Интересен проблем - лампа антифриз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Интересен проблем - лампа антифриз
Здравейте колеги, имам много интересен проблем с лампата за нивото на антифриза. Когато колата е още студена е ОК, но щом загрее до нормална работна температура - жълтата индикация за намаляло количество на антифриз в казанчето светва. Докато съм в движение (независимо от скоростта и условията) свети, но щом спра на светофара - след около 10-20 секунди лампата загасва и всичко е наред, но щом потегля след около 200-300 метра (20-30 секунди) пак светва... и така докато не я оставя да изстине.
Датчика го смених с нов (35лева), махнах изолирбанда от кабелчетата нагоре, където вървят до фара - всичко е перфектно, огледах буксата и я пръснах с контактен спрей...
03.1999г. - М43Б19
Някакви идей?
Датчика го смених с нов (35лева), махнах изолирбанда от кабелчетата нагоре, където вървят до фара - всичко е перфектно, огледах буксата и я пръснах с контактен спрей...
03.1999г. - М43Б19
Някакви идей?
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Интересен проблем - лампа антифриз
Dodozliq5 написа:Здравейте колеги, имам много интересен проблем с лампата за нивото на антифриза. Когато колата е още студена е ОК, но щом загрее до нормална работна температура - жълтата индикация за намаляло количество на антифриз в казанчето светва. Докато съм в движение (независимо от скоростта и условията) свети, но щом спра на светофара - след около 10-20 секунди лампата загасва и всичко е наред, но щом потегля след около 200-300 метра (20-30 секунди) пак светва... и така докато не я оставя да изстине.
Датчика го смених с нов (35лева), махнах изолирбанда от кабелчетата нагоре, където вървят до фара - всичко е перфектно, огледах буксата и я пръснах с контактен спрей...
03.1999г. - М43Б19
Някакви идей?
А нивото на антифриза как е?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Интересен проблем - лампа антифриз
Dodozliq5 написа:Здравейте колеги, имам много интересен проблем с лампата за нивото на антифриза. Когато колата е още студена е ОК, но щом загрее до нормална работна температура - жълтата индикация за намаляло количество на антифриз в казанчето светва. Докато съм в движение (независимо от скоростта и условията) свети, но щом спра на светофара - след около 10-20 секунди лампата загасва и всичко е наред, но щом потегля след около 200-300 метра (20-30 секунди) пак светва... и така докато не я оставя да изстине.
Датчика го смених с нов (35лева), махнах изолирбанда от кабелчетата нагоре, където вървят до фара - всичко е перфектно, огледах буксата и я пръснах с контактен спрей...
03.1999г. - М43Б19
Някакви идей?
Може би има проблем с нивомерната пръчка на казанчето.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: Интересен проблем - лампа антифриз
За мен колата не е обезвъздушена както трябва и затова ти светва, че няма антифриз.Точно преди две седмици имах същият проблем.На студен двигател пръчката ми беше на макс и като позагрееше пак беше на макс, но като почна да карам ми светваше лампата и след няколко секунди си гаснеше.Проблемът бе, че един майстор беше правил ремонт и не бе обезвъздушил както трябва и бе останал някъде въздух.Решението ти е като е студена - стартираш двигателя пускаш парното на 32 градуса (и на около втора и ли трета степен на вентилатора) и ще видиш как до няколко секунди казанчето ще остане празно и както уж си имал антифриз , така ще долееш едни 500 мл.
- drunk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 2003 , E60 530d 2006
Re: Интересен проблем - лампа антифриз
същия проблем и аз го имам ,след смяна на антифриз и според мен не е обезвъздушена както трябва :> иначе си има антифриз
Re: Интересен проблем - лампа антифриз
Антифриз има, вижда се когато натисна пръчката надолу.
Днес отворих капачката, запалих колата, изчаках да спадне нивото-но това не се случи, след 2-3 минути (преди да започне да прелива) я затворих и подкарах. Лампата за нивото на антифриза светва малко след като колата загрее напълно (101 градуса) и при положение, че карам с повече от 30км/ч. Когато спра на светофара след 5-10 секунди изгасва и светва пак, когато сложа 3-4скорост (30км/ч или повече). Това се случва абсолютно всеки път, без изключение. Покарах известно време, няколко светвания и няколко светофари, след което спрях на леко изнанагорна улица и обезвъздушавах от пробката на големия маркуч до казанчето. Три пъти отвъртах леко и винаги потичаше чиста и плътна струя антифриз. През цялото време от запалването на колата, вътре беше на топло и градусите на 32.
Антифриза и водната помпа са сменявани преди около 10тина хиляди километра. От тогава други интервенций не са правени. Проблема го имам от около две седмици, появи се докато си карах по магистралата-от нищото.
Днес отворих капачката, запалих колата, изчаках да спадне нивото-но това не се случи, след 2-3 минути (преди да започне да прелива) я затворих и подкарах. Лампата за нивото на антифриза светва малко след като колата загрее напълно (101 градуса) и при положение, че карам с повече от 30км/ч. Когато спра на светофара след 5-10 секунди изгасва и светва пак, когато сложа 3-4скорост (30км/ч или повече). Това се случва абсолютно всеки път, без изключение. Покарах известно време, няколко светвания и няколко светофари, след което спрях на леко изнанагорна улица и обезвъздушавах от пробката на големия маркуч до казанчето. Три пъти отвъртах леко и винаги потичаше чиста и плътна струя антифриз. През цялото време от запалването на колата, вътре беше на топло и градусите на 32.
Антифриза и водната помпа са сменявани преди около 10тина хиляди километра. От тогава други интервенций не са правени. Проблема го имам от около две седмици, появи се докато си карах по магистралата-от нищото.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Интересен проблем - лампа антифриз
И аз го борих дълго този проблем и занимавах цяла София тогава със светещата ми лампа. Оказа се частта от датчика, която е вътре в разширителното казанче. Не може да се смени отделно, направо ново казанче, като имай предвид, че има заместители, неоригинални със същия проблем, бидейки те нови. Само ориг. и ново от БМВ! Друга възможност е частично духнала гарнитура, която вкарва изгорели газове именно в отсега при датчика(на тест изгорели газове в охл. С-ма всичко е ОК) или пропуск от О-пръстена на който се нанизва разширителния съд. От него при изстиване всмуква въздух и можеш да си обезвъздушаваш цял живот. Пипай няколко пъти при студен и топъл мотор под датчика за нивото и си гледай пръстите дали са влажни.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Интересен проблем - лампа антифриз
По горната периферия на казанчето има един ръб. Ако виждаш цветна, с цвета на антифриза ти, суха останала субстанция я изплакни обилно и покарай здраво известно време. Откриеш ли я пак след някой друг ден...не е никак добре!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Интересен проблем - лампа антифриз
ivoaudi написа:.. или пропуск от О-пръстена на който се нанизва разширителния съд. От него при изстиване всмуква въздух и можеш да си обезвъздушаваш цял живот.
Да използвам да попитам аз,въпросния О-пръстен не го откривам никъде,вървял само комплект с маркуча..
Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани