320 Д, Е46, комънрейл - 150 коня. Трака двигателя!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- ka4i
- ентусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
320 Д, Е46, комънрейл - 150 коня. Трака двигателя!!!
Добър ден! Ще се опитам да синтезирам накратко проблема. 320 Д, Е46, комънрейл - 150 коня. Трака двигателя. Не трака постоянно, понякога на студено, се чува едно чаткане, мени обороти, клати купето, чатка и изпушва отзад в ритъм с чаткането. Преди година със същите симптоми се оказа, детонация на дюза, смених я на 1ви цилиндър с друга и всичко се оправи. Днес ходих при Oci, на топъл двигател, дюзите са ок, даже доста, НО имаше записана грешка за ниско налягане в рейла. Изтри грешката, да покарам и ако пак изчатка в движение (което се случи малко след това!!!), защото понякога, като я настъпя малко и в движение изчатква, губи мощност и изпушва, ще направим една диагностика на студен двигател до ден два.
Ако пак е записало грешка в рейла, как се процедира? Това ми е основният въпрос!!! От София съм,ако знаете за някой читав сервиз, ако се мери това налягане в рейла или нещо друго, съм отворен към предложения!!!
Също така ако се окаже помпа, какви са цените, от кола на части или..
пс. Преди два дни смених, всички филтри и масло, ако има значение.
Ако пак е записало грешка в рейла, как се процедира? Това ми е основният въпрос!!! От София съм,ако знаете за някой читав сервиз, ако се мери това налягане в рейла или нещо друго, съм отворен към предложения!!!
Също така ако се окаже помпа, какви са цените, от кола на части или..
пс. Преди два дни смених, всички филтри и масло, ако има значение.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: 320 Д, Е46, комънрейл - 150 коня. Трака двигателя!!!
Явно нафтата не се възпламенява в някой от цилиндрите. Или е липса на компресия или липса на нафта или комбинация. Налягането в рейла е постоянно за всички дюзи, вероятно е или дюза или управлението и. Погледнете да няма теч от маркучите за обратната нафта. При мен(не бмв) нафтата от тия маркучи капеше върху куплунга на дюзата. Смених ги и от тогава нямам проблем. Изписваше ми Ignition system fail. Успех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 320 Д, Е46, комънрейл - 150 коня. Трака двигателя!!!
Ако изпушва сиво-черен дим, в комбинация с ниското налягане в рейла и другите аномалии, по всяка вероятност имаш дюза, която пикае. Не карай така, защото белята е свързана с отваряне на мотора, ако стане. На тест за излишното гориво с колби веднага се вижда коя дюза тече - щом е записало грешката, течът няма да е малък.
- dukov
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 10.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
Re: 320 Д, Е46, комънрейл - 150 коня. Трака двигателя!!!
Имах същия чаткащ двигател и се оправи след рециклиране на всички дюзи. При диагностика, дюзите бяха в норми. Ако имаш клатене празен ход , което се усеща в гърба , пак дюзи. И черният дим е от дюзи.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- ka4i
- ентусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: 320 Д, Е46, комънрейл - 150 коня. Трака двигателя!!!
Развитие по темата. Закарах колата на един пич в Казичене - Емил Марков - Ремъка (страшен пич!!!), които направи диагностика в движение, при проявяване на проблема, дюзата на 3ти цилиндър все едно изчезва. Свали дюзите и ги занесе в Дизел център или нещо подобно. На въпросната дюза са сменили - ремонтен комплект клапанна група (пиша по спомен) и на останалите три - почистване и реглаж или нещо подобно. На диагностика всичко е ок вече, покарах с пълен резервоар, като вътре има една добавка на Protec, сипана преди това и половината резервоар е с ШелВПауър дизел и последният да бутне вратата. За ремонта дават половин година гаранция. С каране снощи и малко днес, на студена, като предимно тогава беше най-силно и осезаемо въпросното проблемно чаткане с тресене, пушeци и тн. ГО НЯМА. Всичко ми струваше + трудът на момчето в сервиза и тн. - 660 лева. Честито!!!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани