Проблеми с INPA кабел..
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Проблеми с INPA кабел..
Правя всичко уж както трябва, настройвам в момента в който опитам да се свържа излиза IFH-0018 INITIALIZATION ERROR. program will be stopeped!
Нямам вече идеи, пробвах всичко..
Нямам вече идеи, пробвах всичко..
Тиез коне искат да ядат....
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Проблеми с INPA кабел..
onewg написа:никой ли няма работеща импа
Пробвай да стартираш Инпата с десен бутон на иконката и после run as administrator
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Проблеми с INPA кабел..
Едит: адаптера си работи
Последна промяна onewg на 23 Юли 2017, 17:16, променена общо 1 път
Тиез коне искат да ядат....
- Denmark
- младши ентусиаст
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Проблеми с INPA кабел..
Моя кабел изглежда 1:1 с тоя дето си показал (не съм го отварял да видя как е отвътре) и нямам проблеми. Аз го взех от ибей преди време. Инпата си работи, даже вчера сменях маслото и си нулирах индикатора с инпа.
Иначе си бях купил адаптор само за зануляването на сервизния интервал и спря да работи..
Иначе си бях купил адаптор само за зануляването на сервизния интервал и спря да работи..
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Проблеми с INPA кабел..
а как инсталира софтуера.. уж правя всичко както е описано и не става..
Тиез коне искат да ядат....
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Проблеми с INPA кабел..
Чакай малко сега...преди да изхвърляш каквото и да било. Този интерфейс(кабел) работи по K-bus и D-Can шини. На кратко да ти го кажа е предвиден да може да чете както от по-новите BMW-та така и по-старите като E46 например. С тая подробност че за E46 трябва да е включен задължително на K-bus, което става посредством закъсяване на пинове.
Та за да можеш да четеш Е46-цата трябва да закъсиш пинове 7-8 на куплунга(номерирани са от вътрешната страна като го погледнеш фронтално, за да се ориентираш)
Та за да можеш да четеш Е46-цата трябва да закъсиш пинове 7-8 на куплунга(номерирани са от вътрешната страна като го погледнеш фронтално, за да се ориентираш)
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Проблеми с INPA кабел..
никъде няма нищо написано в инструкциите по въпроса
2001 м52 по какво са чете
2001 м52 по какво са чете
Тиез коне искат да ядат....
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Проблеми с INPA кабел..
Давай, прави мост между 7ми и 8ми пин и тествай. Ето виж на снимката за кои става въпрос отново(2-та най-вдясно):
https://drive.google.com/open?id=0B48oo8veraDDU3c4Wi02OTIxdjg
EDIT: така трябва да работи 100% ако си инсталирал и настроил програмата правилно.
https://drive.google.com/open?id=0B48oo8veraDDU3c4Wi02OTIxdjg
EDIT: така трябва да работи 100% ако си инсталирал и настроил програмата правилно.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Проблеми с INPA кабел..
Колегата Mu6a4 е напълно прав. И при мен имаше проблем, изчетох целия форум на света и направих мост/спойка между 7 и 8 пин и нещата тръгнаха (Е46 2004-та).
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Проблеми с INPA кабел..
за сега в момента няма да го бутам вече, защото съм много ядосан, един път вече го блъснах в земята, този адаптер следващият път ще го използвам като мишена с беретата
Първо ще се успокоя малко, оооммммм ооомммммм
EDIT: Запоих го тръгна кабела чак да не повярваш, блъснах го в земята и му скъсах шнура от платката и го възстанових, и пак върви...
Връщам си думите назад, явно хардуера е добър.
Първо ще се успокоя малко, оооммммм ооомммммм
EDIT: Запоих го тръгна кабела чак да не повярваш, блъснах го в земята и му скъсах шнура от платката и го възстанових, и пак върви...
Връщам си думите назад, явно хардуера е добър.
Тиез коне искат да ядат....
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Проблеми с INPA кабел..
onewg написа:Запоих го тръгна кабела чак да не повярваш, блъснах го в земята и му скъсах шнура от платката и го възстанових, и пак върви...
Връщам си думите назад, явно хардуера е добър.
Хахах колега ще ме съсипеш! За утрепване си Важното е че работи вече.
Гледам обаче, че си си редактирал постовете по-горе...по-добре ги върни както си бяха да се вижда за кой вид кабел/интерфейс става въпрос за да може след 1 месец някой като има същия проблем да намери темата и да види дали му е такъв случая и на него. Нали за това е форума, ти може да си направил грешно прибързано заключение, но в крайна сметка има полза и от него.
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Проблеми с INPA кабел..
Точно ги махнах, за да не прочете някой до там темата, и да реши да не си купува..
Ето снимки..
ПС. диода хвръкна нейде, като откачих
Другото което е, не използвайте оригинални те FTDI драйвери на вин сторича, въпреки че продавачите твърдят че е оригинален ФТДИ чип, не минава валидацията за оригиналност Успокоение е че вече от ФТДИ не чупят пиратските чиповете, но не инсталират оригиналният драйвер, от уйндоус сторич-а..
Макар и не оригинален, чипа си работи перфектно като УСБ-РС232 конвертер.
Използвайте само драйвера който идва с диска, и го инсталирайте ръчно, понеже нарочно китайците са сложели неразпознат дескриптор, за да не го бриква старият драйвер (вече не брикват, дори ако чипа не е genoine)..
Такъв кабел ако го включиш, виндоуса казва че е повреден, не го гледайте този прозорец!! така казва защото устройството не се идентифицира какво е, и вина не знае какво е закачено.
Инсталирайте драйвера ръчно!!! и ще се покаже, иначе ако е оригинален ФТДИ мисля че беше https://www.google.bg/search?q=vendor+id+0403+pid+6001&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=yol1WeD-N--AX_XalcgJ дескриптора....
Ако е с оригинален чип, и сте със седмица, би трябвало само да включите кабела, и устройството да тръгне..
Ето снимки..
ПС. диода хвръкна нейде, като откачих
Другото което е, не използвайте оригинални те FTDI драйвери на вин сторича, въпреки че продавачите твърдят че е оригинален ФТДИ чип, не минава валидацията за оригиналност Успокоение е че вече от ФТДИ не чупят пиратските чиповете, но не инсталират оригиналният драйвер, от уйндоус сторич-а..
Макар и не оригинален, чипа си работи перфектно като УСБ-РС232 конвертер.
Използвайте само драйвера който идва с диска, и го инсталирайте ръчно, понеже нарочно китайците са сложели неразпознат дескриптор, за да не го бриква старият драйвер (вече не брикват, дори ако чипа не е genoine)..
Такъв кабел ако го включиш, виндоуса казва че е повреден, не го гледайте този прозорец!! така казва защото устройството не се идентифицира какво е, и вина не знае какво е закачено.
Инсталирайте драйвера ръчно!!! и ще се покаже, иначе ако е оригинален ФТДИ мисля че беше https://www.google.bg/search?q=vendor+id+0403+pid+6001&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=yol1WeD-N--AX_XalcgJ дескриптора....
Ако е с оригинален чип, и сте със седмица, би трябвало само да включите кабела, и устройството да тръгне..
Тиез коне искат да ядат....
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Проблеми с INPA кабел..
Във импата обаче моят двигател го няма
e46 20i 2001
Siemens MS43
engin: 22 6s1 (M52B22)
e46 20i 2001
Siemens MS43
engin: 22 6s1 (M52B22)
Тиез коне искат да ядат....
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблеми с INPA кабел..
DDE 4 пробвай. Първото в списъка.
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани