Проблем палене e46 330д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Проблем палене e46 330д
Здравейте искам да се допитам до Вас.
Оставих колата пред нас преди 2 дни точно преди да паркирам лампата светна загасих колата и се прибрах.На другият ден качвам се в колата не пали,но и не се чува помпата под седалката винаги я чувам като дам на контакт беше ми ясно,че някъде по помните е проблема.Сипах вчера 10литра Авио Дизел станаха около 17литра в колата..Давам на контакт отново връщам контакт и така около 10,15 пъти удрях отдолу помпата лекичко давам пак контакт не се чува пак помпата.Днес викам ще сипя още 10 литра гориво пак Авио дизел сипах преди 2часа горивото давам контакт пак не се чува помпата и така 4,5 пъти пак.. Викам ще оставя колата на контакт да видя какво ще стана оставих я около 1,2 минути и по едно време помпата почна да се чува въртя и колата запали....Къде е проблема какво трябва да сменя?На диагностика ще излезе ли кое е..
Оставих колата пред нас преди 2 дни точно преди да паркирам лампата светна загасих колата и се прибрах.На другият ден качвам се в колата не пали,но и не се чува помпата под седалката винаги я чувам като дам на контакт беше ми ясно,че някъде по помните е проблема.Сипах вчера 10литра Авио Дизел станаха около 17литра в колата..Давам на контакт отново връщам контакт и така около 10,15 пъти удрях отдолу помпата лекичко давам пак контакт не се чува пак помпата.Днес викам ще сипя още 10 литра гориво пак Авио дизел сипах преди 2часа горивото давам контакт пак не се чува помпата и така 4,5 пъти пак.. Викам ще оставя колата на контакт да видя какво ще стана оставих я около 1,2 минути и по едно време помпата почна да се чува въртя и колата запали....Къде е проблема какво трябва да сменя?На диагностика ще излезе ли кое е..
Последна промяна streetracing12 на 29 Сеп 2017, 8:45, променена общо 1 път
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Проблем палене
Подкачващата помпа в резервоара е възможен причинител, понеже прави чалъми около 15-16 литра налично гориво, а ти като си сипал допълнителното и над 20+ литра е запалила я имай в предвит. Може и някъде да ти смуче въздух по горивната система, може и по-лошо. Една диагностика никога не е излишна, но в случая може и да не те насочи правилно.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем палене
Днес отново така отивам давам на контакт помпата се чува и колата пали.Връщам контакт след 1 мин пак контакт помпата не се чува а колата пали има 30литра гориво?Става въпрос за помпата под седалката.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем палене
Някой път се чува помпата под шоф.седалка и колата пали някой път не се чува и не пали-Най-вероятно е помпата.
На диагностика излезе Pre-Supply Pressure Monitoring някой да каже мнение?
Има 30 литра гориво някой път пали някой път не ?
На диагностика излезе Pre-Supply Pressure Monitoring някой да каже мнение?
Има 30 литра гориво някой път пали някой път не ?
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем палене
streetracing12 написа:Някой път се чува помпата под шоф.седалка и колата пали някой път не се чува и не пали-Най-вероятно е помпата.
На диагностика излезе Pre-Supply Pressure Monitoring някой да каже мнение?
Има 30 литра гориво някой път пали някой път не ?
Написах ти го и в другата тема,има реле за тази помпа намира се зад жабката,струва 22 лв почни от него,помпата струва 400...ако колата върви ок доста вероятно проблема да е в релето. Играл съм го този филм, казвам ти го от личен опит със същия модел двигател...
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем палене
Благодаря може ли ОЕМ номер на това реле,че не го намирам в реал оем.
- unikalen88
- старши ентусиаст
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем палене
реле
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем палене
Може ли оем номера на релето?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем палене e46 330д
Номенклатурен номер : 61368373700
Описание : РЕЛЕ
Ед.цена (с ДДС) : 24.95 BGN
Има наличност
Това което съм ти посочил със стрелка е релето на помпата. Можеш да пробваш да го размениш с това което се пада четвърто - то е за клаксона и е същото.
Описание : РЕЛЕ
Ед.цена (с ДДС) : 24.95 BGN
Има наличност
Това което съм ти посочил със стрелка е релето на помпата. Можеш да пробваш да го размениш с това което се пада четвърто - то е за клаксона и е същото.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем палене e46 330д
Благодаря много
- tago77
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.09.2017
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: Подводнца
Re: Проблем палене e46 330д
Подкачащата пома,е пътник затова ту бачка-ту не бачка.Предишната ми кола така беше ма подлудила.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем палене e46 330д
Вчера смемих релето в жабката сега се чува помпата под седалката и колата си пали.Ще видиме ако отново спре да се чува значи е помпата.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем палене e46 330д
Здравейте колеги след като смених релето в жабката с ново оригинално колата пак не пали..ясен е проблема помпата под седалката..Понеже спря да се чува да бучи някой път се чува и колата си пали някой път не.От 3 дни тотално отказа да пали и в купето е тихо помпата не бачка.Днес си купих нова помпа Pierburg и трябва да я сменям сам понеже колата е пред нас и не иска да пали не мога да я закарам до сервиз.Днес вдигнах колата на крик свалих кората отдолу и видях помпата и горивния филтър...имам няколко въпроса..В резервоара има 35литра Авио дизел.
1.Има ли нещо сложно за смяна или свалям старата и слагам новата по същия начин.
2.Горивният филтър е сменян преди 1500км трябва ли да го сменя пак?И има ли нещо специфично
Благодаря Ви предварително
1.Има ли нещо сложно за смяна или свалям старата и слагам новата по същия начин.
2.Горивният филтър е сменян преди 1500км трябва ли да го сменя пак?И има ли нещо специфично
Благодаря Ви предварително
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем палене e46 330д
Според мен,филтъра няма смисъл да го сменяш!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем палене e46 330д
Само помпата.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани