Диагностициране на дебитомер - моля за съвет

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж

Диагностициране на дебитомер - моля за съвет

Мнение от morfis » 08 Авг 2017, 8:00

Здравейте,

Бих искал да попитам дали някое знае как мога да изтествам дали дебитометърът ми работи правилно, като изключа вариянтите да закачам колата на диагностика?

Ако го включвам и изккючвам докато двигателя работи, така дали ще успея да разбера? Дали ще има някаква промяна в обороти, тресения, шумове в работата на двигателя :dunno: Преди да си закупя нов просто искам да съм още по-сигурен, че не функционира.

Извинявам се за тъпия въпрос... :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Диагностициране на дебитомер - моля за съвет

Мнение от bioz » 08 Авг 2017, 9:42

То има майстори с диагностика не могат да разберат дали работи или не ти си тръгнал без... Надявам се, че отговорих на въпроса ти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 13.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
Мечтае да кара: M

Re: Диагностициране на дебитомер - моля за съвет

Мнение от volk » 08 Авг 2017, 15:29

Имал съм проблем с дебитомера на двигател м43. Установих, че когато буксата е махната от дебитомера колата върви много по - добре, по - добре поема и има повече мощност. Когато е включен дебитомера беше спъната. Ако дебитомера работи правилно не би трябвало да върви повече с изключена букса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: Диагностициране на дебитомер - моля за съвет

Мнение от kkrumov » 08 Авг 2017, 22:56

volk написа:Имал съм проблем с дебитомера на двигател м43. Установих, че когато буксата е махната от дебитомера колата върви много по - добре, по - добре поема и има повече мощност. Когато е включен дебитомера беше спъната. Ако дебитомера работи правилно не би трябвало да върви повече с изключена букса.




Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Диагностициране на дебитомер - моля за съвет

Мнение от ivoaudi » 09 Авг 2017, 0:49

Към автора:
Още първите два отговора както виждаш са буквално противоположни и би трябвало един от двамата да те подвежда, обаче....всъщност и двамата са прави :D В повечето случаи да не кажа почти всички, повреденият дебитомер действително влошава работата на мотора, но далеч не е закон това винаги да е така! Ама никак, та никак! Намери си все пак диагностика и го вижте как се държи въпросният дебитомер, преди да го обвиниш за повреден.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж

Re: Диагностициране на дебитомер - моля за съвет

Мнение от morfis » 09 Авг 2017, 11:13

Благодаря на всички за съветите!
Вчера изключих дебитомера от буксата, обачеее не виждам да има някаква разлика в поведението на двигателя.
Всъщност проблема идва, че на ниските обороти много бавно зацепва. Както се казва няма рязкост, не се стряска (наясно съм, че на дизелите им е нужно млако повече обороти, ама в моя случай до 2200-2500 забелязвам, че няма никой) Даже на нагорнищетата направо имам чувстото че ще спре и трябва да сваля една предавка по-надолу. след тези обороти обаче си набира. Както и да е... мога много вероятности да спомена.
Когато спра на едно място започва да излиза един бял дим от аспуха-не винаги (не е черен-за сажди, не е и син-за масло. проверих с един бял картон на аспуха да видя дали не пръска капки малсо при форсиране обаче всичко беше окей плюс следя и нивото на маслото и не гори.)
Та идва ми на нископълзящия акъл, дали е възможно да не влиза достатучно въздух в двигателя (по някаква причина) при ниските обороти и затова да няма мощност. Мисля си за този клапан за изгорелите газове евентуално той да не отваря нещо.
Забравих да спомена, че направих две независими диагностики при различни майстори и на софтуерите им излизаше, че дебитометъра показва че влизат големи количества въздух и от там грешка в "умната" дюза (която може и да е заминала)

Както вече се разбира влязъл съм в една спирала, в която незнам от къде да започна. Дали да купя дебитомер, който да подава правилна информация на главния компютър (Затова и питам дали може да се диагностицира само той) и от там съотношението гориво/въздух да влезе в норми и да се оправи. Дали този клапан за изгорели газове не се отваря/затваря правилно?

Ще се радвам ако пак дадете мнение....

Благодаря предварително!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook