Генерация 330d ?!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Генерация 330d ?!
Колеги от доста време обмислям да заменя оригиналната генерация, с прави тръби и накрайник без крайно гърне.
Като цяло не целя колата да започне да бучи супер много, искам да е нещо нормално, приятно за ушите . Искам да се получи като това на клипа: https://www.youtube.com/watch?v=6jo3BgbAiZs&t=1s . Принципно гледам, че колата е форумна ако някой знае точно кой е собственика ще съм му благодарен да сподели да говоря точно с него какво е направил.
Също така се чудя дали да премахна само гърнетата и на тяхно място да се заварят тръби или да махна цялата генерация и да се направи едно нова права тръба от отпред до отзад? Кое ще е по-добре. Защото в момента са 2 тръби.
Мисля да премахна и катализаторите - някой знае ли по-колко пари ги изкупуват? Слушал съм, че вървят около 250-300 лв.
Благодаря за отделеното време!
Като цяло не целя колата да започне да бучи супер много, искам да е нещо нормално, приятно за ушите . Искам да се получи като това на клипа: https://www.youtube.com/watch?v=6jo3BgbAiZs&t=1s . Принципно гледам, че колата е форумна ако някой знае точно кой е собственика ще съм му благодарен да сподели да говоря точно с него какво е направил.
Също така се чудя дали да премахна само гърнетата и на тяхно място да се заварят тръби или да махна цялата генерация и да се направи едно нова права тръба от отпред до отзад? Кое ще е по-добре. Защото в момента са 2 тръби.
Мисля да премахна и катализаторите - някой знае ли по-колко пари ги изкупуват? Слушал съм, че вървят около 250-300 лв.
Благодаря за отделеното време!
Re: Генерация 330d ?!
iNfoster` написа:Колеги от доста време обмислям да заменя оригиналната генерация, с прави тръби и накрайник без крайно гърне.
Като цяло не целя колата да започне да бучи супер много, искам да е нещо нормално, приятно за ушите . Искам да се получи като това на клипа: https://www.youtube.com/watch?v=6jo3BgbAiZs&t=1s . Принципно гледам, че колата е форумна ако някой знае точно кой е собственика ще съм му благодарен да сподели да говоря точно с него какво е направил.
Също така се чудя дали да премахна само гърнетата и на тяхно място да се заварят тръби или да махна цялата генерация и да се направи едно нова права тръба от отпред до отзад? Кое ще е по-добре. Защото в момента са 2 тръби.
Мисля да премахна и катализаторите - някой знае ли по-колко пари ги изкупуват? Слушал съм, че вървят около 250-300 лв.
Благодаря за отделеното време!
Че то това звучи ужасно . Ако смяташ, че ще се справиш 2 прави тръби да изкараш по-добър звук от инжинерите от бмв успех...
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Генерация 330d ?!
Моята е на 76 мм от турбината до края,в края е взаимствана от генерация на 540-ка е39. Изглежда така.
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=862697
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=862697
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Генерация 330d ?!
bioz написа:iNfoster` написа:Колеги от доста време обмислям да заменя оригиналната генерация, с прави тръби и накрайник без крайно гърне.
Като цяло не целя колата да започне да бучи супер много, искам да е нещо нормално, приятно за ушите . Искам да се получи като това на клипа: https://www.youtube.com/watch?v=6jo3BgbAiZs&t=1s . Принципно гледам, че колата е форумна ако някой знае точно кой е собственика ще съм му благодарен да сподели да говоря точно с него какво е направил.
Също така се чудя дали да премахна само гърнетата и на тяхно място да се заварят тръби или да махна цялата генерация и да се направи едно нова права тръба от отпред до отзад? Кое ще е по-добре. Защото в момента са 2 тръби.
Мисля да премахна и катализаторите - някой знае ли по-колко пари ги изкупуват? Слушал съм, че вървят около 250-300 лв.
Благодаря за отделеното време!
Че то това звучи ужасно . Ако смяташ, че ще се справиш 2 прави тръби да изкараш по-добър звук от инжинерите от бмв успех...
Ежедневно се убеждавам в градската среда, че разбирането за "по-добър" звук е много разтегливо понятие. За повечето хора по-добър звук означава колкото може по-силен шум. Също така колкото повече шумът прилича на изпускане на човешки газове, толкова по-добре. Незнайно защо е изобретено гърнето, след като без проблеми може да се замени с права тръба.
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Генерация 330d ?!
choio написа:Моята е на 76 мм от турбината до края,в края е взаимствана от генерация на 540-ка е39. Изглежда така.
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=862697
Мерси за информацията колега!
NGneer4eto написа:bioz написа:iNfoster` написа:Колеги от доста време обмислям да заменя оригиналната генерация, с прави тръби и накрайник без крайно гърне.
Като цяло не целя колата да започне да бучи супер много, искам да е нещо нормално, приятно за ушите . Искам да се получи като това на клипа: https://www.youtube.com/watch?v=6jo3BgbAiZs&t=1s . Принципно гледам, че колата е форумна ако някой знае точно кой е собственика ще съм му благодарен да сподели да говоря точно с него какво е направил.
Също така се чудя дали да премахна само гърнетата и на тяхно място да се заварят тръби или да махна цялата генерация и да се направи едно нова права тръба от отпред до отзад? Кое ще е по-добре. Защото в момента са 2 тръби.
Мисля да премахна и катализаторите - някой знае ли по-колко пари ги изкупуват? Слушал съм, че вървят около 250-300 лв.
Благодаря за отделеното време!
Че то това звучи ужасно . Ако смяташ, че ще се справиш 2 прави тръби да изкараш по-добър звук от инжинерите от бмв успех...
Ежедневно се убеждавам в градската среда, че разбирането за "по-добър" звук е много разтегливо понятие. За повечето хора по-добър звук означава колкото може по-силен шум. Също така колкото повече шумът прилича на изпускане на човешки газове, толкова по-добре. Незнайно защо е изобретено гърнето, след като без проблеми може да се замени с права тръба.
Незнайно защо по-колата са измислени доста неща, които след като ги премахнеш е по-добре. И за мен не означава много шум искам главно да се чува свистенето от турбото и кихането след разпускането на турбината. Точно за това съм пуснал и тема и съм описал какво искам да постигна. Всеки си има мнение, на едни им харесва на други не. Да попитам колегата какъв звук са измислили инжинерите от BMW на 3-ка дизел, че нещо не го чувам.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Генерация 330d ?!
Тоя от клипа ми е авер и колата му въобще не е с права тръба.. Просто остави средното и си махна крайното гърне. Ако искаш straight pipe по добре да ти я направят изцяло на 76мм от турбото до задницата примерно, ще останеш много доволен от звука, но цената е 300-400лв. На моята кочинка правата тръба си е с оригиналния размер просто са и махнати гърнетата, а кутията на катализатора си стои там.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Генерация 330d ?!
iNfoster` написа:
Незнайно защо по-колата са измислени доста неща, които след като ги премахнеш е по-добре. И за мен не означава много шум искам главно да се чува свистенето от турбото и кихането след разпускането на турбината. Точно за това съм пуснал и тема и съм описал какво искам да постигна. Всеки си има мнение, на едни им харесва на други не. Да попитам колегата какъв звук са измислили инжинерите от BMW на 3-ка дизел, че нещо не го чувам.
Ами моята 3-ка дизел е напълно стокова, без нищо пипано или премахвано и турбината си съска значително. Голям кеф е като се кара с леко отворен прозорец. От друга страна двигателя е много тих и изобщо не бих казал, че стоковият звук е лош. Напълно си прав, че по колата са измислени много неща, но повечето са за пистите, а не за града.
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Генерация 330d ?!
NGneer4eto написа:iNfoster` написа:
Незнайно защо по-колата са измислени доста неща, които след като ги премахнеш е по-добре. И за мен не означава много шум искам главно да се чува свистенето от турбото и кихането след разпускането на турбината. Точно за това съм пуснал и тема и съм описал какво искам да постигна. Всеки си има мнение, на едни им харесва на други не. Да попитам колегата какъв звук са измислили инжинерите от BMW на 3-ка дизел, че нещо не го чувам.
Ами моята 3-ка дизел е напълно стокова, без нищо пипано или премахвано и турбината си съска значително. Голям кеф е като се кара с леко отворен прозорец. От друга страна двигателя е много тих и изобщо не бих казал, че стоковият звук е лош. Напълно си прав, че по колата са измислени много неща, но повечето са за пистите, а не за града.
Да то и моята се чува как съска в ниските обороти като превключвам преди 2 хиляди. Точно това е, че единствения звук който се чува при ускорението е от двигателя който хич не е лош... Точно за това и не искам да сложа някоя генерация която да ми бучи да ми надува главата, защото преди с друга кола съм карал с права генерация и крайно гърне и след време започна да ми писна да бучи.
Принципно ми казаха, че след премахване на катализаторите ще започне да киха какво мислите?
Stanimir330 написа:Тоя от клипа ми е авер и колата му въобще не е с права тръба.. Просто остави средното и си махна крайното гърне. Ако искаш straight pipe по добре да ти я направят изцяло на 76мм от турбото до задницата примерно, ще останеш много доволен от звука, но цената е 300-400лв. На моята кочинка правата тръба си е с оригиналния размер просто са и махнати гърнетата, а кутията на катализатора си стои там.
Колега, благодаря за отговора. Принципно не държа да е straight pipe. Точно за това пуснах темата за да се ориентирам как да постигна този звук на кихане и на свистене, но не и на бучене да ми надува главата....
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Генерация 330d ?!
Махни си катализатора и крайното гърне примерно, да видиш как ще е. Може да ти хареса, мен лично правата тръба по ми харесва как се чува. А и в купето ми е по тихо отколкото в 330-ката от клипа.
Re: Генерация 330d ?!
Свистенето на турбото е ясно колко е неприятно ама на няколко пъти става дума за някво "кихане" какво е тва да не са ви настинали дизелите?
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Генерация 330d ?!
Stanimir330 написа:Махни си катализатора и крайното гърне примерно, да видиш как ще е. Може да ти хареса, мен лично правата тръба по ми харесва как се чува. А и в купето ми е по тихо отколкото в 330-ката от клипа.
Еми аз катализатора така или иначе съм решил да го махна. 1-во Ако е запушен колата ще се отпуши и ще започне да върви по-хубаво.
2-ро Ще взема някакви пари от него. А и започна да миреше нещо покрай колата като работи на място не съм сигурен дали е от него.
bioz написа:Свистенето на турбото е ясно колко е неприятно ама на няколко пъти става дума за някво "кихане" какво е тва да не са ви настинали дизелите?
https://www.youtube.com/watch?v=A0vgtfVVVEE - кихането се чува след пускането на газта. Самото разтоварване на турбината и се получава резонанс и така се чува. Поне така си го обяснявам аз.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Генерация 330d ?!
bioz написа:Свистенето на турбото е ясно колко е неприятно ама на няколко пъти става дума за някво "кихане" какво е тва да не са ви настинали дизелите?
Свистенето на турбото е един от най-приятните шумове от автомобил, който съществува (не говоря за линейката, а съскането/свиренето). Единственият по-добър шум е стоков blow-off - този с равното съскане, а не простотиите с пресекулките, звучащи като умираща чайка. Кихането е изключително отвратително и никога не си го бих причинил и на околните.
Re: Генерация 330d ?!
NGneer4eto написа:bioz написа:Свистенето на турбото е ясно колко е неприятно ама на няколко пъти става дума за някво "кихане" какво е тва да не са ви настинали дизелите?
Свистенето на турбото е един от най-приятните шумове от автомобил, който съществува (не говоря за линейката, а съскането/свиренето). Единственият по-добър шум е стоков blow-off - този с равното съскане, а не простотиите с пресекулките, звучащи като умираща чайка. Кихането е изключително отвратително и никога не си го бих причинил и на околните.
За блоф офф-а съм съгласен както и за съскането на турбото на бензинов мотор. Но на тия нафтови печки премахването на заглушителя/катализатор звука става като на току що родила турбина...
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 353
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Генерация 330d ?!
Аз съм благодарен на околните, че ми правят кефа с този звук
Един въпрос колеги при премахването и 2-та катализатора ли се махат или само крайните?
Един въпрос колеги при премахването и 2-та катализатора ли се махат или само крайните?
- banan4i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.11.2016
- Кара: e61 530d LCI
- Мечтае да кара: X6 M50d
Re: Генерация 330d ?!
Колега, аз съм 320д, без катализатор, без средно, само с крайно гърне и накрайник огънат надолу. След като някой при внос на колата е махнал катализатора, ефекта при мен е именно това кихане. Чува се от blow-off клапана, който разтоварва налягането в турбината при отпускане на педала на газта. Дали е стоковия или е сменян, не знам, но звукът е меко казано музика за моите уши... Прави се за да не се върне налягането обратно към перките на турбината (доколкото знам). Хубавото е, че примесено с кихането се чува и съскане като от импреза, да речем... ако имам време ния дни ще кача клип за до го чуете. Един приятел каза, че като мина покрай него му кърти главата, било като на субару.. ама по-хубаво, щото е БМВ. Така, че, ако нърсения ефект е това, маиняй тез запушени катализатори и си готов Отделно, ако решиш да махаш крайното гърне - пиши ми, може да се спазарим нещо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани