Проблем с лампата за двигателя на арматурното табло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с лампата за двигателя на арматурното табло
Добър вечер, искам професионален съвет ако някой може да ми помогне. Проблемът е, че още при закопуването на автомобила ми светнана лампата за
Проверка на двигателя или индикация за неизправност (MIL). Ходихме на диагностика и се започна една подмяна на части, която надмина стойността на колата. След всяка подмяна на определена част лампата угасва и последстие пак светва. Сменени части:
1.Дюзи
2.Компресор
3.Сензор за налягането
4.Клапан AGR
5.Сонда ламбда
И след всички подменени части(нови ) лампата пак свети. Колата е BMW E46 320D 110KW 150CV 2004 двигател M47N.
Благодаря предварително на всички.
Проверка на двигателя или индикация за неизправност (MIL). Ходихме на диагностика и се започна една подмяна на части, която надмина стойността на колата. След всяка подмяна на определена част лампата угасва и последстие пак светва. Сменени части:
1.Дюзи
2.Компресор
3.Сензор за налягането
4.Клапан AGR
5.Сонда ламбда
И след всички подменени части(нови ) лампата пак свети. Колата е BMW E46 320D 110KW 150CV 2004 двигател M47N.
Благодаря предварително на всички.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с лампата за двигателя на арматурното табло
Смени диагностика!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с лампата за двигателя на арматурното табло
stef&tan написа:Добър вечер, искам професионален съвет ако някой може да ми помогне. Проблемът е, че още при закопуването на автомобила ми светнана лампата за
Проверка на двигателя или индикация за неизправност (MIL). Ходихме на диагностика и се започна една подмяна на части, която надмина стойността на колата. След всяка подмяна на определена част лампата угасва и последстие пак светва. Сменени части:
1.Дюзи
2.Компресор
3.Сензор за налягането
4.Клапан AGR
5.Сонда ламбда
И след всички подменени части(нови ) лампата пак свети. Колата е BMW E46 320D 110KW 150CV 2004 двигател M47N.
Благодаря предварително на всички.
Сигурно някой се е пошегувал неприятно, с тежки финансови последици и без резултат. Светването на лампата трябва да бъде свързано с някаква записана грешка, която е насока за решаване на проблема.
Re: Проблем с лампата за двигателя на арматурното табло
Здравейте отново незнам дали са се пошегували или всичко е до некомпетентост, но ходихме на две различни места за диагностика(искам да подчертая, че сме извън България) и тук всяка една част която мислят, че е повредена се подменя с нова. Колата има мощност, двигателя работи добре, но тази проклета лампа не угасва. При последната диагностика изчистиха всички грешки и остана само една: управляващия блок, време на подгряване искаха да сменят и това, но незнам каква връзка има това след като нямам проблем със запалването.
- Denmark
- младши ентусиаст
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Проблем с лампата за двигателя на арматурното табло
По-добре ходете в BMW сервизи (не е задължително да са официалните представителства), тъй като са запознати с колите и проблемите им. В коя държава сте?
Лампата изгасва след като смените някоя част, защото изтриват грешката и вероятно след известно време се появява пак и почвате всичко отначало. Иначе си заслужава да си купите кабел за диагностика и приложението за андроид/iOS - Carly. Избива си парите с 1 час престой на колата в сервиза. Така ще видите какви грешки излизат и след това търсите в интернет и едва след това на сервиз, ако не е нещо, което да си смените сами.
Лампата изгасва след като смените някоя част, защото изтриват грешката и вероятно след известно време се появява пак и почвате всичко отначало. Иначе си заслужава да си купите кабел за диагностика и приложението за андроид/iOS - Carly. Избива си парите с 1 час престой на колата в сервиза. Така ще видите какви грешки излизат и след това търсите в интернет и едва след това на сервиз, ако не е нещо, което да си смените сами.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани