако никога не си ги разделял задълвително го направи.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани