BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Здравейте, колеги. От около 2 седмици съм собственик на BMW 320d 150 к.с. Колата е със сменени дюзи (стендовани), със почистени турбо пътища, със почистени колектори. Не дава никакви грешки при четенее с диагностика. ЕГР е затапен. Та колата е много мудна до 2500 оборота и реших да я ремапнем с колега от форума. Преди да сменим софтуера я погледнахме с инпа и се вижда, че при 1700-1800 оборота на газ до ламарината турбото изостава доста и ако на 2500 оборота иска пик, то колата го постига на 3000 оборота и се изстрелва яко. Докато ако карам с половината газ и при плавно натискане колата си следи турбото и прави пика 1 сек. след като го изиска. Решихме да сложим софтуера, но греда.. колата вървеше много по- зле отколкото със стоковия, отново трябваше да се подава много плавно газ, за да се усети, че върви. Смачкам ли докрай газта дори от 2000 оборота, колата се чуди какво става, турбото свисти, но колата не върви. Интересното е, че колата дори с ремапа не пропушва черно (няма катализатор). На диагностиката се вижда, че рейла следи налягането, дебитомера също следи исканото количество и то бързо и адекватно. Колата е със сменен ел.клапан на турбото, вакуум пътищата са проверени и сменени.
Моля ви помагайте, не знам от какво може да е вече.. Врътнах с 2 оборот лостчето на актуатора, имаше ефект, колата стана по-пъргава, но пак с половината газ, смачкам ли я докрай и се почва една мудна история.
Моля ви помагайте, не знам от какво може да е вече.. Врътнах с 2 оборот лостчето на актуатора, имаше ефект, колата стана по-пъргава, но пак с половината газ, смачкам ли я докрай и се почва една мудна история.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Т.е. ако натиснеш газта да половината върви добре, но като натиснеш докрай и става мудна? При мен дали съм натиснал досредата или докрай върви по еднакъв начин.. или просто реагира много бързо или просто няма накъде повече да върви при натиснат повече от средата педал.. а върви доста добре още от 1800 оборота.
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Ами моята има малко забавяне, но при пълна газ се изстрелва чак след 2500 оборота, ако тръгна оъшт 1800 оборота, а ако тръгна от 1800 оборота с половин газ и след това смачкам на 2100 цялаата газ и на 2200 вече се изстрелва. Супер странна аномалия...
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Може ли по-запознатите да кажат дали при почистване на турбо може да се обърка поставянето на лопатките по начин, който да предизвика това състояние?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Не е възможно, но евентуално е възможно палчето, което движи цялата геометрия посредством актуатора, да не е влезнало хубаво на място, но и това е малко вероятно, и всеки при сглобяване на турбината ще го провери..
Трябва и да се провери/регулира положението на лопатките при крайно затворено положение
Трябва и да се провери/регулира положението на лопатките при крайно затворено положение
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Благодаря, колега. Мисля това да ми е резервен план за сваляне на турбото, защото малко не виждам логика при плавно подаване на газ да следи налягането, а при рязко настъпване до долу да не може да направи налягане, а още по-странно е, че дори с чип и пусната повече нафта колата не пуши, въпреки че турбото изостава спрямо исканото налягане
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Bmw30d написа:Здравейте, колеги. От около 2 седмици съм собственик на BMW 320d 150 к.с. Колата е със сменени дюзи (стендовани), със почистени турбо пътища, със почистени колектори. Не дава никакви грешки при четенее с диагностика. ЕГР е затапен. Та колата е много мудна до 2500 оборота и реших да я ремапнем с колега от форума. Преди да сменим софтуера я погледнахме с инпа и се вижда, че при 1700-1800 оборота на газ до ламарината турбото изостава доста и ако на 2500 оборота иска пик, то колата го постига на 3000 оборота и се изстрелва яко. Докато ако карам с половината газ и при плавно натискане колата си следи турбото и прави пика 1 сек. след като го изиска. Решихме да сложим софтуера, но греда.. колата вървеше много по- зле отколкото със стоковия, отново трябваше да се подава много плавно газ, за да се усети, че върви. Смачкам ли докрай газта дори от 2000 оборота, колата се чуди какво става, турбото свисти, но колата не върви. Интересното е, че колата дори с ремапа не пропушва черно (няма катализатор). На диагностиката се вижда, че рейла следи налягането, дебитомера също следи исканото количество и то бързо и адекватно. Колата е със сменен ел.клапан на турбото, вакуум пътищата са проверени и сменени.
Моля ви помагайте, не знам от какво може да е вече.. Врътнах с 2 оборот лостчето на актуатора, имаше ефект, колата стана по-пъргава, но пак с половината газ, смачкам ли я докрай и се почва една мудна история.
Голяма грешка,че си въртял актуатора на турбото. Смени МАП сензора на колектора задължително свали турбото и го дай да го центроват и си провери дебитомера.
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
На диагностиката излиза, че дебитомера дава през цялото време стойностите, които иска колата. Това,че пипах актуатора доведе само до полобителна промяна. МАП нямам с кого да го сменя от работеща кола, за да знам дали е в това проблема.
Тази нощ я покарах с внимание към обороти и степен на натиснат педал и останових, че на 1ва скорост при смачкана газ колата не може да завърти гуми, на 2ра пак тръгва чак след 2500 оборота, а на 3та, 4та и 5та колата върви от 2000 оборота добре.
Тази нощ я покарах с внимание към обороти и степен на натиснат педал и останових, че на 1ва скорост при смачкана газ колата не може да завърти гуми, на 2ра пак тръгва чак след 2500 оборота, а на 3та, 4та и 5та колата върви от 2000 оборота добре.
- bobreti
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Bmw30d написа:На диагностиката излиза, че дебитомера дава през цялото време стойностите, които иска колата. Това,че пипах актуатора доведе само до полобителна промяна. МАП нямам с кого да го сменя от работеща кола, за да знам дали е в това проблема.
Тази нощ я покарах с внимание към обороти и степен на натиснат педал и останових, че на 1ва скорост при смачкана газ колата не може да завърти гуми, на 2ра пак тръгва чак след 2500 оборота, а на 3та, 4та и 5та колата върви от 2000 оборота добре.
Мап е 100лв много има за разглобяване да пробваш от друга кола.Мапа мери налягането в колектора и контролира турбото. Какви са стойностите на дебитомера. Ако турбото е със зацапана геометрия в ниските обороти няма да работи като хората.Мой съвет от същите главоболия които имах,свали турбината да се изчисти и центрова ,на мен един приятел беше ми затворил геометрията и колата вдигаше супер налягане и тръгваше след 2800 оборота.
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Ами това мисля да направя, турбината е чистена от предишния собственик,който си мисля, че е объркал нещо с лопатките и лостчето и трябва да се свали. Не знам какви ста стойностите, но хора от форума, които се занимават с ремап ми казаха, че дебитомера е перфектен.
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Колеги,пеоблема е решен! Откачих дебитомера и колата полудя, върви много добре, още от 1700-1800 оборота. А уж даваше добри стойности....
Проверявайте си дебитомерите, колеги!
Проверявайте си дебитомерите, колеги!
- criminall
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 24.07.2017
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Bmw30d написа:Колеги,пеоблема е решен! Откачих дебитомера и колата полудя, върви много добре, още от 1700-1800 оборота. А уж даваше добри стойности....
Проверявайте си дебитомерите, колеги!
Колега ти купи ли друг дебитомер или просто караш без него? И моята 320d 136кс. е адски мудна до 2500 оборота и се чудя кво да правя...
- grigor7803
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 26.09.2017
- Кара: x6 35д
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Много странна работа.Един приятел с х5 218к. ми обяснява същото.Как колата била скопена и като откачил дебитомера сякаш седнал в друга кола.Това при положение че е давал идеални стойности на диагностика.А най интересното е че и разхода му е паднал и дори и не си помисля да купува нов.
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Ами аз купих нов и колата върви по същия начин както без, с изключението, че вече не пуши черно, когато е без пуши черно.
Re: BMW 320d 150 к.с. е много мудна до 2500 оборота
Колеги, след по-продължително каране установих, че като карам до 2100 оборота и смачкам до долу газта, колата набира мудно и чак на 2800 се изстрелва, докато ако карам пак до 2100 и смачкам до полопвината газта и след 1-2 сек я смачкам до долу от 2300-2400 колата върви много добре, без лаг. Това нормално ли е или да започвам да търся от къде идва. Ако карам над 2500 оборота няма значение как натискам педала, дали на 80% или до долу все реагира моментално.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани