328i проблем с палене
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
328i проблем с палене
Здравейте . Проблема е в това че като запаля сутрин колата пали но не работи равномерно и в повечето случаи загася от самосебе си.Когато е студена ,запаля я и като дам рязко газ за да вдигне обороти колата гасне веднага , а когато подам леко газ оборотите се покачват но колата работи много неравномерно .След около 4-5мин. оборотите се оправят и всичко заспива. Купето е от 2.2i 170hp а мотора е 2.8i двойния ванос .Като дам на контакт бензиновата помпа изобщо не я чувам да работи (тя е от 2.2i мотор) възможно ли е да е от бензиновата помпа , и можете ли да ми кажете дали помпите имат разлика за 2.2 мотор и 2.8
BMW ®
Re: 328i проблем с палене
Мисля, че са еднакви на всички бензинови е46, без да съм на 100 % сигурен. Аз карам със същата комбинация купе/двигател и проблеми няма вече 3 год. Бензиновата помпа е сравнително тиха за разлика от много други коли, където като дадеш на контакт се чува доста ясно.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: 328i проблем с палене
Току що махнах задната седалка с цел да чуя дали изобщо издава някакъв звук но уви с включването на контакт нищо не се чува , но ако пък проблема е от нея как изобщо ще пали като цяло...възможно ли е да не прави необходимото налягане за гладко запалване и след това да се нормализира след 4-5мин?
BMW ®
Re: 328i проблем с палене
Не разбирам от бензинови помпи, но щом в един момент се оправя, надали е от бензиновата помпа.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 328i проблем с палене
hellsgate написа:Току що махнах задната седалка с цел да чуя дали изобщо издава някакъв звук но уви с включването на контакт нищо не се чува , но ако пък проблема е от нея как изобщо ще пали като цяло...възможно ли е да не прави необходимото налягане за гладко запалване и след това да се нормализира след 4-5мин?
Колега, на въпроса ти се отговаря с измерване с манометър за налягане на горивото.
- Conqueror
- младши ентусиаст
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: 328i проблем с палене
Имах такъв проблем с бензиновата помпа първо не можеше да храни високите докато накрая, спря да пали лошото беше че спря да пали в момент в който имах проблеми с ЕВС.
Оставих я цяла нощ да върти на обратно с колби и маркучи с кореселин и се оправи.А колко гняс излезе от нея не е истина
Оставих я цяла нощ да върти на обратно с колби и маркучи с кореселин и се оправи.А колко гняс излезе от нея не е истина
Re: 328i проблем с палене
Не е бензиновата помпа. Като е на място колата и малко налягане и стига да се форсира.Пък и с симтомите че като загрее се оправя, тотално отпада. Друг е проблема. Какво си сменял по горивната и запалителната система ?
Температурния датчик може да я бърка ако е заминал.
Температурния датчик може да я бърка ако е заминал.
Re: 328i проблем с палене
Почиствах дюзите с ултразвук , смених стъпковото моторче ,дроселова клапа , дебитомер , свещи , филтър картерни газове защото ми казаха че се скапвала някаква мембрана и започвало да взима въздух . Датчика за температурата същи е сменен и проблема си остана.Колата е с газово , дали има някаква логика дюзите да са изсъхнали от газта и да искат пълна смяна с други?
BMW ®
Re: 328i проблем с палене
Виждам, че достатъчно пари си дал, защо не отидеш при някой, който има повечко опит за да ти диагностицира проблема? Ако си от София, няколко поста по нагоре е писал колегата zvetiko, свържи се с него.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: 328i проблем с палене
Колега пиши накрая какво стана . Темата ще е полезна за много хора .
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
- yzbecistan
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.02.2017
- Пол: Мъж
Re: 328i проблем с палене
Колеги Здравейте ,
Аз карам е46 м54б22 , искам да споделя ,че имах същият проблем и при мен така като запаля и ако подам газ се давеше все едно и направо гаснеше !
Казаха ми ,че е от дросела ( смених го ,но не се оправи) след това изкл. буксата на дебитомера и хоп колата заработи идеално ! (дебитомера беше нов на 2 седмици , върнах го за рекламация и си взех оригинален втора употреба и всичко беше ОК )!! Имам предвид ,че дори и новите части някой път дават проблеми , така че не разчитай на това което си сменил с ново да работи на 100 % !
Успех и напиши обратно ако решиш проблема !
Аз карам е46 м54б22 , искам да споделя ,че имах същият проблем и при мен така като запаля и ако подам газ се давеше все едно и направо гаснеше !
Казаха ми ,че е от дросела ( смених го ,но не се оправи) след това изкл. буксата на дебитомера и хоп колата заработи идеално ! (дебитомера беше нов на 2 седмици , върнах го за рекламация и си взех оригинален втора употреба и всичко беше ОК )!! Имам предвид ,че дори и новите части някой път дават проблеми , така че не разчитай на това което си сменил с ново да работи на 100 % !
Успех и напиши обратно ако решиш проблема !
Re: 328i проблем с палене
Здравейте колеги .Днес ми смениха и 1вите ламбда сонди , отново проблема си остана. Тъй като не ми се дават повече пари за подмяна на здрави части ще ви помоля да ми дадете координати на човек който наистина знае какво прави по тази марка коли , няма значение от кой град е .
BMW ®
Re: 328i проблем с палене
efren написа:Виждам, че достатъчно пари си дал, защо не отидеш при някой, който има повечко опит за да ти диагностицира проблема? Ако си от София, няколко поста по нагоре е писал колегата zvetiko, свържи се с него.
Говори ли вече с колегата?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани