Вакуми на е46 320d (150)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: E46 320d (150)
Мечтае да кара: е30 M3

Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от levskifans » 30 Юни 2017, 10:03

Здравейте.
Имам проблем с вакумите, имах напукани маркучи. Преди да почна да ги сменявам, прегледах схемите в realoem - http://www.realoem.com/bmw/images/diag_1yso.png , http://www.realoem.com/bmw/images/diag_1ysd.png , http://www.realoem.com/bmw/images/diag_1yl9.png
и видях, че на общата тръба има три щуцера според схемите, а при мене са 4-ри щуцерите на тази тръба. 4-я е включен към въздушния колектор в предния край. И има леко разминаване в това как са вързани моите маркучи и тези на схемите.
Колата тръгва яко след 2200-2300, преди тези обороти не иска да тръгне хубаво. Според вас, защо има разлика в схемата и колата ми в щуцерите.
______________________________________________________________
a, b, c, d, e... but ///M is something special!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от cmdkick » 30 Юни 2017, 11:08

Реално трябва да имаш 3 - за ЕГР-а, за Вихровите клапи (които трябва да си махнал вече, така че тоя маркуч може да изчезне за опростяване) и за жалузите отпред на радиатора. В какъв ред са вързани няма значение и на 3-те винаги има еднакъв вакуум. Разгледай ги тия 3-те и виж тоя четвъртия къде точно отива и прати снимки или пиши пак.
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от bgpavlp » 30 Юни 2017, 11:13

cmdkick написа:Реално трябва да имаш 3 - за ЕГР-а, за Вихровите клапи (които трябва да си махнал вече, така че тоя маркуч може да изчезне за опростяване) и за жалузите отпред на радиатора. В какъв ред са вързани няма значение и на 3-те винаги има еднакъв вакуум. Разгледай ги тия 3-те и виж тоя четвъртия къде точно отива и прати снимки или пиши пак.


+ един за турбото.
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от cmdkick » 30 Юни 2017, 11:19

Дам извинявам се +1 за турбото, ако колата ти е с вакуумно управление, демек евро 3. :bchug: :bchug:
Tires are evil - destroy them all ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: E46 320d (150)
Мечтае да кара: е30 M3

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от levskifans » 30 Юни 2017, 12:10

Вихровите клапи, не съм ги махнал. Сега ще потърся темата и тея дни ще ги махна, а каква им е ролята на тези клапи? Кой маркуч отговаря за тези клапи?
______________________________________________________________
a, b, c, d, e... but ///M is something special!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от cmdkick » 30 Юни 2017, 15:26

Във темата за тях е описано от-до за какво са и за какво НЕ са :mhihi: , техния маркуч влиза във далечния (като застанеш пред колата) край на колектора отдоло. Така или иначе ще сваляш смукателния колектор (за пеперудките), сигурен съм че тогава ще ти стане ясно всеки вакуум за кво е и къде е. Приготви си половин ден и си готов.
Tires are evil - destroy them all ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: E46 320d (150)
Мечтае да кара: е30 M3

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от levskifans » 01 Юли 2017, 8:14

Прегледах я темата, трябва да си поръчам тапите за мястото на клапите. Гледам, че в България са около 70-80 лв., а в ebay ги има за 20 лв. А изглеждат еднакви, като материал.
______________________________________________________________
a, b, c, d, e... but ///M is something special!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от Simbazz » 04 Юли 2017, 7:36

Моето е46 320д 2003та декември е с вакуумно управление и има 2 тръбички, които влизат във въпросното вакуумно управление(това отляво на въздушния филтър), като и с двете съм имал проблеми и като се накъсат и турбото изчезва.. Защо са две? Пеперудките са махнати, а жалузите на радиатора е на съвсем различно място вакуума.
:bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от cmdkick » 05 Юли 2017, 15:21

Simbazz написа:Моето е46 320д 2003та декември е с вакуумно управление и има 2 тръбички, които влизат във въпросното вакуумно управление(това отляво на въздушния филтър), като и с двете съм имал проблеми и като се накъсат и турбото изчезва.. Защо са две? Пеперудките са махнати, а жалузите на радиатора е на съвсем различно място вакуума.
:bchug:

Еми... входящо и изходящо.
Tires are evil - destroy them all ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от Simbazz » 06 Юли 2017, 7:39

Ясно... а за да се подменят всичките има ли особености? Доколкото питах в магазините продават се на линеен метър (примерно Гейтс) , което значи че всичките са с еднакъв диаметър и пропускателна способност? Колко горе долу метра ми трябват за да подменя всичките? :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от cmdkick » 06 Юли 2017, 10:14

2 метра ще са ти пре-достатъчни.
Tires are evil - destroy them all ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от Simbazz » 06 Юли 2017, 13:03

cmdkick
Благодаря :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от nikola59 » 07 Юли 2017, 0:08

Simbazz написа:Ясно... а за да се подменят всичките има ли особености? Доколкото питах в магазините продават се на линеен метър (примерно Гейтс) , което значи че всичките са с еднакъв диаметър и пропускателна способност? Колко горе долу метра ми трябват за да подменя всичките? :bchug:

За справка оригинално са 3.5мм. и в БГ се намират трудно. Повечето са 3.2мм. Аз съм купувал от английският ebay 3.5мм.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 8.07.2013
Пол: Мъж
Кара: E46 320d Touring и E21 316
Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от E.Alexandrov » 03 Авг 2017, 6:53

Може и да пробваш да скъсиш вакуумните пътища, които минават през разширителния съд за по-бърза реакция на геометрията :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: Вакуми на е46 320d (150)

Мнение от Simbazz » 14 Авг 2017, 12:16

Аз смених всички вакуумни маркучи със силиконови 3мм и колата спря да върви... Няма я тягата отпреди.. на диагностика не излизат проблеми.. от тук нататък съм в шах.. :dunno:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook