Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност
Здравейте,
Тръгнах да паля колата преди малко и след 2-3 минути работи се чу брутално скърцане/виене и волана натежя рязко. Спрях колата и отдолу имаше локва от хидравлична течност. В момента няма как да се управлява автомобила, хидравликата липсва напълно, а и се чуват брутални звуци. Първото ми предположение е че помпата си е заминала изцяло, но възможно ли е да има щети по рейката или от нея да е дошъл проблема тъй като преди 5-6 месеца претърпя рециклиране и уж всичко беше ок, отдолу нямаше никакви течове?
Тръгнах да паля колата преди малко и след 2-3 минути работи се чу брутално скърцане/виене и волана натежя рязко. Спрях колата и отдолу имаше локва от хидравлична течност. В момента няма как да се управлява автомобила, хидравликата липсва напълно, а и се чуват брутални звуци. Първото ми предположение е че помпата си е заминала изцяло, но възможно ли е да има щети по рейката или от нея да е дошъл проблема тъй като преди 5-6 месеца претърпя рециклиране и уж всичко беше ок, отдолу нямаше никакви течове?
- Denmark
- младши ентусиаст
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност
Според мен започни с това да разбереш от къде е теча и как да го орпавиш. След това виж дали все още имаш проблем с виенето и тогава чак може да се насочиш към помпата. Не рейката не би трябвало да и е станало нещо.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност
Виенето идва от липсата на хидравлично масло. При мен също губи по-едно 100-150 мл. на месец и като се сетя и доливам. При мен си губи от десния маншон на рейката. Ще и дойде и на нея времето, но за момента е карам така. Да попитам колко излиза едно сваляне и качване на рейката и рециклиране. Другото което ми казаха, че моята рейка била рециклирана преди и можело да иска само да се пренатегне. Има ли такъв вариант или е пак за рециклиране?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност
Ако я натегнеш се износва гребена и ще натежава в двата края. Преди време четох и съвета е да слагаш рейка от е36, че била по корава. Аз не съм имал проблем с моята и да чукна на дърво да нямам. Рециклиране правят в техническия в София и някакъв човек в Горна Оряховица.
Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност
Да добавя малко информация - избил е маркуча на рейката, не е помпата май. Прави я едно момче в Люлин, мисля че от форума му бях взел кординатите и изглеждаше доста добре рециклирана. Ще видим сега дали ще има проблем с рекламацията, стандартната гаранция, която им дават ми се върти че е поне 1 година, а не се минали и 7-8 месеца.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност
delx написа:Да добавя малко информация - избил е маркуча на рейката, не е помпата май. Прави я едно момче в Люлин, мисля че от форума му бях взел кординатите и изглеждаше доста добре рециклирана. Ще видим сега дали ще има проблем с рекламацията, стандартната гаранция, която им дават ми се върти че е поне 1 година, а не се минали и 7-8 месеца.
Абсолютно не се разбира какво са ти правили рейката или помпата. Какъв маркуч е избил. По рейката доколкото знам (и съм виждал) няма маркучи. Дай малко по ясна информация. Ако ти е избила метална тръбичка, по която тече хидравлична течност на рейката, по-добре не се връщай в този сервиз. Ако опреш до рециклаж на рейката прати я в Сливен. Там поне няма да имаш ядове. Аз вече трета година си карам и съм забравил, че някога е имало проблем.
Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност
Здравейте,
Да дам още малко информация по проблема - под избил маркуч имах предвид маркуча за високото налягане. Оказа се, че като са рециклирали рейката са пратили и маркуча на друго място да го рециклират. Оправданието беше, че където са металните свръзки/пръстени машината не можела да направи хубава извивка и да ги натегне, каквото и да означава това. Взех колата и след 20тина дена пак изби тоя мизерен маркуч. Купих втора ръка за 100 лв оригинален и след монтажа сега волана е доста тежък. При палене помпата като нагнети се чува за секунда-две едно свирене, което го имаше и преди. Почвам да мисля че проблема изобщо не е в маркуча, а рейката май прави обратно налягане. При пълен десен/ляв (и двата пъти изби при пълен завой) ми казаха, че имало клапан, който ролята му била да направи вътрешно въртене именно за да не се стигне до прекалено налягане. Въпроса ми е някой дали е правил подобен клапан и дали според вас си заслужава да я водя на рекламация пак тая рейка или да я хвърлям и да търся втора ръка по-читава?
Не съм напълно запознат, но не ми се струва логично проблема да идва от помпата - изведнъж да почне да прави по-високо налягане... По-ниско бих се замислил, но ако рейката прави обратно налягане ми се струва че най-разумния вариант е да избие на най-слабата точка, а именно металните пръстени/съединения на маркуча за високото налягане.
Да дам още малко информация по проблема - под избил маркуч имах предвид маркуча за високото налягане. Оказа се, че като са рециклирали рейката са пратили и маркуча на друго място да го рециклират. Оправданието беше, че където са металните свръзки/пръстени машината не можела да направи хубава извивка и да ги натегне, каквото и да означава това. Взех колата и след 20тина дена пак изби тоя мизерен маркуч. Купих втора ръка за 100 лв оригинален и след монтажа сега волана е доста тежък. При палене помпата като нагнети се чува за секунда-две едно свирене, което го имаше и преди. Почвам да мисля че проблема изобщо не е в маркуча, а рейката май прави обратно налягане. При пълен десен/ляв (и двата пъти изби при пълен завой) ми казаха, че имало клапан, който ролята му била да направи вътрешно въртене именно за да не се стигне до прекалено налягане. Въпроса ми е някой дали е правил подобен клапан и дали според вас си заслужава да я водя на рекламация пак тая рейка или да я хвърлям и да търся втора ръка по-читава?
Не съм напълно запознат, но не ми се струва логично проблема да идва от помпата - изведнъж да почне да прави по-високо налягане... По-ниско бих се замислил, но ако рейката прави обратно налягане ми се струва че най-разумния вариант е да избие на най-слабата точка, а именно металните пръстени/съединения на маркуча за високото налягане.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност
Оригинално няма ли байпасен клапан в конструкцията на самата рейка? Направо не ми се вярва да няма! Всички хидравлични системи имат точно за тази цел!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Загуба на хидравлика и теч на хидравлична течност
delx написа:Здравейте,
Да дам още малко информация по проблема - под избил маркуч имах предвид маркуча за високото налягане. Оказа се, че като са рециклирали рейката са пратили и маркуча на друго място да го рециклират. Оправданието беше, че където са металните свръзки/пръстени машината не можела да направи хубава извивка и да ги натегне, каквото и да означава това. Взех колата и след 20тина дена пак изби тоя мизерен маркуч. Купих втора ръка за 100 лв оригинален и след монтажа сега волана е доста тежък. При палене помпата като нагнети се чува за секунда-две едно свирене, което го имаше и преди. Почвам да мисля че проблема изобщо не е в маркуча, а рейката май прави обратно налягане. При пълен десен/ляв (и двата пъти изби при пълен завой) ми казаха, че имало клапан, който ролята му била да направи вътрешно въртене именно за да не се стигне до прекалено налягане. Въпроса ми е някой дали е правил подобен клапан и дали според вас си заслужава да я водя на рекламация пак тая рейка или да я хвърлям и да търся втора ръка по-читава?
Не съм напълно запознат, но не ми се струва логично проблема да идва от помпата - изведнъж да почне да прави по-високо налягане... По-ниско бих се замислил, но ако рейката прави обратно налягане ми се струва че най-разумния вариант е да избие на най-слабата точка, а именно металните пръстени/съединения на маркуча за високото налягане.
Човек, дай си рейката на читав майстор да я направи! Аз съм давал за рециклиране 3 рейки и не са ми правили никакви проблеми след това. Който си разбира от работата знае какво прави. Вече ако проблемът ти е в помпата, а не в рейката, това е друго нещо. Не трябва да ти свири или пищи нищо, докато въртиш волана. Дори на пълен волан, мисля не пищи. Единствено при въртене трябва да се чува едно леко бръмчене и ти падат леко оборотите. ТОва е. При всички Е46 е така, ако е друго, значи не е наред. А може и да провериш с какъв ремък караш, защото има не-малко случаи с по-къс или по-дълъг ремък, съответно да е по-евтинко. И после що пищи.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани