Вакуми на е46 320d (150)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- levskifans
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Вакуми на е46 320d (150)
Здравейте.
Имам проблем с вакумите, имах напукани маркучи. Преди да почна да ги сменявам, прегледах схемите в realoem - http://www.realoem.com/bmw/images/diag_1yso.png , http://www.realoem.com/bmw/images/diag_1ysd.png , http://www.realoem.com/bmw/images/diag_1yl9.png
и видях, че на общата тръба има три щуцера според схемите, а при мене са 4-ри щуцерите на тази тръба. 4-я е включен към въздушния колектор в предния край. И има леко разминаване в това как са вързани моите маркучи и тези на схемите.
Колата тръгва яко след 2200-2300, преди тези обороти не иска да тръгне хубаво. Според вас, защо има разлика в схемата и колата ми в щуцерите.
Имам проблем с вакумите, имах напукани маркучи. Преди да почна да ги сменявам, прегледах схемите в realoem - http://www.realoem.com/bmw/images/diag_1yso.png , http://www.realoem.com/bmw/images/diag_1ysd.png , http://www.realoem.com/bmw/images/diag_1yl9.png
и видях, че на общата тръба има три щуцера според схемите, а при мене са 4-ри щуцерите на тази тръба. 4-я е включен към въздушния колектор в предния край. И има леко разминаване в това как са вързани моите маркучи и тези на схемите.
Колата тръгва яко след 2200-2300, преди тези обороти не иска да тръгне хубаво. Според вас, защо има разлика в схемата и колата ми в щуцерите.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Вакуми на е46 320d (150)
Реално трябва да имаш 3 - за ЕГР-а, за Вихровите клапи (които трябва да си махнал вече, така че тоя маркуч може да изчезне за опростяване) и за жалузите отпред на радиатора. В какъв ред са вързани няма значение и на 3-те винаги има еднакъв вакуум. Разгледай ги тия 3-те и виж тоя четвъртия къде точно отива и прати снимки или пиши пак.
Tires are evil - destroy them all ...
- bgpavlp
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Вакуми на е46 320d (150)
cmdkick написа:Реално трябва да имаш 3 - за ЕГР-а, за Вихровите клапи (които трябва да си махнал вече, така че тоя маркуч може да изчезне за опростяване) и за жалузите отпред на радиатора. В какъв ред са вързани няма значение и на 3-те винаги има еднакъв вакуум. Разгледай ги тия 3-те и виж тоя четвъртия къде точно отива и прати снимки или пиши пак.
+ един за турбото.
Ако нема у глава, има у Google.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Вакуми на е46 320d (150)
Дам извинявам се +1 за турбото, ако колата ти е с вакуумно управление, демек евро 3.
Tires are evil - destroy them all ...
- levskifans
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: Вакуми на е46 320d (150)
Вихровите клапи, не съм ги махнал. Сега ще потърся темата и тея дни ще ги махна, а каква им е ролята на тези клапи? Кой маркуч отговаря за тези клапи?
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Вакуми на е46 320d (150)
Във темата за тях е описано от-до за какво са и за какво НЕ са , техния маркуч влиза във далечния (като застанеш пред колата) край на колектора отдоло. Така или иначе ще сваляш смукателния колектор (за пеперудките), сигурен съм че тогава ще ти стане ясно всеки вакуум за кво е и къде е. Приготви си половин ден и си готов.
Tires are evil - destroy them all ...
- levskifans
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: Вакуми на е46 320d (150)
Прегледах я темата, трябва да си поръчам тапите за мястото на клапите. Гледам, че в България са около 70-80 лв., а в ebay ги има за 20 лв. А изглеждат еднакви, като материал.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Вакуми на е46 320d (150)
Моето е46 320д 2003та декември е с вакуумно управление и има 2 тръбички, които влизат във въпросното вакуумно управление(това отляво на въздушния филтър), като и с двете съм имал проблеми и като се накъсат и турбото изчезва.. Защо са две? Пеперудките са махнати, а жалузите на радиатора е на съвсем различно място вакуума.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Вакуми на е46 320d (150)
Simbazz написа:Моето е46 320д 2003та декември е с вакуумно управление и има 2 тръбички, които влизат във въпросното вакуумно управление(това отляво на въздушния филтър), като и с двете съм имал проблеми и като се накъсат и турбото изчезва.. Защо са две? Пеперудките са махнати, а жалузите на радиатора е на съвсем различно място вакуума.
Еми... входящо и изходящо.
Tires are evil - destroy them all ...
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Вакуми на е46 320d (150)
Ясно... а за да се подменят всичките има ли особености? Доколкото питах в магазините продават се на линеен метър (примерно Гейтс) , което значи че всичките са с еднакъв диаметър и пропускателна способност? Колко горе долу метра ми трябват за да подменя всичките?
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Вакуми на е46 320d (150)
cmdkick
Благодаря
Благодаря
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Вакуми на е46 320d (150)
Simbazz написа:Ясно... а за да се подменят всичките има ли особености? Доколкото питах в магазините продават се на линеен метър (примерно Гейтс) , което значи че всичките са с еднакъв диаметър и пропускателна способност? Колко горе долу метра ми трябват за да подменя всичките?
За справка оригинално са 3.5мм. и в БГ се намират трудно. Повечето са 3.2мм. Аз съм купувал от английският ebay 3.5мм.
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: Вакуми на е46 320d (150)
Може и да пробваш да скъсиш вакуумните пътища, които минават през разширителния съд за по-бърза реакция на геометрията
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Вакуми на е46 320d (150)
Аз смених всички вакуумни маркучи със силиконови 3мм и колата спря да върви... Няма я тягата отпреди.. на диагностика не излизат проблеми.. от тук нататък съм в шах..
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани