Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 8.05.2013

Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност

Мнение от delx » 03 Ное 2017, 20:28

Здравейте,

Тръгнах да паля колата преди малко и след 2-3 минути работи се чу брутално скърцане/виене и волана натежя рязко. Спрях колата и отдолу имаше локва от хидравлична течност. В момента няма как да се управлява автомобила, хидравликата липсва напълно, а и се чуват брутални звуци. Първото ми предположение е че помпата си е заминала изцяло, но възможно ли е да има щети по рейката или от нея да е дошъл проблема тъй като преди 5-6 месеца претърпя рециклиране и уж всичко беше ок, отдолу нямаше никакви течове?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност

Мнение от Denmark » 04 Ное 2017, 13:03

Според мен започни с това да разбереш от къде е теча и как да го орпавиш. След това виж дали все още имаш проблем с виенето и тогава чак може да се насочиш към помпата. Не рейката не би трябвало да и е станало нещо.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност

Мнение от VladiE » 04 Ное 2017, 21:00

Рейка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 22.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
Мечтае да кара: M5 E60,F90

Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност

Мнение от iNfoster` » 06 Ное 2017, 11:37

Виенето идва от липсата на хидравлично масло. При мен също губи по-едно 100-150 мл. на месец и като се сетя и доливам. При мен си губи от десния маншон на рейката. Ще и дойде и на нея времето, но за момента е карам така. Да попитам колко излиза едно сваляне и качване на рейката и рециклиране. Другото което ми казаха, че моята рейка била рециклирана преди и можело да иска само да се пренатегне. Има ли такъв вариант или е пак за рециклиране?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност

Мнение от VladiE » 07 Ное 2017, 9:04

Ако я натегнеш се износва гребена и ще натежава в двата края. Преди време четох и съвета е да слагаш рейка от е36, че била по корава. Аз не съм имал проблем с моята и да чукна на дърво да нямам. Рециклиране правят в техническия в София и някакъв човек в Горна Оряховица.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 8.05.2013

Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност

Мнение от delx » 07 Ное 2017, 10:09

Да добавя малко информация - избил е маркуча на рейката, не е помпата май. Прави я едно момче в Люлин, мисля че от форума му бях взел кординатите и изглеждаше доста добре рециклирана. Ще видим сега дали ще има проблем с рекламацията, стандартната гаранция, която им дават ми се върти че е поне 1 година, а не се минали и 7-8 месеца.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност

Мнение от NGneer4eto » 08 Ное 2017, 16:24

delx написа:Да добавя малко информация - избил е маркуча на рейката, не е помпата май. Прави я едно момче в Люлин, мисля че от форума му бях взел кординатите и изглеждаше доста добре рециклирана. Ще видим сега дали ще има проблем с рекламацията, стандартната гаранция, която им дават ми се върти че е поне 1 година, а не се минали и 7-8 месеца.

Абсолютно не се разбира какво са ти правили рейката или помпата. Какъв маркуч е избил. По рейката доколкото знам (и съм виждал) няма маркучи. Дай малко по ясна информация. Ако ти е избила метална тръбичка, по която тече хидравлична течност на рейката, по-добре не се връщай в този сервиз. Ако опреш до рециклаж на рейката прати я в Сливен. Там поне няма да имаш ядове. Аз вече трета година си карам и съм забравил, че някога е имало проблем.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 8.05.2013

Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност

Мнение от delx » 31 Дек 2017, 14:57

Здравейте,

Да дам още малко информация по проблема - под избил маркуч имах предвид маркуча за високото налягане. Оказа се, че като са рециклирали рейката са пратили и маркуча на друго място да го рециклират. Оправданието беше, че където са металните свръзки/пръстени машината не можела да направи хубава извивка и да ги натегне, каквото и да означава това. Взех колата и след 20тина дена пак изби тоя мизерен маркуч. Купих втора ръка за 100 лв оригинален и след монтажа сега волана е доста тежък. При палене помпата като нагнети се чува за секунда-две едно свирене, което го имаше и преди. Почвам да мисля че проблема изобщо не е в маркуча, а рейката май прави обратно налягане. При пълен десен/ляв (и двата пъти изби при пълен завой) ми казаха, че имало клапан, който ролята му била да направи вътрешно въртене именно за да не се стигне до прекалено налягане. Въпроса ми е някой дали е правил подобен клапан и дали според вас си заслужава да я водя на рекламация пак тая рейка или да я хвърлям и да търся втора ръка по-читава?

Не съм напълно запознат, но не ми се струва логично проблема да идва от помпата - изведнъж да почне да прави по-високо налягане... По-ниско бих се замислил, но ако рейката прави обратно налягане ми се струва че най-разумния вариант е да избие на най-слабата точка, а именно металните пръстени/съединения на маркуча за високото налягане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност

Мнение от ildivvy » 03 Яну 2018, 8:30

Оригинално няма ли байпасен клапан в конструкцията на самата рейка? Направо не ми се вярва да няма! Всички хидравлични системи имат точно за тази цел!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност

Мнение от NGneer4eto » 03 Яну 2018, 21:46

delx написа:Здравейте,

Да дам още малко информация по проблема - под избил маркуч имах предвид маркуча за високото налягане. Оказа се, че като са рециклирали рейката са пратили и маркуча на друго място да го рециклират. Оправданието беше, че където са металните свръзки/пръстени машината не можела да направи хубава извивка и да ги натегне, каквото и да означава това. Взех колата и след 20тина дена пак изби тоя мизерен маркуч. Купих втора ръка за 100 лв оригинален и след монтажа сега волана е доста тежък. При палене помпата като нагнети се чува за секунда-две едно свирене, което го имаше и преди. Почвам да мисля че проблема изобщо не е в маркуча, а рейката май прави обратно налягане. При пълен десен/ляв (и двата пъти изби при пълен завой) ми казаха, че имало клапан, който ролята му била да направи вътрешно въртене именно за да не се стигне до прекалено налягане. Въпроса ми е някой дали е правил подобен клапан и дали според вас си заслужава да я водя на рекламация пак тая рейка или да я хвърлям и да търся втора ръка по-читава?

Не съм напълно запознат, но не ми се струва логично проблема да идва от помпата - изведнъж да почне да прави по-високо налягане... По-ниско бих се замислил, но ако рейката прави обратно налягане ми се струва че най-разумния вариант е да избие на най-слабата точка, а именно металните пръстени/съединения на маркуча за високото налягане.


Човек, дай си рейката на читав майстор да я направи! Аз съм давал за рециклиране 3 рейки и не са ми правили никакви проблеми след това. Който си разбира от работата знае какво прави. Вече ако проблемът ти е в помпата, а не в рейката, това е друго нещо. Не трябва да ти свири или пищи нищо, докато въртиш волана. Дори на пълен волан, мисля не пищи. Единствено при въртене трябва да се чува едно леко бръмчене и ти падат леко оборотите. ТОва е. При всички Е46 е така, ако е друго, значи не е наред. А може и да провериш с какъв ремък караш, защото има не-малко случаи с по-къс или по-дълъг ремък, съответно да е по-евтинко. И после що пищи.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook