Загуба на мощност 320d 150hp
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Загуба на мощност 320d 150hp
Здравейте колеги,имам следният проблем и се обръщам към вас.
Колата е BMW 320D FACELIFT 150К.С TOURING
Наскоро забелязах,че в отделни моменти се губеше мощноста на двигателят.Как да ви го обясня по точно...Паля колата и докато си седи на място (изключена от скорост в пълна "безтегловност") сякаш мотора започваше да работи по-тежко,звукът от гърнетата натежаваше...угасих я и я запалих отново,проблема отмина.Веднъж-втори път и на третия реших да не я гася а да продължа,да но колата нямаше тази сила над 2000 оборота..нямаше го този ряз..случи се няколко пъти, но проблема зачести и така си остана...Сега като я запаля и колата работи по-тежко,звукът в гърнетата е тежък,няма сила колата .. и има някаква поява на мощност над 3000 оборота и то минимална..ако някой има идея от какво е ? турбина ли , някоя дюза ли ?
Колата е BMW 320D FACELIFT 150К.С TOURING
Наскоро забелязах,че в отделни моменти се губеше мощноста на двигателят.Как да ви го обясня по точно...Паля колата и докато си седи на място (изключена от скорост в пълна "безтегловност") сякаш мотора започваше да работи по-тежко,звукът от гърнетата натежаваше...угасих я и я запалих отново,проблема отмина.Веднъж-втори път и на третия реших да не я гася а да продължа,да но колата нямаше тази сила над 2000 оборота..нямаше го този ряз..случи се няколко пъти, но проблема зачести и така си остана...Сега като я запаля и колата работи по-тежко,звукът в гърнетата е тежък,няма сила колата .. и има някаква поява на мощност над 3000 оборота и то минимална..ако някой има идея от какво е ? турбина ли , някоя дюза ли ?
- Dudeto
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 27.09.2012
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3er Touring (E46)
- Мечтае да кара: BMW 135i
- Детайли за колата: TITANSILBER
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
Същият съм и аз. Надявам се да си отстранил проблема. Ако не пиши. При мен е подобен проблема изведнъж, рече че няма да върви и това е...
На диагностика нищо не излиза.... Единствено ако запуша вакума на ЕГР-клапанът се оправя, но пък светва жълтата лампа "чек енджин"?
Публикациятае оътдавна, надявам се вече си минал водородни почиствания и др. процедури. Бих се радвал да пишеш какво е излезнало.
Мерси
На диагностика нищо не излиза.... Единствено ако запуша вакума на ЕГР-клапанът се оправя, но пък светва жълтата лампа "чек енджин"?
Публикациятае оътдавна, надявам се вече си минал водородни почиствания и др. процедури. Бих се радвал да пишеш какво е излезнало.
Мерси
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
Здравейте, за да не отварям нова тема, ще ползвам тази. Тъй като от скоро и аз имам подобни наблюдения над колата ми, като тези на автора, се чудя какво може да е и ми трябват насоки.
Колата има много голям турбо как, като натисна педала и трябва 2-3 секунди да се усети, че трябва да тръгне, мотора е по-шумен, сякаш боботи, няма мощност преди 1900-2000 оборота, а след 3000 всякаш идва повече мощ.
Смених кулера преди няколко месеца, като колата се пооправи, но за кратко.
ЕГР съм го чистил и се движи добре, като самата тапа на остта приляга добре.
Турбото не съм го гледал никога.
Когато климатика работи, сякаш липсват едни 50 коня и извънградско ми пристъпва много леко от време на време.
На диагностика има една единствена грешка и тя си е там от 2 години, така я купих, относно комуникация с ламбда сонда.
Дюзите са в нормални стойности от -0.70 до 0.70
На живи данни какви стойности трябва да дава дебитомер?
Турбото има лаг на живи данни, като подаването налягане догонва исканото. В повечето случаи е по-ниско подаденото налягане.
В какъв режим трябва да я карам за да ми дава правилни стойности и какви трябва да са те?
Съответно при така описания проблем, какво да правя?
Колата има много голям турбо как, като натисна педала и трябва 2-3 секунди да се усети, че трябва да тръгне, мотора е по-шумен, сякаш боботи, няма мощност преди 1900-2000 оборота, а след 3000 всякаш идва повече мощ.
Смених кулера преди няколко месеца, като колата се пооправи, но за кратко.
ЕГР съм го чистил и се движи добре, като самата тапа на остта приляга добре.
Турбото не съм го гледал никога.
Когато климатика работи, сякаш липсват едни 50 коня и извънградско ми пристъпва много леко от време на време.
На диагностика има една единствена грешка и тя си е там от 2 години, така я купих, относно комуникация с ламбда сонда.
Дюзите са в нормални стойности от -0.70 до 0.70
На живи данни какви стойности трябва да дава дебитомер?
Турбото има лаг на живи данни, като подаването налягане догонва исканото. В повечето случаи е по-ниско подаденото налягане.
В какъв режим трябва да я карам за да ми дава правилни стойности и какви трябва да са те?
Съответно при така описания проблем, какво да правя?
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
Колеги, аз продължавам да имам проблем, без да имам грешки и без да имам откриваем проблем с някой от компонентите по колата.
Проверен ЕГР, работи, няма изпускане по туро пътищата, дюзи в норма, рейл в норма, клапана на геометрията при мен е електрически, не знам може ли да има проблем с него, зацапва ли се или друго.
Ако някой може да изрази мнение или някакво съдействие, нека да пише.
Благодаря
Проверен ЕГР, работи, няма изпускане по туро пътищата, дюзи в норма, рейл в норма, клапана на геометрията при мен е електрически, не знам може ли да има проблем с него, зацапва ли се или друго.
Ако някой може да изрази мнение или някакво съдействие, нека да пише.
Благодаря
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
Пробвай да откачиш дебитомера и да покараш с изключен такъв. Електрическия актуатор се поврежда механично вътре и не мърда правилно геометрията на турбината. Може и самата геометрия да е за чистене, но това може да се установи само ако свалиш и отвориш турбото.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
При проблем с актуатора, тъй като е електрически и от там, не работеща геометрия, няма ли да изкара грешка?
В момента няма грешки.
На живи данни дебитомера показва исканите стойности.
Единствено, се вижда, че исканото налягане от турбото идва с закъснение от близо секунда. Миналата есен, пак беше така, смених кулера, защото беше омаслил жестоко и колата се оправи. Но сега, от както се вдигнаха температурите над 20+ градуса, и най-вече с работещ климатик, колата се усеща много мудна под 2000 об. След това върви много добре.
Не виждам омасляване никъде по турбо пътищата, кулера или турбото. ЕГР-а го гледах, изненадващо чист е, движи се лесно и буталото му ляга добре. Последно съм го чистил преди 2 години точно.
Ако някой знае и може да ми обясни, как да си направя диагностика с INPA-та която имам, нека пише.
Едва след това може да ме пратите на майстор.
В момента няма грешки.
На живи данни дебитомера показва исканите стойности.
Единствено, се вижда, че исканото налягане от турбото идва с закъснение от близо секунда. Миналата есен, пак беше така, смених кулера, защото беше омаслил жестоко и колата се оправи. Но сега, от както се вдигнаха температурите над 20+ градуса, и най-вече с работещ климатик, колата се усеща много мудна под 2000 об. След това върви много добре.
Не виждам омасляване никъде по турбо пътищата, кулера или турбото. ЕГР-а го гледах, изненадващо чист е, движи се лесно и буталото му ляга добре. Последно съм го чистил преди 2 години точно.
Ако някой знае и може да ми обясни, как да си направя диагностика с INPA-та която имам, нека пише.
Едва след това може да ме пратите на майстор.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
INPA пускаш в движение и гледаш аналоговите данни. Гледаш дали и кога достига исканите стойности. Аз бих свалил турбото да изчистя геометрията от нагар.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
Ясно. Добре, ще направя тестдрайв с INPA и аналоговите данни и турбото някой уикенд ще се свали за профилактика.
- ka4i
- ентусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
Винаги съм се чудел дали подобни препарати действат : https://maxcar.bg/dobavki/wynns-turbo-cleaner-aerosol
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
По описанието на тоя продукт и прилагането му при работещ двигател, не бих си правил експеримент.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
Описанието е абсурдно на тоя спрей. Като пръскаш в компресорното колело аерозола просто ще отива в мотора. Променливата геометрия е в топлия охлюв покрай турбинната перка. Вагаджийте свалят изхода на турбото и го пълнят с пяна обезмаслител за готварски печки. Вероятно има някакъв ефект, но най добре е да се разглоби и почисти, и инспектира. Турбо дизелите не е редно да се карат като старите дизели и да се жалят, защото точно от това идва проблема с трупането на нагар.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
Аз съм имал Ауди 1.9 тди 110 к.с. който имаше редовни проблеми с задръстването, сваля се тръбата за ЕГР и всякакъв разлагащ мръсотия спрей върши работа. Но там достъпът е лесен. ПРъска директно в геометрията и за 10 мин престой, се оправя. А при БМВ 320д 150 к.с. има ли така лесен достъп? Не съм ровил за да разглеждам.
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
Днес сменях филтри и погледнах как се движи лоста на геометрията, като откачих лоста от към моторчето. Ами перфектно се движи, няма грам задиране на геометрията. Актуатора ми е електрически, не на вакум, той няма грам луфт. Доколкото разбрах тези актуатори имат проблем със счупени зъбци, на колелцето на лоста, което колелце се задвижва от червячен механизъм.
Не съм гледал перките на студената част, не съм разглобявал толкова.
Не съм гледал перките на студената част, не съм разглобявал толкова.
Последна промяна swetlioo на 03 Юли 2020, 19:26, променена общо 1 път
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Загуба на мощност 320d 150hp
И моя се движеше, обаче вътре беше с повреди геометрията и на моменти блокираше.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани