Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от bogatia » 04 Окт 2017, 0:48

Здравейте...става въпрос за Е46 320д 150 к.с. Сутрин при първо палене. пали веднага...няма пушеци или каквито и да е други проблеми, като се покара и като загрее до нормалната работна температура и я загася, оставям я около един час и след това трудно пали и ако запали изпушва и започва да тресе и чука. С INPA излиза следната грешка : 4B10 4B10 (1278) Laufruheregler . Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и къде да търся проблема ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 6.01.2017
Местоположение: Англия
Пол: Мъж
Кара: Бмв Ф10
Мечтае да кара: вече го карам :)
Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от Alex1990 » 04 Окт 2017, 11:06

Ами до колкото знам, това е симптом за ГНП

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от DiGital » 04 Окт 2017, 12:52

Дюза
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от bogatia » 04 Окт 2017, 13:21

DiGital написа:Дюза

Дюзите ги гледах с INPA и са в нормалните стойности...правих и теста с колбите и за една минута се напълниха всички около 15 ml...не знам от къде да започна да търся проблема...да не сменявам само дюзи..датчици и да се окаже че не е от тях...колата върви няма проблеми с мощността...не пуши изобщо...сутрин пали от раз...единствено като се остави около един час и тогава е проблема....ако са дюзи няма ли да има и други проблеми или ако е гнп...някакви идеи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 6.01.2017
Местоположение: Англия
Пол: Мъж
Кара: Бмв Ф10
Мечтае да кара: вече го карам :)
Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от Alex1990 » 05 Окт 2017, 10:10

bogatia написа:
DiGital написа:Дюза

Дюзите ги гледах с INPA и са в нормалните стойности...правих и теста с колбите и за една минута се напълниха всички около 15 ml...не знам от къде да започна да търся проблема...да не сменявам само дюзи..датчици и да се окаже че не е от тях...колата върви няма проблеми с мощността...не пуши изобщо...сутрин пали от раз...единствено като се остави около един час и тогава е проблема....ако са дюзи няма ли да има и други проблеми или ако е гнп...някакви идеи

Имах познат с 525 ама този стария мотор 143 коня и реално и при -20 от раз палеше и като загрееше и я изгаси после въртеше като луд поне 10 мин, лятото пак при студен страрт никакъв проблем и при загрял мотор няма шанс, в сервиз дадоха диагноза помпа, някакъв елемент бил съсипан, каквото и да значи това. Сложиха "нова" помпа уж с гаранция и запали от раз и проблема се оправи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от VladiE » 05 Окт 2017, 11:49

На колега с Е39 този проблем беше от помпата под шофьора.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от bogatia » 05 Окт 2017, 13:30

VladiE написа:На колега с Е39 този проблем беше от помпата под шофьора.

ако е от помпата под шофьора....няма ли да го прави този проблем и когато е студена или да записва грешка и на диагностика да се хване ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от VladiE » 05 Окт 2017, 14:54

Симптомите са същите като тези които са описани горе. Палеше изключително трудно на топъл мотор, докато студена беше пушка. Грешка не записва, но може да се провери какво налягане прави. Имам спомен че беше малко над 3 бара.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 4.04.2016
Пол: Мъж

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от gerov1986 » 05 Окт 2017, 15:40

Не съм запознат ама допълнителното подгряване играе ли роля във този случай

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 6.01.2017
Местоположение: Англия
Пол: Мъж
Кара: Бмв Ф10
Мечтае да кара: вече го карам :)
Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от Alex1990 » 05 Окт 2017, 16:26

gerov1986 написа:Не съм запознат ама допълнителното подгряване играе ли роля във този случай

не мисля

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от bogatia » 05 Окт 2017, 18:45

VladiE написа:Симптомите са същите като тези които са описани горе. Палеше изключително трудно на топъл мотор, докато студена беше пушка. Грешка не записва, но може да се провери какво налягане прави. Имам спомен че беше малко над 3 бара.

с INPA може ли да се види какво налягане прави помпата

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от bogatia » 11 Окт 2017, 11:03

Ново развитие по проблема, засписа следната грешка 3F31 (0192) Raildrucksensor...датчик на рейла...някой знае ли за кой от давата датчика става въпрос....и също така ми казаха че може някоя дюза да бута налягането в рейла и да не е от датчика...някой който се е сблъсквал с подобен проблем да изкаже мнение за да не сменявам само напразно датчици или дюзи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от VladiE » 12 Окт 2017, 16:41

Възможно е да имаш пикаеща дюза. Направи тест с колби за да се види какво е положението. Така ще започнеш от някъде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от The Edge » 14 Окт 2017, 20:53

Със същия проблем с трудно палене топла съм .. Дюзите ги проверих с колби; датчика на вала би следвало да го даде директно като грешка ; подкачващата помпа си е ок . Интересното е че направих друг опит - охладих с вода стабилно регулатора на налягане на рейла и не намирам подобрение :banghead: Иначе на мен ми дава грешка за ниско налягане в рейла :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: Е46 320д 150 к,с. - трудно палене

Мнение от Simbazz » 17 Окт 2017, 13:19

VladiE написа:Възможно е да имаш пикаеща дюза. Направи тест с колби за да се види какво е положението. Така ще започнеш от някъде.


Колегата си каза, че е правил тези тестове и са му в норми нещата... но дори и да не бяха какво точно ще пречи пикаещата дюза на топлото палене, при положение, че колата не пуши и си пали студена?

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook