Интересен проблем - лампа антифриз

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 29.01.2015
Пол: Мъж

Интересен проблем - лампа антифриз

Мнение от Dodozliq5 » 14 Апр 2017, 17:59

Здравейте колеги, имам много интересен проблем с лампата за нивото на антифриза. Когато колата е още студена е ОК, но щом загрее до нормална работна температура - жълтата индикация за намаляло количество на антифриз в казанчето светва. Докато съм в движение (независимо от скоростта и условията) свети, но щом спра на светофара - след около 10-20 секунди лампата загасва и всичко е наред, но щом потегля след около 200-300 метра (20-30 секунди) пак светва... и така докато не я оставя да изстине.
Датчика го смених с нов (35лева), махнах изолирбанда от кабелчетата нагоре, където вървят до фара - всичко е перфектно, огледах буксата и я пръснах с контактен спрей... :dunno:

03.1999г. - М43Б19

Някакви идей? :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Интересен проблем - лампа антифриз

Мнение от shark1986 » 15 Апр 2017, 9:46

Dodozliq5 написа:Здравейте колеги, имам много интересен проблем с лампата за нивото на антифриза. Когато колата е още студена е ОК, но щом загрее до нормална работна температура - жълтата индикация за намаляло количество на антифриз в казанчето светва. Докато съм в движение (независимо от скоростта и условията) свети, но щом спра на светофара - след около 10-20 секунди лампата загасва и всичко е наред, но щом потегля след около 200-300 метра (20-30 секунди) пак светва... и така докато не я оставя да изстине.
Датчика го смених с нов (35лева), махнах изолирбанда от кабелчетата нагоре, където вървят до фара - всичко е перфектно, огледах буксата и я пръснах с контактен спрей... :dunno:

03.1999г. - М43Б19

Някакви идей? :mhihi:

А нивото на антифриза как е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Интересен проблем - лампа антифриз

Мнение от zvetiko » 15 Апр 2017, 12:48

Dodozliq5 написа:Здравейте колеги, имам много интересен проблем с лампата за нивото на антифриза. Когато колата е още студена е ОК, но щом загрее до нормална работна температура - жълтата индикация за намаляло количество на антифриз в казанчето светва. Докато съм в движение (независимо от скоростта и условията) свети, но щом спра на светофара - след около 10-20 секунди лампата загасва и всичко е наред, но щом потегля след около 200-300 метра (20-30 секунди) пак светва... и така докато не я оставя да изстине.
Датчика го смених с нов (35лева), махнах изолирбанда от кабелчетата нагоре, където вървят до фара - всичко е перфектно, огледах буксата и я пръснах с контактен спрей... :dunno:

03.1999г. - М43Б19

Някакви идей? :mhihi:


Може би има проблем с нивомерната пръчка на казанчето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: Интересен проблем - лампа антифриз

Мнение от azarovlado » 15 Апр 2017, 13:43

За мен колата не е обезвъздушена както трябва и затова ти светва, че няма антифриз.Точно преди две седмици имах същият проблем.На студен двигател пръчката ми беше на макс и като позагрееше пак беше на макс, но като почна да карам ми светваше лампата и след няколко секунди си гаснеше.Проблемът бе, че един майстор беше правил ремонт и не бе обезвъздушил както трябва и бе останал някъде въздух.Решението ти е като е студена - стартираш двигателя пускаш парното на 32 градуса (и на около втора и ли трета степен на вентилатора) и ще видиш как до няколко секунди казанчето ще остане празно и както уж си имал антифриз , така ще долееш едни 500 мл.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 28.04.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 2003 , E60 530d 2006

Re: Интересен проблем - лампа антифриз

Мнение от drunk » 16 Апр 2017, 14:24

същия проблем и аз го имам ,след смяна на антифриз :) и според мен не е обезвъздушена както трябва :> иначе си има антифриз

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 29.01.2015
Пол: Мъж

Re: Интересен проблем - лампа антифриз

Мнение от Dodozliq5 » 21 Апр 2017, 16:57

Антифриз има, вижда се когато натисна пръчката надолу.
Днес отворих капачката, запалих колата, изчаках да спадне нивото-но това не се случи, след 2-3 минути (преди да започне да прелива) я затворих и подкарах. Лампата за нивото на антифриза светва малко след като колата загрее напълно (101 градуса) и при положение, че карам с повече от 30км/ч. Когато спра на светофара след 5-10 секунди изгасва и светва пак, когато сложа 3-4скорост (30км/ч или повече). Това се случва абсолютно всеки път, без изключение. Покарах известно време, няколко светвания и няколко светофари, след което спрях на леко изнанагорна улица и обезвъздушавах от пробката на големия маркуч до казанчето. Три пъти отвъртах леко и винаги потичаше чиста и плътна струя антифриз. През цялото време от запалването на колата, вътре беше на топло и градусите на 32.
Антифриза и водната помпа са сменявани преди около 10тина хиляди километра. От тогава други интервенций не са правени. Проблема го имам от около две седмици, появи се докато си карах по магистралата-от нищото. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Интересен проблем - лампа антифриз

Мнение от ivoaudi » 02 Май 2017, 0:29

И аз го борих дълго този проблем и занимавах цяла София тогава със светещата ми лампа. Оказа се частта от датчика, която е вътре в разширителното казанче. Не може да се смени отделно, направо ново казанче, като имай предвид, че има заместители, неоригинални със същия проблем, бидейки те нови. Само ориг. и ново от БМВ! Друга възможност е частично духнала гарнитура, която вкарва изгорели газове именно в отсега при датчика(на тест изгорели газове в охл. С-ма всичко е ОК) или пропуск от О-пръстена на който се нанизва разширителния съд. От него при изстиване всмуква въздух и можеш да си обезвъздушаваш цял живот. Пипай няколко пъти при студен и топъл мотор под датчика за нивото и си гледай пръстите дали са влажни.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Интересен проблем - лампа антифриз

Мнение от ivoaudi » 02 Май 2017, 0:32

По горната периферия на казанчето има един ръб. Ако виждаш цветна, с цвета на антифриза ти, суха останала субстанция я изплакни обилно и покарай здраво известно време. Откриеш ли я пак след някой друг ден...не е никак добре!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.02.2011
Пол: Мъж
Кара: м10

Re: Интересен проблем - лампа антифриз

Мнение от amdqmov » 02 Май 2017, 15:20

ivoaudi написа:.. или пропуск от О-пръстена на който се нанизва разширителния съд. От него при изстиване всмуква въздух и можеш да си обезвъздушаваш цял живот.


Да използвам да попитам аз,въпросния О-пръстен не го откривам никъде,вървял само комплект с маркуча..

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook