Диагностициране на дебитомер - моля за съвет
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Диагностициране на дебитомер - моля за съвет
Здравейте,
Бих искал да попитам дали някое знае как мога да изтествам дали дебитометърът ми работи правилно, като изключа вариянтите да закачам колата на диагностика?
Ако го включвам и изккючвам докато двигателя работи, така дали ще успея да разбера? Дали ще има някаква промяна в обороти, тресения, шумове в работата на двигателя Преди да си закупя нов просто искам да съм още по-сигурен, че не функционира.
Извинявам се за тъпия въпрос...
Бих искал да попитам дали някое знае как мога да изтествам дали дебитометърът ми работи правилно, като изключа вариянтите да закачам колата на диагностика?
Ако го включвам и изккючвам докато двигателя работи, така дали ще успея да разбера? Дали ще има някаква промяна в обороти, тресения, шумове в работата на двигателя Преди да си закупя нов просто искам да съм още по-сигурен, че не функционира.
Извинявам се за тъпия въпрос...
Re: Диагностициране на дебитомер - моля за съвет
То има майстори с диагностика не могат да разберат дали работи или не ти си тръгнал без... Надявам се, че отговорих на въпроса ти.
- volk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: Диагностициране на дебитомер - моля за съвет
Имал съм проблем с дебитомера на двигател м43. Установих, че когато буксата е махната от дебитомера колата върви много по - добре, по - добре поема и има повече мощност. Когато е включен дебитомера беше спъната. Ако дебитомера работи правилно не би трябвало да върви повече с изключена букса.
- kkrumov
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Диагностициране на дебитомер - моля за съвет
volk написа:Имал съм проблем с дебитомера на двигател м43. Установих, че когато буксата е махната от дебитомера колата върви много по - добре, по - добре поема и има повече мощност. Когато е включен дебитомера беше спъната. Ако дебитомера работи правилно не би трябвало да върви повече с изключена букса.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Диагностициране на дебитомер - моля за съвет
Към автора:
Още първите два отговора както виждаш са буквално противоположни и би трябвало един от двамата да те подвежда, обаче....всъщност и двамата са прави В повечето случаи да не кажа почти всички, повреденият дебитомер действително влошава работата на мотора, но далеч не е закон това винаги да е така! Ама никак, та никак! Намери си все пак диагностика и го вижте как се държи въпросният дебитомер, преди да го обвиниш за повреден.
Още първите два отговора както виждаш са буквално противоположни и би трябвало един от двамата да те подвежда, обаче....всъщност и двамата са прави В повечето случаи да не кажа почти всички, повреденият дебитомер действително влошава работата на мотора, но далеч не е закон това винаги да е така! Ама никак, та никак! Намери си все пак диагностика и го вижте как се държи въпросният дебитомер, преди да го обвиниш за повреден.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Диагностициране на дебитомер - моля за съвет
Благодаря на всички за съветите!
Вчера изключих дебитомера от буксата, обачеее не виждам да има някаква разлика в поведението на двигателя.
Всъщност проблема идва, че на ниските обороти много бавно зацепва. Както се казва няма рязкост, не се стряска (наясно съм, че на дизелите им е нужно млако повече обороти, ама в моя случай до 2200-2500 забелязвам, че няма никой) Даже на нагорнищетата направо имам чувстото че ще спре и трябва да сваля една предавка по-надолу. след тези обороти обаче си набира. Както и да е... мога много вероятности да спомена.
Когато спра на едно място започва да излиза един бял дим от аспуха-не винаги (не е черен-за сажди, не е и син-за масло. проверих с един бял картон на аспуха да видя дали не пръска капки малсо при форсиране обаче всичко беше окей плюс следя и нивото на маслото и не гори.)
Та идва ми на нископълзящия акъл, дали е възможно да не влиза достатучно въздух в двигателя (по някаква причина) при ниските обороти и затова да няма мощност. Мисля си за този клапан за изгорелите газове евентуално той да не отваря нещо.
Забравих да спомена, че направих две независими диагностики при различни майстори и на софтуерите им излизаше, че дебитометъра показва че влизат големи количества въздух и от там грешка в "умната" дюза (която може и да е заминала)
Както вече се разбира влязъл съм в една спирала, в която незнам от къде да започна. Дали да купя дебитомер, който да подава правилна информация на главния компютър (Затова и питам дали може да се диагностицира само той) и от там съотношението гориво/въздух да влезе в норми и да се оправи. Дали този клапан за изгорели газове не се отваря/затваря правилно?
Ще се радвам ако пак дадете мнение....
Благодаря предварително!
Вчера изключих дебитомера от буксата, обачеее не виждам да има някаква разлика в поведението на двигателя.
Всъщност проблема идва, че на ниските обороти много бавно зацепва. Както се казва няма рязкост, не се стряска (наясно съм, че на дизелите им е нужно млако повече обороти, ама в моя случай до 2200-2500 забелязвам, че няма никой) Даже на нагорнищетата направо имам чувстото че ще спре и трябва да сваля една предавка по-надолу. след тези обороти обаче си набира. Както и да е... мога много вероятности да спомена.
Когато спра на едно място започва да излиза един бял дим от аспуха-не винаги (не е черен-за сажди, не е и син-за масло. проверих с един бял картон на аспуха да видя дали не пръска капки малсо при форсиране обаче всичко беше окей плюс следя и нивото на маслото и не гори.)
Та идва ми на нископълзящия акъл, дали е възможно да не влиза достатучно въздух в двигателя (по някаква причина) при ниските обороти и затова да няма мощност. Мисля си за този клапан за изгорелите газове евентуално той да не отваря нещо.
Забравих да спомена, че направих две независими диагностики при различни майстори и на софтуерите им излизаше, че дебитометъра показва че влизат големи количества въздух и от там грешка в "умната" дюза (която може и да е заминала)
Както вече се разбира влязъл съм в една спирала, в която незнам от къде да започна. Дали да купя дебитомер, който да подава правилна информация на главния компютър (Затова и питам дали може да се диагностицира само той) и от там съотношението гориво/въздух да влезе в норми и да се оправи. Дали този клапан за изгорели газове не се отваря/затваря правилно?
Ще се радвам ако пак дадете мнение....
Благодаря предварително!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани