Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 630
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
Онзи ден, като сменях гумите вдигнах с оригиналния крик, подпрях си я на тампона, както си му е реда. Вдигнах и бам, крика попадна вътре. Пробва от другите страни и на три места ми пропадна. Погледнах отдолу, цялото почти "дюшеме" е изгнило, рони се като хляб. Наложи се да подложа голям метален лист, та да довърша смяната и то постоянно скърцаше, се едно пак ще пропадне. КАК се ремонтира това? Отделно мисля на първо време да заваря някакви метални винкели по здравата греда на прага и т.н., поне да мога да вдигна колата, ако не дай си боже спукам гума, идеята как и се струва? Общо взето, дайте съвети какво да правя. Колата не е изгнила никъде, но отдолу е щета...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 823
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
Според мен направо я пускай за продаване.Ръждата тръгне ли няма спиране.Моята уж нямаше никъде ръжда ,но като тръгнахме да я вдигаме с крика и потъна прага.Все едно карам опел
- Maxmadness
- ентусиаст
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
turbonetic написа:Според мен направо я пускай за продаване.Ръждата тръгне ли няма спиране.Моята уж нямаше никъде ръжда ,но като тръгнахме да я вдигаме с крика и потъна прага.Все едно карам опел
Като прочета нещо такова и се обривам... лично на мойта Е46-тица от както е купена през 2010 година ноември до ден днешен,ми избиваше ръжда на 4 места,при което още като забелязвах малките балончета веднага колата се вкарваше в бояджийното и всичко както му е реда,еми колега минаха много много години,и на въпросните места нямам и помен от ръжда...хване ли се навреме и направи ли се като хората ръждата изчезва !
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 823
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
Кърпили сме много коли и все от някъде избива ръждата и става все повече.Преди година на един мерцедес се беше появило само едно петно много малко веднага се обработи много добре търкане до метал шкурене китове и разни,глупости и година по-рано изби ръждата .. А и колегата споменава "дюшемето" ,което според мен ,не е като да правиш калник и праг.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
turbonetic написа:Според мен направо я пускай за продаване.Ръждата тръгне ли няма спиране.Моята уж нямаше никъде ръжда ,но като тръгнахме да я вдигаме с крика и потъна прага.Все едно карам опел
И после ще я видим в "Съвети..", а човека който ще я купи вероятно ще стане колега във форума и ще пита как да си решава проблема.
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
turbonetic написа:Според мен направо я пускай за продаване.Ръждата тръгне ли няма спиране.Моята уж нямаше никъде ръжда ,но като тръгнахме да я вдигаме с крика и потъна прага.Все едно карам опел
Такъв тип "мнения" трябва веднага да се изтриват от тоя форум. Също от по-долните си личи, че никога не сте кърпили кола като хората, а и да сте го правили това няма нищо общо с ръждата на други места.
Колкото до темата.. Вдигнете я тая кола при някой съвестен човек, огледайте я хубаво на всички места и прецени дали имаш бюджет да я оправиш. Труда е неприятен и трябва да се пипа грубо, но ако човек не се оплаква, а се фокусира в/у проблема в рамките на два, три или четири дни може да се справи отлично.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
bscsystem написа: два, три или четири
Докато го четях това очаквах да прочета месеца, а то дори не са и седмици... То само разглобяването и сглобяването ти е толкова... Колата трябва да остане голо купе на пода и да почнат да се сменят ламарините после се маже с мазила по заварките и други такива. И пак които и да е майстор не може да направи заварка както е направена в завода, ама то не се и очаква да изкара още 20 години. Във всички случеи не е работа за няколко дни, ако се гони дори и минално свършена работа а не замазване на положението с цел продажба.
Tires are evil - destroy them all ...
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 823
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
Тоя майстор трябва да е факир,че да го направи за "3-4" дена .И в крайна сметка ще го замаже отгоре отгоре и колата ще замине за продаване.или за части
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 630
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
Процедурата с ремонта отпада. Искам да попитам, има ли някакви мазила или спрей, които се мажат върху ръждата с цел запечатване и т.н. ?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 823
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
С каквото и да го мажеш и пръскаш няма спасение.Колкото и кит да се слага и разни други мазила,бодита разни и такива глупости няма да помогнат.Аз още в началото казах,че този ремонт ще е много скъп,а и няма да го направят качествено.Там вече ти мислиш дали да го замажеш положението и да чакаш да ти се разпадне купето в движение или я почваш на части
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
Жена и ръжда като тръгнат....
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
Колеги какви са тези коментари от сорта продавай е и т.н. Българина само това мисли като му излезе някакъв по-сериозен проблем да е закърпи и да е набута на някой човек дето не подозира какво го очаква.. Колега един съвет докато е закърпиш, вдигай колата с крик крокодил на носачите или отзад на диференциала и няма да имаш проблем. Относно ръждата един колега имаше същия проблем с един Мерцедес и да ти кажа много трудно намери майстор теникиджия който да се навие да му прави колата. Купи си нови прагове, и цялата хамалогия му излезе нещо от сорта на 1500-2000 лв. При него имаше и дупка в багажника - цялостно кърпене отдолу. Сега трябва да пръска и праговете и още пари при теб това няма да е нужно де, защото са пластмасови.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
Cvetun написа:Процедурата с ремонта отпада. Искам да попитам, има ли някакви мазила или спрей, които се мажат върху ръждата с цел запечатване и т.н. ?
Да, освен вече да я миеш на мивките с шаума с кератин, против косопад.
То така става. Запечатваме дупката с размер на малка африканска република и при продължително и редовно ползване, тръгват малки, свежи филизи FE (желязо) образувайки процес на регенерация и конструиращи нов, здрав под с дот 2018.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
Той немеца я изхвърлил заради това, тука са му я продали като "нов внос, перфектна, 1 собственик, реални 123456км". Какво да хваща да го реставрира тоя 20г скрап, къде ще му я кърпят 1 месец и ще му излезне ремонта колкото колата и накрая ще е временна цялата работа, като всичко подобно в БГ.
Моя съвет към автора - незнам дали се шегуваш за мазилата , но направо го разкарвай това Е46 на някой, който ще я вземе с желание да си я оправя, а за следващата се оглеждаш повече какво купуваш.
Моя съвет към автора - незнам дали се шегуваш за мазилата , но направо го разкарвай това Е46 на някой, който ще я вземе с желание да си я оправя, а за следващата се оглеждаш повече какво купуваш.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 630
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Изгнило "дюшеме" и невъзможност за вдигане с крик
Ами колеги да ви кажа, малко несериозно ми звучат коментари тип "продавай на части" или "веднага я разкарай". Колата е в перфектно състояние, вътре салон, двигател, окачване и дори купето отвън няма точка ръжда, всичко по нея работи и т.н.. Проблема е само отдолу и то е ръждясало около тампоните за вдигане, да кажем 3-4 педи квадрат около тампона, не е цялото дюшеме на прах отдолу, защото някои хора май така ме разбраха. Да, има ражда и не малко, но не е като да карам като Флинстоун. Ще видя да я намажа с нещо отдолу и вече ако почне да се разраства много и един вид наистина да "зарази" цялата кола, ще я махна тогава. Сега просто исках някакъв съвет какво мога да направя на мястото на тампоните, за да нямам проблем с крика и дали може да запечатам положението...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани