Вдлъбнати прагове на местата за вдигане с крик

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Вдлъбнати прагове на местата за вдигане с крик

Мнение от mu6a4 » 14 Юли 2017, 0:35

Направи ми впечатление, че задните буфери на праговете, на които се слага крика за да се вдигне колата седят някакси накриво. Изглежда че са били вдлъбнати от едната страна при някое вдигане на колата на подемник например. Не е нещо кой знае какво, но искам да питам - някой ремонтирал ли е такъв проблем? Малко ме притеснява, че реално е нарушена полезната площ, на която стъпва колата в/у крик в момента. Снимката не е моя, но може да се добие представа за какво става въпрос(вижда се как от външната страна е по-навътре):

IMAG0396.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 824
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Вдлъбнати прагове на местата за вдигане с крик

Мнение от turbonetic » 15 Мар 2018, 17:44

Свали пластмасите и огледай добре,че при мен беше по-същия начин като при теб и като сложих крика си влезна вътре направо си има дупка от ръжда.. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 22.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
Мечтае да кара: M5 E60,F90

Re: Вдлъбнати прагове на местата за вдигане с крик

Мнение от iNfoster` » 16 Мар 2018, 21:29

Няма как да има дупки ако не е изгнила. Провери за ръжда.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Вдлъбнати прагове на местата за вдигане с крик

Мнение от mu6a4 » 17 Мар 2018, 1:01

Благодаря колеги. Така и не ми е оставало време да демонтираме праговете и да огледаме за ръжда, но и това ще се случи скоро.
Нарочно вдигнах темата, защото независимо от това дали има ръжда или не, ми се иска да се върнат във фабричен или близък до фабричен вид някакси.
Ако някой е минавал през такъв ремонт - моля да сподели.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook