Проблем с палене

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 26.06.2015

Проблем с палене

Мнение от fbikz75 » 15 Авг 2017, 6:32

Здравейте на всички...Първо да се извиня на Админите ако не пиша на правилното място,но не намерих подобна тема...Проблема е следният...От 1 месец съм собственик на БМВ е46 2003 год.. Вчера се изкъпах със ключовете на колата в морето и след това няма палене...Давам контакт,лампите светват,но при подаване да запали няма никой...Стартера въобще не върти...Ключа ми е от тия със 3 бутона,отворих го да го подсуша,но вече 1 ден няма признаци за палене...Вътре не виждам да има чип,пък знам ли...До колкпто знам чипабтрябва да е отделен или поне да има някакъв номер написан на него,но колкото и да разглеждам това дистанционно,не виждам да ома чип вътре...Само една платка със три бутона и батерия се виждат на пръв поглед....Според запознатите какво може да се е прецакало,и какви са вариантите да отстраня проблема?
IMG_0437.JPG
IMG_0437.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 11.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330xd && 525d
Мечтае да кара: В европейска България

Re: Проблем с палене

Мнение от bmw55 » 15 Авг 2017, 17:04

Взимаш резервния ключ колега, най-вероятно е изгорял транспондера на ключа. Колата няма да запали без него, освен ако не я пипне някой хакер :)
Бъди честен пък да става квото ще

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с палене

Мнение от streetracing12 » 16 Авг 2017, 8:29

И аз имам същият проблем,обаче аз изпуснах ключа и сега не иска да пали.Може ли да ме насочите към някой?

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 26.06.2015

Re: Проблем с палене

Мнение от fbikz75 » 16 Авг 2017, 8:51

bmw55 написа:Взимаш резервния ключ колега, най-вероятно е изгорял транспондера на ключа. Колата няма да запали без него, освен ако не я пипне някой хакер :)


Проблема е,че нямам резервен ключ.Този транспордер какво представлява,в смисъл на самата платка на ключа ли е,защото в самата кутия на ключа не се вижда отделен елемент като някакъв чип...Какво имаш в предвид да я пипне някой хакер,т.е.да се настрои ЕВСа ?
Говорих с един който се занимава с имобилайзерии иска 200 евро като ми каза че ще свали този ЕВСа,не знам какво ще прави с него,после щял да ми направи друг ключ и няма да мога да използвам вече оригиналното дистанционно за отключване ма вратите...Това което ми каза този ключар,ли е единственото решение се питам...Извинявайте за тъпите въпроси,но не разбирам изобщо от имобилайзери и други...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем с палене

Мнение от VladiE » 16 Авг 2017, 11:16

Ограденото със син цвят ти е бобината чрез която ти се презарежда батерията индуктивно, а с червено съм ти оградил транспондера за EWS-а. Иди с ключа при някой ел.техник да погледне платката и елементите. Ако не може да се оправи, си намираш нов ключ и някой да ти запознае колата с него.

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 26.06.2015

Re: Проблем с палене

Мнение от fbikz75 » 16 Авг 2017, 14:24

Значи дабразбирам че от този транспордер чете информацията този EWSa..И до колкото разбрах нямач чип в дистанционното..Ами ако всичко е наред и да си работи дистанционното ако нямам читава батерия пак няча да стартирам двигателят защото този транспордер черпи ток от батерията,че това е голяма глупост тогава...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с палене

Мнение от xm_net » 16 Авг 2017, 21:22

fbikz75 написа:Значи дабразбирам че от този транспордер чете информацията този EWSa..И до колкото разбрах нямач чип в дистанционното..Ами ако всичко е наред и да си работи дистанционното ако нямам читава батерия пак няча да стартирам двигателят защото този транспордер черпи ток от батерията,че това е голяма глупост тогава...

Транспондерът (чипът) се захранва от същата бобината за която колегата е писал, че зарежда батерията (което е абсолютно вярно между другото). Батерията няма нищо общо с това, дали колата ще запали или не! Не искам да те разочаровам, но изхождайки от случаите с които съм се сблъсквал досега от подобен характер (намокрен, изпран и т. н. ключ) с много голяма степен на вероятност мога да ти кажа, че ключът ти е повреден необратимо.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook