Проблеми с INPA кабел..

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Проблеми с INPA кабел..

Мнение от onewg » 22 Юли 2017, 13:21

Правя всичко уж както трябва, настройвам в момента в който опитам да се свържа излиза IFH-0018 INITIALIZATION ERROR. program will be stopeped!

Нямам вече идеи, пробвах всичко.. :(
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от onewg » 22 Юли 2017, 19:39

никой ли няма работеща импа :shock:
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от luizov » 22 Юли 2017, 19:45

onewg написа:никой ли няма работеща импа :shock:


Пробвай да стартираш Инпата с десен бутон на иконката и после run as administrator
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от onewg » 22 Юли 2017, 20:43

Едит: адаптера си работи :yes:
Последна промяна onewg на 23 Юли 2017, 17:16, променена общо 1 път
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от Denmark » 22 Юли 2017, 23:40

Моя кабел изглежда 1:1 с тоя дето си показал (не съм го отварял да видя как е отвътре) и нямам проблеми. Аз го взех от ибей преди време. Инпата си работи, даже вчера сменях маслото и си нулирах индикатора с инпа.

Иначе си бях купил адаптор само за зануляването на сервизния интервал и спря да работи..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от onewg » 23 Юли 2017, 5:51

а как инсталира софтуера.. уж правя всичко както е описано и не става.. :banghead:
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от mu6a4 » 23 Юли 2017, 6:32

Чакай малко сега...преди да изхвърляш каквото и да било. Този интерфейс(кабел) работи по K-bus и D-Can шини. На кратко да ти го кажа е предвиден да може да чете както от по-новите BMW-та така и по-старите като E46 например. С тая подробност че за E46 трябва да е включен задължително на K-bus, което става посредством закъсяване на пинове.

Та за да можеш да четеш Е46-цата трябва да закъсиш пинове 7-8 на куплунга(номерирани са от вътрешната страна като го погледнеш фронтално, за да се ориентираш)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от onewg » 23 Юли 2017, 6:54

никъде няма нищо написано :shock: в инструкциите по въпроса :help: :shock:
2001 м52 :paranoid: по какво са чете :bowdown: :banghead: :dunno:
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от mu6a4 » 23 Юли 2017, 8:46

Давай, прави мост между 7ми и 8ми пин и тествай. Ето виж на снимката за кои става въпрос отново(2-та най-вдясно):

https://drive.google.com/open?id=0B48oo8veraDDU3c4Wi02OTIxdjg


EDIT: така трябва да работи 100% ако си инсталирал и настроил програмата правилно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от Simbazz » 23 Юли 2017, 9:10

Колегата Mu6a4 е напълно прав. И при мен имаше проблем, изчетох целия форум на света и направих мост/спойка между 7 и 8 пин и нещата тръгнаха (Е46 2004-та).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от onewg » 23 Юли 2017, 9:59

:banghead: :ranting: за сега в момента няма да го бутам вече, защото съм много ядосан, един път вече го блъснах в земята, този адаптер :bowdown: следващият път ще го използвам като мишена с беретата :bang:

Първо ще се успокоя малко, оооммммм ооомммммм :angel:

EDIT: Запоих го тръгна кабела :shock: :driving: чак да не повярваш, блъснах го в земята и му скъсах шнура от платката :shock: и го възстанових, и пак върви... :shock:

Връщам си думите назад, явно хардуера е добър. :yes: :yes: :bchug: :driving: :driving:
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от mu6a4 » 23 Юли 2017, 18:53

onewg написа:Запоих го тръгна кабела :shock: :driving: чак да не повярваш, блъснах го в земята и му скъсах шнура от платката :shock: и го възстанових, и пак върви... :shock:

Връщам си думите назад, явно хардуера е добър. :yes: :yes: :bchug: :driving: :driving:


Хахах колега ще ме съсипеш! За утрепване си :mrgreen: :lol: Важното е че работи вече.

Гледам обаче, че си си редактирал постовете по-горе...по-добре ги върни както си бяха да се вижда за кой вид кабел/интерфейс става въпрос за да може след 1 месец някой като има същия проблем да намери темата и да види дали му е такъв случая и на него. Нали за това е форума, ти може да си направил грешно прибързано заключение, но в крайна сметка има полза и от него. :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от onewg » 23 Юли 2017, 19:24

Точно ги махнах, за да не прочете някой до там темата, и да реши да не си купува..

Ето снимки..

ПС. диода хвръкна нейде, като откачих :kuku:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Другото което е, не използвайте оригинални те FTDI драйвери на вин сторича, въпреки че продавачите твърдят че е оригинален ФТДИ чип, не минава валидацията за оригиналност :ranting: Успокоение е че вече от ФТДИ не чупят пиратските чиповете, но не инсталират оригиналният драйвер, от уйндоус сторич-а..

Макар и не оригинален, чипа си работи перфектно като УСБ-РС232 конвертер.

Използвайте само драйвера който идва с диска, и го инсталирайте ръчно, понеже нарочно китайците са сложели неразпознат дескриптор, за да не го бриква старият драйвер (вече не брикват, дори ако чипа не е genoine)..

Такъв кабел ако го включиш, виндоуса казва че е повреден, не го гледайте този прозорец!! така казва защото устройството не се идентифицира какво е, и вина не знае какво е закачено.

Инсталирайте драйвера ръчно!!! и ще се покаже, иначе ако е оригинален ФТДИ мисля че беше https://www.google.bg/search?q=vendor+id+0403+pid+6001&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=yol1WeD-N--AX_XalcgJ дескриптора....

Ако е с оригинален чип, и сте със седмица, би трябвало само да включите кабела, и устройството да тръгне..
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от onewg » 25 Юли 2017, 6:55

Във импата обаче моят двигател го няма :dunno:


e46 20i 2001
Siemens MS43

engin: 22 6s1 (M52B22)

Изображение
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблеми с INPA кабел..

Мнение от VladiE » 25 Юли 2017, 7:34

DDE 4 пробвай. Първото в списъка.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook