Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bogatia
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 24.01.2004
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70
Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
Здравейте...става въпрос за Е46 320д 150 к.с. Сутрин при първо палене. пали веднага...няма пушеци или каквито и да е други проблеми, като се покара и като загрее до нормалната работна температура и я загася, оставям я около един час и след това трудно пали и ако запали изпушва и започва да тресе и чука. С INPA излиза следната грешка : 4B10 4B10 (1278) Laufruheregler . Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и къде да търся проблема ?
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
Ами до колкото знам, това е симптом за ГНП
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
Дюза
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- bogatia
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 24.01.2004
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
DiGital написа:Дюза
Дюзите ги гледах с INPA и са в нормалните стойности...правих и теста с колбите и за една минута се напълниха всички около 15 ml...не знам от къде да започна да търся проблема...да не сменявам само дюзи..датчици и да се окаже че не е от тях...колата върви няма проблеми с мощността...не пуши изобщо...сутрин пали от раз...единствено като се остави около един час и тогава е проблема....ако са дюзи няма ли да има и други проблеми или ако е гнп...някакви идеи
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
bogatia написа:DiGital написа:Дюза
Дюзите ги гледах с INPA и са в нормалните стойности...правих и теста с колбите и за една минута се напълниха всички около 15 ml...не знам от къде да започна да търся проблема...да не сменявам само дюзи..датчици и да се окаже че не е от тях...колата върви няма проблеми с мощността...не пуши изобщо...сутрин пали от раз...единствено като се остави около един час и тогава е проблема....ако са дюзи няма ли да има и други проблеми или ако е гнп...някакви идеи
Имах познат с 525 ама този стария мотор 143 коня и реално и при -20 от раз палеше и като загрееше и я изгаси после въртеше като луд поне 10 мин, лятото пак при студен страрт никакъв проблем и при загрял мотор няма шанс, в сервиз дадоха диагноза помпа, някакъв елемент бил съсипан, каквото и да значи това. Сложиха "нова" помпа уж с гаранция и запали от раз и проблема се оправи
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
На колега с Е39 този проблем беше от помпата под шофьора.
- bogatia
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 24.01.2004
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
VladiE написа:На колега с Е39 този проблем беше от помпата под шофьора.
ако е от помпата под шофьора....няма ли да го прави този проблем и когато е студена или да записва грешка и на диагностика да се хване ?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
Симптомите са същите като тези които са описани горе. Палеше изключително трудно на топъл мотор, докато студена беше пушка. Грешка не записва, но може да се провери какво налягане прави. Имам спомен че беше малко над 3 бара.
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
Не съм запознат ама допълнителното подгряване играе ли роля във този случай
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
gerov1986 написа:Не съм запознат ама допълнителното подгряване играе ли роля във този случай
не мисля
- bogatia
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 24.01.2004
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
VladiE написа:Симптомите са същите като тези които са описани горе. Палеше изключително трудно на топъл мотор, докато студена беше пушка. Грешка не записва, но може да се провери какво налягане прави. Имам спомен че беше малко над 3 бара.
с INPA може ли да се види какво налягане прави помпата
- bogatia
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 24.01.2004
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
Ново развитие по проблема, засписа следната грешка 3F31 (0192) Raildrucksensor...датчик на рейла...някой знае ли за кой от давата датчика става въпрос....и също така ми казаха че може някоя дюза да бута налягането в рейла и да не е от датчика...някой който се е сблъсквал с подобен проблем да изкаже мнение за да не сменявам само напразно датчици или дюзи.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
Възможно е да имаш пикаеща дюза. Направи тест с колби за да се види какво е положението. Така ще започнеш от някъде.
- The Edge
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
Със същия проблем с трудно палене топла съм .. Дюзите ги проверих с колби; датчика на вала би следвало да го даде директно като грешка ; подкачващата помпа си е ок . Интересното е че направих друг опит - охладих с вода стабилно регулатора на налягане на рейла и не намирам подобрение Иначе на мен ми дава грешка за ниско налягане в рейла
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене
VladiE написа:Възможно е да имаш пикаеща дюза. Направи тест с колби за да се види какво е положението. Така ще започнеш от някъде.
Колегата си каза, че е правил тези тестове и са му в норми нещата... но дори и да не бяха какво точно ще пречи пикаещата дюза на топлото палене, при положение, че колата не пуши и си пали студена?
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани